hoofdstuk 11

6.7K 233 7
                                    

POV OLIVIA

Ik maak me klaar voor mijn afspraakje met Dylan.

Ik neem nog snel hetzelfde boekje als gisteren en begin te schrijven:

Ik ben zo blij dat alles weer goed gaat tussen mij en Dylan. Ik heb een afspraakje met hem, ik kijk er zo naar uit. Van Christian heb ik niets meer gehoord. Maar goed ook, ik wil hem even niet meer zien.

tzzzz,tzzzz, ik krijg een sms-je van Dylan:

Sorry Olivia maar ons afspraakje gaat niet door, we kunnen best geen contact meer hebben met elkaar en kom ook niet meer naast me zitten in de klas.

Dylan

Er loopt een traan over mijn wang.

"Hoe kan dit nu, hij heeft mij zelf gevraagd".

Ik schrijf verder in mijn boekje:

Ik moet het accepteren dat Dylan me niet wil en dat ik hem moet vergeten. Voor altijd.

POV DYLAN

Ik maak me klaar voor mijn afspraakje met Liv, ik heb er zo veel zin in, ze is het beste wat me ooit is overkomen. Maar vind ze mij ook leuk? Ik ga gewoon tegen haar zeggen dat ik haar leuk vind en dan zie ik wel maar langs de andere kant ik wil haar niet kwijt als vriendin.

Ik koop nog even een klein boeketje bloemen in het winkeltje van het internaat. Daar kan je echt alles kopen, ik ga snel naar buiten en ga naar het park.

Ik kom aan maar zie nog niemand. IK wacht nog een tijdje maar er komt niemand. ik zie een vuilbak en gooi de bloemen er in. Bedankt hoor Liv.

POV LARA

Ik zie Dylan vertrekken naar het park. Veel plezier.

Christian komt aanrennen, "hij heeft toch niets door hé". "Nee jongen maak je maar geen zorgen niemand zal er achter komen dat ik dat berichtje stuurde naar Olivia", "ik heb het verwijdert op de gsm van Dylan".

"Nu moet jij zorgen dat Olivia op jou verliefd wordt en dan vergeet ze Dylan wel snel en Dylan haar ook", "en dan wordt Dylan terug van mij".

Wat een smerig plan, zal het lukken?

Blijf Olivia volgen!

xxLore

Mr. Badboy and Miss. Goodgirl - The Bad Boy series #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu