Hoofdstuk 14

6.6K 237 5
                                    

POV CHRISTIAN

"Dus de vierkantswortel van negen is dan drie want drie maal drie is zes toch"

Olivia schiet in de lach

"Nee slimbo, drie maal drie is negen, ow juist, ik begin mee te lachen.

"Weet je dat je mooi bent als je lacht Olivia"

"Waaatt"

Ik zie aan haar dat ik haar geraakt heb met die woorden

"Ik denk dat we maar verder moeten met de les denk je ook niet Chris"

POV OLIVIA

We gaan nog verder met de les, het was leuker dan ik had gedacht.

*******************************

Na het weekend stap ik vermoeiend uit mijn bed, mijn lakens liggen helemaal overhoop. Ik ruim het op en maak me klaar voor de les. Jess komt ook uit haar bed. 'Goed geslapen meid' vraagt ze terwijl ze geeuwt. 'Ja hoor en hoe was het thuis in het weekend' vraag ik nieuwsgierig. 'Niet veel gedaan hoor alleen naar een fuif geweest met mijn oude vrienden', 'het was leuk om ze nog eens te zien'. 'En hoe ging het hier met de bijles' vraagt ze na een tijdje. 'Het ging goed en het was wel leuk om te doen', verder zeg ik er maar niets over voor ze weer gaat flippen.

We komen aan in de les en de leerkracht zegt dat we nieuwe plaatsen krijgen. Ik wil naar Jess gaan maar die gaat naast Andreas zitten, ze heeft alweer een nieuwe vlam. Chris komt naar me toe gelopen. 'Gaan wij naast elkaar zitten Liv'.' Euhmm... Ja hoor graag'. We kiezen een plaats achteraan in de klas, aan de andere bank naast ons zit Bjorn naast Dylan. 'Dylan', zijn naam blijft voordurend in mijn hoofd spoken. Wat wou hij bespreken vrijdag met mij, die vraag stel ik me al heel het weekend.

POV DYLAN

Ik kijk naar Liv maar Christian loopt al naar haar toe, 'hey Dylan', ik zie Bjorn afkomen. 'Gaan we samen achteraan zitten'. 'Ja hoor, geen probleem'. Ik denk terug aan vrijdag. Ik wou haar vragen waarom ze niet naar ons afspraakje kwam maar nu weet ik het antwoord al, ze heeft het te druk met Christian. Olivia, ik moet steeds maar aan je denken.

Mr. Badboy and Miss. Goodgirl - The Bad Boy series #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu