Budim se u avionu. Šta! Okrenem se i ugledam Blejka!
- Budna si – nasmešio mi se.
- Ja sam u avionu! U avionu! – počinjem da paničim ali Blejk me hvata za ruke.
- Smiri se, sleteli smo.
- Šta?
- Kući smo, prespavala si let.
- Ti! Drogirao si me! – napadnem ga.
- Nije to droga, obična pilula za spavanje u avionu.
- Moram da izađem – tražim pojas panično ali ne nalazim ga.
- Klarisa! – Blejk je viknuo.
- Sve je u redu. Sleteli smo – odvezao je moj pojas a ja sam izletela poput furije iz aviona. Nestabilne furije.
- Hvala Bogu – stavim ruke na kolena i udahnem duboko.
- Čeka nas auto – kaže mi Blejk.
- Gde mi je torba? – pitam ga i ugledam je u njegovoj ruci.
- Dovoljno si učinio za mene, odavde mogu sama – tražim telefon da pozovem Anu.
- Ne budali, odvešču te ja – uzima mi torbu i hvata me za ruku a onda pravac auto.
U kolima sam nazvala Anu, i bila sma srećna što su ona i Veron došli pre nas.
- Letela si? – Ana mi prilazi, čudeći se.
- Duga priča. Zdravo Verone – pozdravim mog advokata.
- Kako si mila? – ljubi me u kosu. Vernon ne radi više kao advokat ali je bio jako dobar prijatelj mog oca i sredio je sve što se tiče mog nasledstva, dakle radi samo za mene, ponekad.
- Dobro sam. Ti?
- Pospano.
Okrenem se ka Blejku.
- Hvala ti na prevozu Blejk.
- Nema na čemu.
- Gospodine Dalton – prekida nas naočit muškarac u četrdesetim godinama.
- Smiterse, stižeš na vreme. Ovo je Klarisa Johanson, tužena, ovo je Smiters moj advokat, on će te zastupati – kaže mi ozbiljno.
- Ja već imam advokata, Verona.
- Bez uvrede za Verona ali izgleda kao da je bio advokat Drakuli.
- To nije bilo lepo.
- Istina, ne bavim se više tako često adovokaturom ali sveže oči uvek su dobrodošle – Veron kaže Blejku.
- Onda smo se složili. Hajde da vidimo šta žele od tebe.
Bila sam zbunjena jer je Blejk sve vreme bio sa mnom.
Koliko sam shvatila osumničena sam da sam organizovala napad na bivšeg verenika koji je teško ranjen i koji je trenutno u komi, prijavu je podnela njegova verenica. Kad je tužilal rekao njeno prezime Blejk se namrštio. Nisam imala neki alibi jer sam bila sama kod kuće uz vino i Netflix ali srećom Blejk je rekao da Netflix ima podatke o članovima i da lako može proveriti jesam li u to vreme gledala „Arcane", kao što sam izjavila. Druga sporna tačka je zajednička imovina mog bivšeg dečka i mene. Tu sam zanemela jer navodno nakon prekida sa Kevinom ja sam zadržala svu našu zajedničku imovinu a kako smo bili zajedno četiri godine saznala sam da vanbračna zajednica ima ista prava kao i brak.
YOU ARE READING
Razuveri me
RomanceKlarisa čvrsto veruje u stabilnu vezu vezu i podršku partnera kroz život. Njeno uverenje se ne menja čak ni kada je dečko napusti nakon četiri godine veze. Za razliku od Klarise, Blejk je pobornik veze bez obaveza. Kada ovo dvoje nesvesno spoji Blej...