11

12.1K 616 0
                                    

Blejk me bez reči uvodi u svoju kući, sipa sebi piće i tek tada se okreće ka meni.

- Počni da pričaš – kaže mi ozbiljno.

- Šta da pričam?

- Sve. Gospođice Bolen - naglašava moje prezime

Prebledela sam. Sto posto.

Blejk hvata neku fasciklu i pruža mi je. Otvorim je i ugledam prvo moju sliku. Posvetim se izveštaju i zaključim da je saznao apsolutno sve o meni. Pa izveštaj je na dvadesetak strana! On je lud!

- Pa... čini se da sve znaš – spustim onu fasciklu na sto. Nema vajdi od laganja.

- Cele noći jurcam kao lud da bi sredio haos u koji si se našla, samo da bi par sati kasnije saznao da si se sama odlično snašla. Onda sam se zapitao. Ko može da priušti sebi jednog od najboljih advokata u državi? Ili još bolje ko može da reši problem za par sati i to problem koji uključuje policiju? Očigledno sam te loše istražio prvi put.

- I ja sam bila iznenađena – pokušam da se našalim.

- Nije ni čudo što moje pretnje nisu delovale na tebe, ti si vlasnica škole u koju ide Lea.

- Jesam – priznam.

- Imam samo jedno pitanje?

- Slušam.

- Čemu ovo?

- Koje tačno?

- Ova igra sa mnom. Jer ti to radiš, igraš se sa mnom.

- Ne igram se sa tobom - sednem umorno u fotelju.

- Samo... iskreno... nikad nisam morala da se bakćem sa nekim ko je... imućniji od mene – kažem iskreno.

- To je tvoj problem? To što sam imućniji od tebe?!

- Tehnički jeste, nikome do sada nije palo na pamet da me istraži.

- Zašto vodiš dupli život? – pita me.

- Mislim da nećeš razumeti.

- Iskušaj me – ne odustaje.

Zašto ne? Već smo ovde, on je sve saznao.

- Kao Klarisa Bolen ja sam ćerka pokojnog naftnog magnata Sema Bolena, nakon smrti mojih roditelja ja sam bila maloletna i krenuli su napadi na mene.

- Napadi?

- Da, pola porodice je želelo imovinu mog oca a druga polovina je želela da me usvoji zbog te imovine jer sam ja bila maloletna. Šta sam ja znala o poslu? Bila sam maloletna klinka koja je izgubila roditelje – izdahnem duboko.

- Šta se potom desilo? – pita me tiše.

- Moj pokojni deda je bio bolestan i svi su čekali da umre, bila sam zaštićena dok je on bio živ ali nakon njegove smrti nije mi se pisalo dobro, zato je on u poslednjim danima svog života povukao neke veze, uzela sam majčino prezime, zatim je sastavio odbor koji će upravljati mojom firmom sve dok to ja budem želela i zadužio je Verona da se pobrine za sve, zakonski. Pobrinuo se da me odgajaju dobri ljudi i da budem bezbedna nakon njegove smrti. Mogla sam da budem ponovo Klarisa Bolen ali u međuvremenu sam izgradila drugi živit u drugoj državi i volela sam taj život. Volim svoj život i ne verujem da bih mogla da budem neko drugi.

Pogledam u njega ali on ćuti.

- Zato imam Anu, ona se bavi svom postojećom dokumentacijom, Veron je radio za mene ali on se povukao tako da sam zaposlila drugog advokata i puno toga o meni zna jedan jako fin haker, koji očigledno nije dobro odradio posao.

Razuveri meWhere stories live. Discover now