POV DYLAN
Tring.... eindelijk middag, Bjorn stormt al naar de refter. Ik ga achter hem aan en ga naast hem zitten. Plots komt er een meisje naar ons toe. 'Hey Bjorn hoe gaat het'. 'Goed hoor Cam'. 'Euhmm Bjorn' zeg ik stil, 'zou je me niet eens voorstellen'. 'Oh ja sorry gast', 'dit is Camilla, ze is nog niet zo lang hier op school'. 'Ja inderdaad' zegt ze na Bjorn zijn uitleg. 'Ik ben Trouwens Dylan', 'Camilla', 'ik zit bij jou in de klas toch'? 'Ja Dylan zit bij ons' zegt Bjorn enthousiast. Camilla kijkt me heel de tijd in de ogen tijdens het eten, we praten veel en ze is best een leuk meisje, maar niet zo leuk als...
POV OLIVIA
Ik kom aan in de refter met Jess en zie Dylan en Bjorn bij het nieuwe meisje van onze klas zitten. 'Hoe heet dat nieuwe meisje weer' vraag ik aan Jess wanneer we aan tafel zitten. 'Euhmm'..' Camilla juist zo heet ze' waarom vraag je dat. 'Omdat het wel klikt tussen haar en Dylan zo te zien'. 'Je trekt het je aan he Liv'. 'Ja wel een beetje'. Ik denk dat je hem moet loslaten, het spijt me Liv maar ik denk dat dat het beste is voor jullie allebei. De woorden van Jessica vielen me zwaar, maar ze heeft wel gelijk.
Ik ga terug naar de volgende les, ik kom binnen en zie Dylan praten met het nieuwe meisje Camilla. Ik ga naar mijn bank en even later komt Chris eraan. "Hey meisje hoe gaat het"? Ik zie dat Dylan mijn kant op kijkt, ik kijk hem aan maar hij kijkt direct weg. Tijdens de les zie ik hem heel de tijd met Camilla praten die één bank voor hem zit. Ik voel me niet zo lekker denk ik.
POV DYLAN
"Ik vind Camilla wel een leuk meisje, euhm".. "Bjorn luister je wel"? "Ja ja ik ben even bezig met huiswerk". "Jij huiswerk, laat me niet lachen". "Lach maar ja", "ik moet van mijn moeder beter mijn best doen anders mag ik niet naar dat ene concert volgende zomer". "Maar vertel maar rustig verder hoor". "Ik vind Camilla echt leuk, ze doet me denken aan", "aan"... "Olivia" vult Bjorn aan. "Ja precies", "wat moet ik nu doen" vraag ik bezorgt? "Ik denk maatje dat je Camilla beter moet leren kennen want ze vind jou duidelijk ook leuk hoor". "Echt denk je"? "Ja gast, ze kijkt je echt verliefd aan". "Ik heb trouwens ook de indruk dat Liv, Christian leuk begint te vinden" zeg ik na een tijdje. "Hoe kom je daarbij"? "Wel ze zitten naast elkaar tijdens de les, waar ze het soms duidelijk echt wel leuk hebben". "Laatst wou ik haar spreken en ze had met hem afgesproken, dat was best gênant". "Ja dat kan ik me wel voorstellen". "Bedankt Bjorn". "Waarvoor"? "Hij lacht naar mij". "Dat weet je best". "Daarom ben ik ook je beste vriend hé". "Dat is waar".
JE LEEST
Mr. Badboy and Miss. Goodgirl - The Bad Boy series #1
RomantizmIk ga de trap op en zet een pas sneller, ik kijk naar achter om te zien of er niemand achter mij loopt. Maar dan bots ik tegen iemand aan TYPISCH. Ik kijk om en zie twee blauwe ogen die me aanstaren. Dan zie ik het. Het is Dylan. Ik begin door te kr...