!TW!
- Co, co sie dzieje? - Spytalam wstajac z łózka z mała pomoca Tommy'ego.
- Zejdź na dół a zobaczysz - Powiedział ze smutkiem na twarzy Clay.
- Zabije.. - Wymamrital pod nosem Tommy po czyl ciagnac mnie za nadgarstek wyszlismy z pokoju. Zeszłam na doł gdzie slyszalam glosna muzyke i mase ludzi. Gdy znajdowalam sie juz z chlopakami na dole zobaczylam Tubbo ktory od razu do nas podbiegł.
- Y/n chodź za mną. - Powiedzial po czym pociagną mnie za nadgarstek. Zobaczylam tam cos czego moglam sie spodziewac jednak nie przygotowalam sie na to paychicznie. Zobaczylam tam mojego chłopaka trzymajacy reke na udzie jakiejs laski siedzacej jemu na kolanach i gadal z jakimis kolegami.
- Ej ty sobie nie pozwalasz na zbyt wiele? - Zapytał Tommy podchodzac do mojego chlopaka ktory nawet sie na niego nie popatrzył.
- Tommy dziecko nie rob sobie i innym problemu. - Zasmial sie Mark.
- Czlowieku ty masz dziewczyne! - Krzykna najwidoczniej wkurzony blondyn.
- Sluchaj no Y/n tu nie ma a ja kozystam z okazji bo takiech lasek sie nie pomija. - Powiedział usmiechajac sie do dziewczyny siedzacej mu na kolanach ktora natychmiastowo z nich zeszla gdy tylko uslyszala ze ten ma dziewczyne.
- Odwtoc sie Ranboo i powiedz to kurwa jeszcze raz. - Mark sie idwrócil po czym zrobil przestraszona mine po tym jak zobaczyl mnie ktora ma zaplakane oczy rozmazany makijaz i sama nie moglam pojac co tu sie wlasnie wydazylo.
- Y/n słońce heej - Powiedział zdezorientowany Ranboo podchodzac do mnie i chcac mnie przytulic jednak ja sie odsunelam.
Nie wierze... - Powiedzialam czujac jedynie bol w sercu i łzy splywajace mi strumieniami z oczu. - PO PROSTU KURWA NIE WIERZE! - Krzyknełam i odwrocilam sie tylem chcac juz wyjsc z imprezy.
- Y/n to nie tak! - Powiedział lapiac mnie za nadgarstek.
- ZAMKNIJ SIE KURWA ZOSTAW MNIE W SPOKOJU PO PROSTU ZOSTAW MNIE W JEBANYM SPOKOJU! - Wykrzyczalam po czym pobieglam z imprezy slyszac jedynie jak Ranboo wykrzykuje moje imie lecz juz mnie to nie obchodzilo.
- Zadowolony jesteś?! - Wykrzyczal wkurwiony Tommy popychajac Ranboo przez co szatyn upadl na podloge.
- Ej ej ej nie chcemy priblemow okej? Tommy uspokoj sie. - Powiedział Nick odciagajac blondyna aby nie rozkrecił bójki. Tommy tylko wyrwał sie i kopna lezacego szatyna w brzuch po czym pobiegl na gore do pokoju.
- Wstydzil byś sie.. - Powiedział Tubbo - Obiecales ze juz nie zranisz zadnej dziewczyny lecz to zrobiles.. a ja dotrzymuje slowa wiec od dzisiaj nie nazywaj sie moin przyjacielem. - Powiedział Tubbo odchodzac w strone wyjscia na podworko hotekowe a tuz za nim pobiegl George.
- Toby.. - Powiedzial Mark stajac na nogi.
- Nie masz juz po co do niego isć po prostu przesadziles - Powiedzial wkurwiony Nick gotowy przyjebac szatynowi.
- Nie wierze.. nie.. nie nazywaj sie moim bratem wstyd mi.. - Powiedzial Dream ktory rowniez zacza kierowac sie w strone barku w ktorym zamowil napoj alkoholowy. Nick poszedl tuz za nim.Siedzialam na podlodze w zamknietej toalecie.. trzymalam w rekach metalowe ostre nażedzie na ktore patrzylam sie z usmiechem na twarzy.. Uslyszalam otwieranie drzwi i zrobilam jedna kreske przez ktora krew kapnela na podloge.
- Y/n otworz drzwi prosze. - Blondynowi odpowiedział tylko moj cichy placz.
Po czym zrobilam nastepna kreske lecz mniejszą i na ukos.
- Y/n co ty robisz? - Spytal Tommy szarpiac za klamkę.
Zrobiłam jeszcze jedno dlugie i bolesne ciecie.. zrobilam połkoło dzieki czemu na mojim nadgarstku piwstala litera "R" po czym zasmialam sie przez placz.. Ledwo co widzialam przez łzy lecz postanowilam ciagnac to dalej.
- Y/N DO CHOLERY CO TY ROBISZ?! - Krzyczal udezajac w drzwi i ciagnac za klamke Tommy.
Zaczelam robi szybkie lecz glebokie i duze ciecia bo literce "R" przez co poczołam ze kreci mi sie w glowie po czym sie zasmialam. Lecz nagle z rak wypadla mi zyletka po ktora zaczelam siegac lecz zobaczylam jak duzo krwi saczy sie z moich rąk przez co zrobilo mi sie slabo. Nagle zobaczylam mroczki przed oczami i uslyszlama wiecej glosow w pokoju. Slyszalam chyba Clay'a i Nicka. Nagle poczulam lekki chlód co oznaczalo ze ktos otworzyl drzwi.
- KURWA! - Krzykną Tommy po czym złapal mnie za nadgarstek tamujac krew. - NICK DREAM ZROBCIE COS BLAGAM! - krzyczal slyszalam bol w jego glosie przez co uswiadomilam sobie jaka glupote zrobilam..
- Owiniemy jej reke narazie bandazem potem ogarniemy reszte. - Powiedzial Clay podajac Tommy'emu bandaz ktorym po chwili owina cala moje reke. Bylam przytomna. Widzialam i slyszlama wszystko co mowili i robili chłopaki. Poczulam jak ktos bierze mnie na rece i byl to Tommy ktory po chwili polozyl mnie na łózku i usiadl obok mnie glaszczac mnie po wlosach.
- Tommy ja przepraszam.. - Ledwo wydusilam z siebie te slowa..
- Shhh juz wszystko dobrze. Wszystko jest pod kontrolą. - Przytulił mnie do siebie chlopak. - Nasteonym razem bede mial cie na oku.. - Wyszeptal mi do ucha.
- Ogarnelismy toalete zeby nie bylo opierdolu. - Powiedzial Nick.
- Was tez przepraszam.. - Powiedzialam z lzami w oczach na co Nick podszedl do mnie i tez mnie przytulił.
- Nic sie nie stalo rozumiem czemu to zrobilas a Mark.. Mark to skonczony dupek.. - Powiedział Dream usmiechajac sie do mnie na co ja sama sie usmiechnelam._____________________________________________
848 słówKochani ja wiem smutny rozdzial ale dalam Tw. Nwm czy dam rade wstawic dzisiaj jeszcze jeden rozdzial ale MOZE MOZE.
JA ZEBRAC O GWIAZDKA
⭐⭐⭐
CZYTASZ
Szkolna Miłość || Dsmp || Y/n x ...?
FanfictionJesteś zwykłą dziewczyną bez ojca i z patologiczną matką. Musialas przeprowadzic się do innego miasta przechodzac jednoczesnie do liceum i tam zaczeła się twoja przygoda życia. W książce moga pojawic się: - Przekleństwa - Literówki - Błędy ortografi...