Hoofdstuk 6

8.6K 287 20
                                    

POV OLIVIA

Ik kijk op de klok, nog vijf minuten en de les is gedaan. Tring... Ik neem mijn spullen en pak mijn tas, ik wil doorgaan en hoor Dylan zeggen "veel plezier". Ik draai me om en kijk in zijn ogen. "Waarom ging je ineens weg daarstraks"? "Ik moest nog iets regelen" zegt hij snel. Ik voel dat hij niet de waarheid zegt." Ik heb gezien dat het terug aan is met Lara". "Hoe kom je daarbij" vraagt Dylan. "Ik zag jullie kussen op de gang".

"Lara kwam sorry zeggen en ze kuste me opeens, ik heb haar weggeduwd en ben toen naar jou gelopen omdat jij wegliep wat was er met jou aan de hand"? "Ik moest nog iets regelen". Er verschijnt een glimlach op Dylan zijn gezicht.

"Ik moet gaan Dylan, zie ik je morgen." "Ja natuurlijk". Hij komt dichter bij me staan en ik voel zijn lippen op mijn wang. "Tot morgen schoonheid", ik kijk terug en zie dat hij de gang uitloopt. Ik wil ook weggaan maar word tegengehouden door iemand. "Wacht jij maar even", ik hoor de stem van Lara.

"Jij moet bij Dylan uit de buurt blijven heb je het nu nog niet door". "En waarom zou ik als ik vragen mag." Omdat Dylan mijn vriendje is, dat laatste kwam er woedend uit. "Probeer je dat jezelf wijs te maken of mij", denk daar maar is over na, dag Lara.

Met die woorden verlaat ik de gang en zie haar wenend naar buiten lopen. Ik kom aan bij Starbucks en zie Christian al zitten, ik loop naar hem toe. Hij staat op en geef me een kus op mijn wang.

Ik voel me hier niet goed bij, het voelde anders als de kus van Dylan.

We nemen allebei iets te drinken en praten nog wat. We wisselen onze nummers uit en we vertrekken daarna terug naar het internaat. Ik kom aan bij mijn kamer en wil binnengaan maar Christian houd me tegen.

"Olivia wacht".... Ik kijk om en zie een ernstige blik in zijn ogen. Ik vond het een leuke avond. "Ik ook" zeg ik snel. "Tot morgen, doei." zeg ik vlug. Ik sluit de deur en schrik me wanneer Jess voor de deur staat. "Waar heb jij gezeten". "Ik ben iets gaan drinken". "Oh en was het leuk". "Bwa viel wel mee".

"Dat klinkt niet echt overtuigend". "Ja ik weet het ik voel me niet zo goed".

Is er iets ofzo of heb je vlinders in je buik, ze begon te lachen. euhm misschien antwoord ik stil. "huh en dat vertel je me niet wie is het" vraagt Jess. euhm..Ik vind misschien wel iemand leuker dan de rest maar het gaat toch nooit iets worden".

"Hoe weet je dat nou" stelt Jess me gerust. "Wie is het dan vraagt ze nieuwsgierig"? Ik bijt op mijn lip om het te zeggen.

"Ik ben verliefd op Dylan".

Eindelijk geeft Olivia het toe!

Maar zou het wederzijds zijn ?

Blijven lezen allemaal!

xx Lore

Mr. Badboy and Miss. Goodgirl - The Bad Boy series #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu