Pov Olivia
Tring..... De bel gaat, veel te snel naar mijn zin. Ik wil doorgaan maar Dylan houd me tegen.
" Hey Olivia ik heb een vraagje, zou je misschien is met me willen afspreken"?
"Euhm.. "
"Dylan ik weet niet of dat wel een goed idee is". "Waarom" vraagt dylan ongerust.
"Euhm.. Wel laat maar".
Nog zonder om te kijken loop ik door naar buiten. Ik loop door en kom Christian tegen. Oh nee dat ook nog.
"Hey Olivia is alles wel goed". "Ja hoor maar ik heb door dat er een traan over mijn wang rold".
"Sorry Christian maar ik moet gaan" en loop naar mijn kamer.
Ik kom binnen en ga op mijn bed zitten met mijn benen opgetrokken.
Een tijdje later komt Jess binnen." Liv wat is er"? "Euhm... Jess, het is Dylan". Ze kijkt me boos aan.
"Hij vroeg me mee uit en ik heb nee gezegd". "En toen kwam ik Christian tegen en die vroeg ook al hoe het met me gaat".
"Hu..ben jij bevriend met Christian". "Ja en dan" ?
"Niks niks".
"Ja hoor ik ben mijn verhaal aan jouw aan het vertellen en jij zegt me niks".
"Ja het is gewoon waarom trek je met hem op" zegt ze boos ?
"Rustig hoor hij is gewoon een vriend".
"Ja dat zeg jij"
"ik dacht dat jij een vriendin was" roept ze luid en ze loopt naar buiten.
Een paar dagen later
Jessica heeft nog niets tegen me gezegd sinds onze ruzie.
Ik ben die dagen heel eenzaam geweest en Dylan negeert me ook.
Ik ga naar mijn kast en haal een T-shirt eruit. Ik neem het vast maar er valt een boek uit.
Het is mijn fotoalbum.
Ik raap het op en sla het open. Ik kijk naar een foto van ons gezin. "Ik mis jullie", ik pink een traan weg maar ik kan het niet tegen houden ik begin hard te Wenen.
Op dat moment klopt er iemand op deur.
Het is Chris (Christian ) "mag ik binnenkomen". "Ja hoor". Hij komt naar binnen en ziet me wenen.
"Wat is er". Hij komt dichter en ziet de foto's.
"Zijn dat je ouders". "Ja maar ....
"ze zijn vorige maand gestorven". De tranen rollen nog harder over mijn wang.
"Ooh sorry dat wist ik niet"." Is niet erg niet veel mensen weten dat.
Ik begin nu echt hard te Wenen.
Christian komt dichter en geeft me een stevige knuffel.
Zou Olivia gevoelens krijgen voor Christian? Wie weet
Blijf lezen allemaal!
Xx Lore
JE LEEST
Mr. Badboy and Miss. Goodgirl - The Bad Boy series #1
عاطفيةIk ga de trap op en zet een pas sneller, ik kijk naar achter om te zien of er niemand achter mij loopt. Maar dan bots ik tegen iemand aan TYPISCH. Ik kijk om en zie twee blauwe ogen die me aanstaren. Dan zie ik het. Het is Dylan. Ik begin door te kr...