Hoofdstuk 13

6.4K 244 5
                                    

POV DYLAN

Ik kom aan bij mijn kamer," Hey Dylan hoe gaat het?".

Ik kijk Bjorn aan, "niet zo goed maatje", "oei wat is er dan". "Ik had een afspraakje met Liv maar ze kwam niet opdagen". "En heb je al gevraagd waarom" zegt Bjorn vlug. "Nee"? "Dan moet je dat doen he Dylan". "Ik weet niet Bjorn, ik was ze al uit mijn hoofd aan het zetten, ik denk dat het beter is dat ik haar vergeet". "Maar je was zo verliefd, je sprak altijd over haar, jullie gaan dat toch niet weggooien jullie vriendschap"? "ik denk van wel Bjorn".

POV CHRISTIAN

Na de les wiskunde ga ik bij Liv staan.

"Hey Liv"

"Hey Chris"

"Euhm.. ik had eens een vraagje of je me misschien kan helpen met de wiskundeopdracht want dat is niet mijn sterkste vak".

"Ja natuurlijk"Chris.

"Mag ik anders bij jou langskomen straks?"

"Geen probleem"

"Dan zie ik je straks", de bel gaat en ik loop naar buiten, dat beloofd.

*************************

POV OLIVIA

"Jessica!"

"Ja wat is er Liv"

"Chris komt sewwes even langs omdat hij een wiskundeopdracht niet snapt"

"Dat meen je niet Liv!", dat is echt geweldig.

"Wil jij het liever uitleggen dan"

"Meen je dat Liv oh... dankje"

tzzzz,tzzzzz, Jessica haar telefoon gaat.

"Oh nee"

"Wat is er Jess"

"Ik krijg een berichtje van mijn ouders, ze wachten beneden in de cafetaria op mij, ik zal Chris niet zien". "Ik moet gaan, doe hem de groetjes van mij".

"Zal ik zeker doen", ik hoop dat het goed gaat gaan met Christian.

Ik neem mijn boek al klaar en leg hem op het tafeltje voor de tv, even later klopt er iemand op de deur.

Ik doe open en Dylan staat voor de deur.

"Hey Liv we moeten eens praten denk ik"

"Hey Liv" Christian komt voor hem staan, "ik ben toch niet te laat, mag ik binnenkomen".

"Ik moet maar is gaan denk ik" en Dylan loopt weg.

Ik wil nog zeggen dat hij moet wachten maar Chris trekt me mee naar binnen.

Mr. Badboy and Miss. Goodgirl - The Bad Boy series #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu