POV OLIVIA
Ik kom binnen in de klas en ga meteen naar mijn plaats. Jessica komt naar me toe. "Nog maar twee weken voor het optreden" ja ik ben al aan het stressen. Zeg ik."Maar weet je Liv, wij zijn zo goed al vind ik het zelf. Het gaat echt wel lukken". Haha een beetje bescheiden blijven hè Jess.
"Je kent me hè " antwoord ze
De leerkracht komt binnen en Chris komt naast me zitten.
"Halo Liv"
"Hey Chris"
Hij komt dichter met zijn hoofd naar me toe. Maar ik trek me terug."Toch niet tijdens de les" fluister ik stil.
"Waarom niet"
"Daarom niet" geef ik als antwoord
"Haha Liv wat zijn we weer grappig"
"Altijd hè Chris"De les is gedaan, ik ga die avond vroeg naar bed.
"Olivia mag ik je iets vragen". Ja antwoord ik". "Wil jij echt iets met Christian". "Dylan wil je dit alstublieft niet doen". "Doe me geen pijn. Zeg wat je van me wilt en klaar. Speel geen spelletje met me". "Dat doe ik niet" antwoord hij. "Wel dat doe je wel als je zo naar me toekomt, want je weet wat er gebeurd als ik bij jou ben". "Dan voel ik me goed". Antwoord ik. "We moeten kunnen zorgen dat het werkt tussen ons maar ik weet niet hoe" zegt hij met een glimlach.
"Maar hoe wil je dat ik van je hou als ik van je hou maar jij niet wilt dat ik van je hou zoals ik van je hou" geef ik als antwoord.
Ik schiet wakker. Oh was dit een droom.
"Hoe wil je dat ik van je hou als ik van je hou maar jij niet wilt dat ik van je hou zoals ik van je hou".
Ik neem een boekje en schrijf snel deze zinnen op voor ik ze vergeet.
Het is nog niet voorbij met Dylan, nu weet ik het zeker.
***************************
Ik stap uit bed en voel me nog slaperig. Ik maak me klaar en wacht op Jess. "Ben je er" roep ik door de badkamer.Plots komt ze tevoorschijn. "Ik ben er kunnen we vertrekken". Ik schiet in de lach , "you're right".
We lopen door de gang, Jess is een hele uitleg aan het doen. Ik knik af en toe. Ik ben er met mijn gedachten vandaag niet bij, ik denk aan mijn droom van vannacht.
"Heb je zin om deze avond nog eens iets te gaan drinken".
"Ja misschien"
Net op dat moment komt Dylan voorbij wandelen. Hij kijkt me aan maar loopt gewoon door.
"Hey Liv!"
"Ja wat is er"
"Ik vertel je iets super belangrijk, Dylan komt voorbij lopen en je luistert niet meer"
"Ja sorry Jess"
"Wat is er gebeurd"
"Niets maar ik...... Ik kan Dylan maar niet uit mijn hart krijgen"
"Je hebt nog steeds gevoelens voor hem"
"Oké kijk niet achterom maar Chris staat iets verder"
Ik draai me niet om en Chris komt naar ons toe.
"Halo dames gaan jullie mee eten"
"Tuurlijk", Jess loopt al door en ik geef Chris een kus.
"Ik heb je gemist liefje" zegt hij stil.
"Ik jou ook", maar eigenlijk is de enige wie ik mis, Dylan
We wandelen hand in hand naar de refter.
Ik vind Chris echt leuk maar is dat wel genoeg?
Wat zou er met Chris gebeuren?
Blijf Liv volgen !XxLore
JE LEEST
Mr. Badboy and Miss. Goodgirl - The Bad Boy series #1
RomanceIk ga de trap op en zet een pas sneller, ik kijk naar achter om te zien of er niemand achter mij loopt. Maar dan bots ik tegen iemand aan TYPISCH. Ik kijk om en zie twee blauwe ogen die me aanstaren. Dan zie ik het. Het is Dylan. Ik begin door te kr...