Hoofdstuk 9

7.6K 257 8
                                    

Pov Dylan

Ik heb Liv al een paar dagen niet gezien. Ik probeer haar uit mijn gedachten te zetten maar het lukt niet.

Hoe zou het met haar zijn.

Ik kom binnen in de les en ik zie Liv zitten.

Ze heeft gehuild, wat zou er zijn.

Ik ga naar haar toe en ga naast haar zitten.


"Olivia". "Ja "antwoord ze.

Het spijt me dat ik je negeerde en je in de steek liet.

Ze lacht somber maar kijkt me niet aan.


Na het 2de lesuur staan we op. Ik wil haar roepen maar Christian komt al naar haar toe.

"Gaat het al wat beter Liv." "Ja bedankt Chris".


Is niks en hij sluit haar in zijn armen.

Hij kijkt me aan met een kille blik.


Vind hij haar leuk ofzo ?

Ze gaan samen naar buiten en ik zie ze verdwijnen.

Pov Olivia


Ik ga naar mijn kamer en Chris komt me achterna.

Hij gaat bij me op bed zitten. "Euhm.. Olivia ik moet al lang iets bekennen." "Wat is er Chris". "Ik euhm... "

Hij komt dichter naar me toe en onze gezichten zijn maar een centimeter van elkaar verwijdert.


"Ik wil dit niet Christian" en trek me stilaan terug.

Maar op dat moment komt Jessica binnen.


Ze begint te Wenen "wat doe je nou Liv"

"Niets jess".

"Nee helemaal niet je bent alleen met hem aan het flirten. "Ik dacht dat jij een vriendin was."


" Maar Jess... "

Ze Loopt weg en slaat de deur met een klap dicht. Ik kijk naar Christian en zie dat hij zich schaamt.


"Jij wilde dit niet? "Vraagt hij stil.

"Nee ik wil alleen vrienden zijn". "Ah ik denk dat ik ergens heen moet "zegt Chris gekwetst.

Hij stapt op en is weg.

Oh nee wat heb ik gedaan. Ik weet niet meer wat te doen. Ik ga naar mijn bureau en neem een boekje en een pen. Ik begin te schrijven.

Ik heb veel meegemaakt de laatste tijd. Mijn ouders die gestorven zijn en mijn broertje Lucas. Ik ben op een kostschool beland en heb direct vrienden gemaakt maar het is ruzie met Jess. Ik denk dat ze verliefd is op Christian en die is dan weer verliefd op mij, maar ik niet op hem, wat moet ik doen? En dan is er nog Dylan. Ik... Ben verliefd op hem. We kwamen goed overeen maar toen vroeg hij me mee uit en jess vind hem niet echt aardig. Toen heb ik hem afgewezen wat niet slim was want ik mis hem enorm. Oh wat moet ik nu toch doen ?

Zo Lief van Liv 
Wat zou Christian nu gaan doen?
Blijf Olivia volgen !

XxLore

Mr. Badboy and Miss. Goodgirl - The Bad Boy series #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu