Hoofdstuk 3

14.1K 340 60
                                    

POV OLIVIA


"Wat is het probleem" vraag ik bezorgt. "Euhm". Dylan(jonge op de foto) is een player boy, die laat zich niet zo maar doen zegt Jessica. "Wat heeft die allemaal gezegd" vraagt ze me ongerust? Euhm "hij zei dat het niet erg was". En nog iets? "Ik was naar hem aan het staren zonder ik dat door had en toen zei hij dag prinses". Wat oh nee haha, Jessica schiet ik de lach." Wat valt er te lachen roep ik luid"!


"Ik weet niet, Dylan is gewoon een player. Hij versiert elke meisje dat hij ziet." Heeft hij eigenlijk een vriendin vraag ik plots. "Ja hij is samen met Lara". "Wie is Lara"? "Lara zit bij ons in de klas". Het is het meisje vooraan, naast Chelsea. "Ah ze lijken me niet zo aardig". "Nee da zijn ze inderdaad niet, het zijn de bitches van de klas laat het me zo zeggen".


Maar waarom vraag je dat eigenlijk? "Ik vroeg me dat gewoon af" zeg ik snel. "Ah Oke zegt Jessica maar ik zie dat ze me niet gelooft". "Gaan we slapen vraag ik". "Ja is goed". Ik luister nog even naar muziek en val dan in slaap.


POV DYLAN


Ik wandel rustig naar mijn kamer en open de deur. Ik zie dat Bjorn er ook al is. "Hey maat hoe ging de les" vraag ik. "Saai we hadden wiskunde" zegt hij zuchtend. Ah ik snap het. "En jij"? "Ah ik had biologie in de voormiddag". "Saai zeker" voegt hij er aan toe. "Nee viel wel mee". Hoezo? "Ik zit naast een nieuw meisje". "Ah nu snap ik" het zegt hij nieuwsgierig. Wie is het vraagt hij. "Ze heet Olivia". "


Is het een knappe"? "Hmm kweet ni waarom vraag je dat"? "Kweet niet normaal ben je slechtgezind na een biologieles maar dat valt nu precies wel mee"."Ik zit gewoon naast haar in de klas Oke!"


Ik voel dat ik dat nogal kwaad zei. "Ik vroeg het alleen maar hoor". Ik ga nog even naar de badkamer en ga dan slapen. Zou ik haar morgen weer zien vraag ik me af en met die gedachte val ik in slaap.

******


POV OLIVIA


Ik word wakker en doe snel mijn kleren aan. Dag twee. Ik neem mijn zwarte rokje en mijn zwarte kousen, wat een lelijk uniform maar ja het moet maar he.


Ik zie dat Jess al naar de kantine is. Ik doe mijn kleren aan en loop dan ook weg. Als ik aankom zie ik Jess al zitten, Ik eet snel een boterham en dan stappen we samen naar de klas.


Ik zie dat er een meisje om Dylan hangt. Dat zal Lara wel zijn. Ze is best wel een mooi meisje. Oh nee Dylan kijkt naar mij, ik kijk snel weg en ga op mijn plaats zitten. HALO allemaal de leerkracht komt binnen, ga maar op jullie plaatsen zitten die jullie gisteren hebben gekregen.


Ik slenter naar de andere kant van het klaslokaal en plof me neer naast Dylan. Hij kijkt me aan. "Hey zeg ik". "Hallo". Zin in biology vraag ik nieuwsgierig. "Nee jij wel dan"? "Nee totaal niet". Daar stopt ons gesprek en het lesuur vliegt voorbij.


"Heb jij ook zo'n honger" vraag ik aan Jessica. "Ja reuze", we lopen samen de kantine binnen. Jessica zet zich neer naast een paar mensen van onze klas. "Hey jongens kijk is -, dit is Olivia het nieuwe meisje bij ons in de klas". "Hallo" antwoord een meisje met blond haar, "ik ben Elise". "Hey Elise, mag ik naast je komen zitten"? "Ja tuurlijk meid kom maar".


Dit zijn nog Max, het is een jongen met bruin-blond haar en prachtige blauwe ogen. "Hey ik ben Max"." Olivia" en ik schut zijn hand. Ik ga zitten en ga een broodje halen, voor mij een broodje hesp aub en de bedienster geeft het aan. Dat is dan twee euro aub. "Dankjewel".


Ik draai me om en bots tegen iemand aan. "Dag schoonheid", het is Dylan. "Dag Dylan". Ik wil weggaan maar hij trekt aan mijn pols zodat ik bijna tegen hem sta met onze gezichten dicht tegen elkaar, ik voel dat ik bloos. "Zijn we niet vriendelijk vandaag". "Ik moet gaan eten" zeg ik snel. Hij laat me los, "dag prinses" en ik loop naar mijn tafel.


"Wat was dat" vraagt Elise. Het was gewoon Dylan die vervelend deed. "Dat is raar Dylan praat nooit laat staan iemand meetrekken van ons". "Hij moet je echt wel leuk vinden". "Hoe bedoel je" vraag ik nieuwsgierig. "Ik denk dat hij een oogje op je heeft" floept Jessica eruit. "Nee dat geloof ik niet", hij is met Lara "toch"." Geloof wat je wil maar je zult wel zien". Ik kijk nog om en zie Lara binnenkomen, als je van de duivel spreekt.

Mr. Badboy and Miss. Goodgirl - The Bad Boy series #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu