POV OLIVIA
De volgende ochtend sta ik op en loop naar de badkamer, ik kijk in de spiegel. Ik doe wat make-up, niet veel maar een beetje. Ik hoor Jess opstaan en ze komt naar me toe. "Gaat het al wat beter" vraagt ze bezorgd. "Ja valt wel mee". Het is alleen "waarom doet ze nou zoiets".
"Ik weet het ook niet ze mag je duidelijk niet", maar waarom dat is de vraag. "Ik ben net nieuw wat kan ik nu mis gedaan hebben".
"Pieker er niet over ze zal je wel met rust laten"." Wat zei Dylan eigenlijk tegen Lara na dat ongeval"? "Hij heeft het uitgemaakt met haar" zegt ze stil. "Waarom doet hij dat nou" vraag ik nieuwsgierig.
"Ik zou het niet weten Olivia". "Laten we gaan anders komen we te laat".
POV DYLAN
Ik zit al in de les en zie Olivia binnenkomen, ze ziet er weer prachtig uit zoals altijd. Ze komt naast me zitten en wil iets zeggen maar de leerkracht beveelt iedereen om stil te zijn. Ze neemt een briefje en begint te schrijven. Na het tweede lesuur geeft ze het aan mij. Ik open het en begin te lezen.
Hey Dylan nog is bedank dat je
gisteren naar mij kwam met het ongelukje van Lara ik weet niet wat er gebeurde. Ik weet nu dat ik op jou kan rekenen. Bedankt x.Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Ze heeft gelijk ze kan altijd op mij rekenen. Met Lara wil ik niets meer te maken hebben. "Hey Dylan". Ik kijk om en zie Lara staan. "Dat jij je nog durft te tonen". "Ik kwam zeggen dat het me spijt van gisteren".
"Dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen Olivia"." Waarom deed je zoiets"? "Ik weet het niet ik zag je naar haar kijken en ik was jaloers." "Het spijt me echt." "Spijt komt te laat he Lara."
"Maar ik zie je graag en wil je terug", ik zie dat ze het toch niet meent. "Lara ik weet niet of ik nog met je samen wil zijn". Ik wil weggaan maar ze trekt me terug. "Ik zal je snel overtuigen dan", nog voor ik het weet voel ik haar lippen op de mijne. Ik duw haar hard weg en zie dan Olivia kijken. "Oh nee verdorie". Ik zie dat ze wegloopt en ren haar snel achterna.
POV OLIVIA
Ik zie dat Lara hem een kus geeft, ze zullen wel terug samen zijn ik loop weg, maar hoor Dylan roepen: Olivia wacht! Ik vertraag maar loop tegen iemand aan.
"Oh sorry" ik kijk op en zie een jongen met donker haar. "Euhm sorry ik had je niet gezien" zeg ik snel. "Is niet erg hoor" zegt de jonge me terug. Ik zie dat Dylan bij me komt staan. "Gaat het Olivia vraagt hij bezorgd". "Ja hoor ik heb haar opgevangen" zegt de jongen die ik niet ken.
"Ah trouwens ik ben Christian". (Foto) "Aangenaam ik ben Olivia". "Mooie naam Olivia". Ik voel dat ik bloos. "Zou ik je mee mogen vragen na school naar Starbucks straks". "Lijkt me leuk". "Dan zie ik je straks", hij geeft me een kus op mijn wang en hij stapt weg.
Ik kijk naar Dylan maar zie dat hij al weggaat. Waarom zou hij dat doen?
Halo allemaal, ik wil jullie even bedanken voor mijn boek te lezen
Ik hoop nog meer lezertjes blij te kunnen maken met mijn verhaal!
Als jullie tips hebben mogen jullie dat altijd zeggen !
Blijven volgen mijn verhaal natuurlijk!
xx Lore
JE LEEST
Mr. Badboy and Miss. Goodgirl - The Bad Boy series #1
RomanceIk ga de trap op en zet een pas sneller, ik kijk naar achter om te zien of er niemand achter mij loopt. Maar dan bots ik tegen iemand aan TYPISCH. Ik kijk om en zie twee blauwe ogen die me aanstaren. Dan zie ik het. Het is Dylan. Ik begin door te kr...