- Hej Clay, george, Tommy i.. - Zrobil pytajaca mine w moja strone usmiechajac sie miło chlopak.
- Y/n - usmiechnelam sie do chlopaka.
- Okej zapamietam ja nazywam sie Karl. - Powiedzial usmiechajac sie do mnie.
- Milo poznac. - Kurde mily ten chlopak nie dziwie sie ze okazuje milosc poprzez dotyk jest mega uroczy.
- Idziemy do wody? Ciepla jest podobno. - Spytał Karl.
- Ja, Caly i George idziemy ale ta dwojka to nie wiem wody sie boi. - Powiedział Sapnap smiejac sie pod nosem.
- Nie boje sie wody tylko wstydze sie swojego ciala ok? - Powiedzialam lekko poddenrewowana.
- Ejj nie ma sie czego wstydzic! Ja sam idealem nie jestem ale wywalone w opinie innych. - Powiedzial pocieszajaco Karl.
- Jesteś idealem - Powiedzial Nick patrzac zdziwiony na Karla.
- Nie, nie jestem i zamknij jadaczke. - Zasmialam sie a Sapnap juz sie nie odzywał. - To co? No chodźcie szkoda dnia! - Powiedział Karl.
- Dobra ide. - Powiedzialam po czym spojrzalam na Tom'a.
- Okej.. - Powiedzial zniechecony Tommy na co ja sie usmiechnelam. Zdjelam koszulke i spodenki tak samo jak Tommy i nie mialam tego w planach jednak moj ryj mial inne plany niz ja i postanowil sie zarumienic jednak zauwazylam ze Tommy'ego twarz rowniez postanowila zrobic cos wbrew woli chlopaka na co oboje sie zasmialismy.
- Sliczna masz figure Y/n a teraz chodźmy do wody. - Powiedział Karl usmiechajac sie do mnie i idac w sterone wody. Poszlismy wszyscy za chlopakiem. Najpierw kompalismy sie razem jednak po chwili kazdy z nas poplyna parami w inna strone Karl i Nick siedzieli w wodzie i z czegos sie smieli a George i Dream poplyneli troche daleko od nas jednak udalo mi sie zauwazyc ze George jest wyższy od Dream'a co moze oznaczac ze blondyn podniósł go pod wodą na co sie usmiechnelam. Stalam w wodzie i patrzylam sie na nasze skowroneczki gdy nagle poczolam ze ktos mnie podnosi i w ulamek sekundy znalazlam sie na ramionach Tommy'ego.
- Siema jak tam u góry - Zasmial sie blondyn.
- Zajebiscie ci powiem tylko troche zimno. - powiedzialam przewracajac oczami na co Tommy podrzucil mnie i wpadlam do wody. - TOMMY! MIALAM NIE MOCZYC GLOWY! - Krzyknelam do blondyna na co ten tylko sie zasmial wiec postanowilam go ochlapac woda jednak ten mi oddal i tak chlapalismy sie przez pare dobrych minut az ktores z nas nie powiedzialo "stop". Dusilismy sie nie tylko przez to ze napilismy sie wody ale tez przez to co odwalamy. Zobaczylam Ranboo ktory nie daleko nas plywal z jakims chlopakiem ktorego nie znalam. Ranboo mnie zauwazyl i od razu posmutniał. Nie interesowalo mnie to jakoś bardzo zbyt dobrze nawilam soe z Tommy'm.Minela okolo godzina a ka lezalam na kocyku i opalalam sie przy okazjo schnac z wody.
- Nie rozumiem czego sie wstydzilas masz piekne cialo. - Uslyszlama glos Blondyna po czym usiadl obok mnie wiec sama rowniez postanowilam wstac do siadu.
- Dziekuje ale wiesz ze ty rowniez? - Zapytalam podnoszac brwi i usmiechajac sie do chlopaka.
- Pfff czy ty mnie podrywasz? - Zasmial sie Tommy.
- Maybe maybe. - Zasmialam sie razem z chlopakiem. Zaraz bedziemy wracac wiec zaczelam soe rozgladac za chlopakami i zauwazylam w oddali Clay'a i Georga trzymajacych sie za rece.Serce sie raduje jak widze takie widoki.Bylismy juz w hotelu ja umyta przebrana w pizamke lezalam na swoim lozku lecz nie umialam usnac strasznie mi bylo źle samej
- Co Y/n nie mozesz usnac? Spytal sie Dream wychodzac z toalety.
- no nie umiem nie wiem o co chodzi.. - Powiedzialam z lzami w oczach.
- Ej ale nie placz - Powiedzial Dream a na te slowa Tommy sie rozbudził.
- Wszystko okej? - Spytal zmartwiony i zaspanym glosem Tommy
- Tak w pozadku. - Powiedzialam jednak Dream nie odpuscil.
- Y/n nie moze zasnąc pewnie pdzez to ze lezy sama bo glownie z kims spalas nie? - Zapytal Clay na co ja pomachalam glowa na tak a Clay sie zasmial i podszedl do Tommy'ego po czy mpowiedzial mu cos na ucho.
- Y/n chcesz zloczyc ze mna lózka i polozymy sie obok siebie? - Zapytal blondyn.Szczerze nie wiem co mialam w glowie ale zgodzilam sie bo potrzebowalam poprzytulania sie. Zlaczylismy razem lózka po czy mpolozylam sie na jednym koncu a Tommy na drugim lecz cos mnie ciagnelo do chlopaka wiec gdy slyszlaam ze chyba juz kazdy spi podsunelam sie do chlopaka i sie d niego wtulilam. Ten odwrocil sie w moja strone przez co sie od niego odsunelam.
- Przepraszam.. - Powiedzialam odsuwajac sie.
- Ej nie przeoraszaj wszystko okej rozumiem ze potrzebujesz teraz milosci i bliskosci a ja jestem w stanie ic ja dac wiec nie przepraszaj tylko chodź tutaj - Wyszeptal do mnie chlopak aby nikogo nie obudzic. Ja skorzystalam z propozycji i wtulilam sie mocno w chlopaka wplatujac swoja reke w jego puchate blond wlosy. Chlopak polozyl swoja reke na moich plecach a druga na moja reke ktora przytulalam chlopaka i zacza ją lekko gładzic. Bylo mi na tyle przyjemnie ze zasnelam bardzo szybko w obkeciach mojego przyjaciela.. mojego przyjaciela do ktorego chyba zaczynam cos czuc.. jednak przez zerwanie z Ranboo boje sie ze tylko zauroczylam sie w blondynie i go zranie wiec wile przeczekac moj ciezki okres i zaczekac na to co serce mi podpowie._____________________________________________
946 słow '-'Dobranoc skarbeńki moje najukochansze, najpiekniejsze i najcudowniejsze jutro wleca moze dwa rozdzialy a moze 3 zobacze czy bedzie mi sie chcialo. Kocham was wiebie nie i jakby no dziekuje za takie mile slowa nie wiem heh.
TAK ZNOWU PO PROSZE O GWIAZDKE
⭐⭐⭐
CZYTASZ
Szkolna Miłość || Dsmp || Y/n x ...?
FanficJesteś zwykłą dziewczyną bez ojca i z patologiczną matką. Musialas przeprowadzic się do innego miasta przechodzac jednoczesnie do liceum i tam zaczeła się twoja przygoda życia. W książce moga pojawic się: - Przekleństwa - Literówki - Błędy ortografi...