POV OLIVIAIk sta op en ga direct douchen. Jessica ligt nog te slapen. Ik kom uit de badkamer en Jessica stormt naar binnen. "Ik heb me overslapen" roept ze me achterna!" Weet ik haha". We lopen samen door de gang baar buiten, we moeten naar biology. "Kom Olivia". Jessica trekt me mee naar de gang en dan staan we voor de deur.
Ik zie dat er nog twee plaatsen over zijn maar niet naast elkaar. Ik stap binnen. Jessica gaat naast een meisje met blond haar zitten. Ik heb geen keus en ga naast een jongen zitten, hij heeft zwart haar en best wel knap eigenlijk. Maar ik denk dat het niet mijn type is. Hij kijkt maar een keer om maar zegt niks. We moeten ons voorstellen in de eerste les. Iedereen gaat om beurt en dan komt de jongen naast mij. "Ik ben Dylan". "Ik ben zestien jaar en ik hou van slapen". Oke dat was snel gedaan. Maar hij heet dus Dylan. Ik ben aan de beurt. "Ik ben Olivia en ik ben zestien jaar en mijn hobby's zijn dansen,gitaar en piano spelen."
Zo gaat de voormiddag vooruit en komen we aan in de kantine. Oh sorry Jess (Jessica) ik ben mijn wiskunde vergeten, ik ga die even halen in mijn lokker. Ik ga de trap op en zet een pas sneller, ik kijk naar achter om te zien of er niemand achter mij loopt. Maar dan bots ik tegen iemand aan TYPISCH.
Ik kijk om en zie twee blauwe ogen die me aanstaren. Dan zie ik het. Het is Dylan. Ik begin door te krijgen dat ik aan het staren ben. "Dag prinses bevalt het uitzicht je een beetje." Euhm sorry ik had je niet gezien antwoord ik vlug," en WHAT PRINSES"? "Ah je zegt dan toch al meer dan tijdens de les". "Euh ja sorry ik ben nieuw en ken hier eigenlijk niemand". "Is niet erg je hebt mij nu al leren kennen." Ik wordt warm. Ik voel dat ik aan het blozen ben.
POV DYLAN
Ik kijk haar aan. Ze is zo mooi. WhAT? Nee Dylan ze is niet mooi en ze hoort niet bij de populaire meisjes van de school. Ik zie dat ze verdrinkt in mijn ogen. "Dag prinses." Ik zie dat ze rood wordt en begint te blozen. She's beautiful.
POV OLIVIA
"Ik moet gaan doei". "Tot straks prinses". Ik kijk nog om en loop door. Wat was dat raar. Ik moet naar Jess. Tijdens het eten heb in er niks van gezegd, ik wacht wel tot we alleen zijn.
Het laatste belsignaal gaat en ik loop met Jess naar onze kamer. We hebben geen huiswerk dus ik zap wat even op de tv. "Zeg Jess". "Ja Liv". "Wie is die jonge die eigenlijk naast mij zat tijdens biologie"? "Euhm...Ah ja je zat naast Dylan."
Wie is hij eigenlijk vraag ik na een tijdje? "Kort gezegd is hij een playerboy". Dat wil zeggen spreek hem niet aan en kijk hem niet aan. "Ze denken dat ze meer zijn dan de rest". Waarom vraagt ze plots? "Omdat ik daarstraks tegen hem aan ben gelopen". Wat ? Jess kijkt me bezorgd aan.
JE LEEST
Mr. Badboy and Miss. Goodgirl - The Bad Boy series #1
RomanceIk ga de trap op en zet een pas sneller, ik kijk naar achter om te zien of er niemand achter mij loopt. Maar dan bots ik tegen iemand aan TYPISCH. Ik kijk om en zie twee blauwe ogen die me aanstaren. Dan zie ik het. Het is Dylan. Ik begin door te kr...