Hoofdstuk 1

17.2K 417 18
                                    

POV OLIVIA
Heel lang gelden op een plek hier ver vandaan...

Halo allemaal ik ben Olivia Parker en ik ben een meisje van zestien jaar. Ik woon in een klein leuk dorpje
maar nu moet ik verhuizen naar een andere plaats, helemaal alleen. Mijn ouders en mijn jonger broertje Lucas zijn namelijk gestorven bij een auto-ongeluk een paar maanden geleden. Zo dit was mijn leven tot op de dag van vandaag.

Ik loop de trap af en zet mijn koffers in de wagen die op de oprit staat. Ik loop naar Merel, "ik kom snel terug langs" zeg ik en geef haar een knuffel, "ik hoop het" zegt ze op een treurende manier. "Ik beloof het", we houden contact en we skypen elke dag. Ik stap in de wagen en rij richting school. Het is geen gewone school, het is een kostschool.

"We zijn er" zegt de man die achter het stuur zit. Ik zie dat hij een blauwe pet opheeft, het staat hem wel. Ik stap uit en loop de school binnen. Ik ga direct naar het secretariaat en meld me aan. Halo ik ben Olivia Parker en ik ben hier nieuw. "Oh ja ik zal je naar je kamer brengen mevrouw Parker" zegt de mevrouw achter het bureau. Ik loop met de mevrouw mee, ze ziet me er een strenge leerkracht uit. We gaan in de lift en ze drukt op het knopje. Ik zit op de derde verdieping. PING. We zijn er. Ze loopt verder door de gang naar kamer 84.

Ze blijft voor de deur staan en ik stap naar binnen. "Dit is je kamer vanaf nu Olivia". De mevrouw verdwijnt en ik zie een meisje staan. "HEY ik ben Jessica"zegt het meisje genaamd Jessica enhousiast. "Jij bent dus het nieuwe meisje". "Ja inderdaad ik ben Olivia". Oh ik vind het echt leuk dat ik er een nieuwe vriendin bij heb. Euh vriendin Oke ? "Kom ik laat zien waar je slaapt". "Ah is goed".

Ik vind Jessica wel een lief meisje. Alleen ze is nogal overdonderd maar dat past bij haar. Na nog lang lang lang babbelen en uitpakken val ik in slaap.

Mr. Badboy and Miss. Goodgirl - The Bad Boy series #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu