༺4༻

122 31 2
                                    

මම යද්දි තව කට්ටියක් එතන හිටියා..කොල්ලො තුන් දෙනෙක් , ශීරෝ , කෙල්ලෙක් ,තව කෙනෙක්...ඒ කෙල්ලයි මනුස්සයයි මිනිස්සු නෙමෙ..මායාකාරයොත් නෙමේ...

"ඔයාලා පස් දෙනාම ආවා එහෙනම්..අද ඉදන් ඔයාලාට අද ඉදන් එකට වැඩ කරන්න වෙන්නේ...අද ඉදන් අපි එක පවුලක්....මම අරෝරා...අලෝරා...ලෝරා ඕන විදිහකින් මට කතා කරන්න ...මම මනුස්සයෙක්වත් සොරෝස්වල මායාකාරයෙක්වත් නෙමේ....මම ඔටෙයා කියන ග්‍රහලෝකේ කෙනෙක්..සාකාන් කියන ගෝරාවරයා ඔටෙයා අයිති කරගන්න කලින් මම තමයි එහේ කුමරිය....මේ කුරාන්...මගේ තාත්තව සාකාන් විනාශ කරාට පස්සේ කුරාන් තමයි මගේ තාත්තා වගේ මාව බලාගත්තේ...මම තමා ඔයාලාගේ මෙහෙයුම බාර...ඔයාලා හැමෝවම මාත් ඇතුලුව බාර කුරාන්ට...අපි එකතු වෙලා  සාකාන්ගෙන් මන්දාකිනිය බේර ගමු.."

අරෝරාට තිබ්බේ කාටුන් වල ඉන්න සුරයෙක්ගේ වගේ කන් දෙකක් එයාගේ හම අදුරු පාටයි..කොන්ඩේ සුදුම සුදුයි...එයාගේ ඇදුම තාක්ශනික එකක්...අරෝරාගේ උරහිසේ මී පැටව් තුන් දෙනෙක් හිටියා...
කුරාන් පැහැපත් සමක් තිබ්බ විනෝදයට බර කෙනෙක් එයාගේ පෙනුම ගොඩක් අරෝරාට සමානයි කුරාන්ගේ කොන්ඩේ සහ රැවුල තැබිලි පාටයි....ඒ දෙන්නගෙම ඇස් ලග පුන්චි ත්‍රිකෝන මාර්ක් එකක් තිබ්බා...

"අරෝරා අපි මෙයාලාට මෙයාලාව හදුන්වලා දෙමු නේද..."

කුරාන් කිව්වේ රැවුල කරකවමින්..

"හොද අදහසක්...ඔයාලාගේ වැඩිමල්ම කෙනා තමයි ශීරෝ....එයාට විසි අටයි...ශීරෝ පැවතගෙන එන්නේ යකඩ හැසිරවීමේ බලය තියන මායා වංශයෙන්...ඔය පස්දෙනාගේ ටීම් එකේ ලීඩර් තමා ශීරෝ..

හංක්ට විස්සයි එයා පැවත එන්නේ පොලව පාලනය කිරීමේ මායා වංශයෙන්..

ලාන්ස්ට දහ නවයයි ජලය හැසීරවීම තමයි එයාගේ පවර් එක...

කීත්ට දහ අටයි...එයා ගින්දර හැසිරවීමේ මායා වංශයේ...

අපේ ටීම් එකේ චූටිම සාමාජිකයා තමයි සුලං හසුරවන පීච්...ඔයාට නම් දා හතක් කියන්නත් බෑ..."

අරෝරා මගේ නහයෙන් ආදරෙන් අල්ල ගත්තා...ඔව් ඉතින් මට පහලවයිනේ..

හංක් මහත ප්‍රීතිමත් පෙනුමක් තිබ්බ කෙනෙක්..ලාන්ස් නම් නැව ගිලුනත් බෑන්ඩ් චූන් වගේ...කීත් වචනයේ පරිසමාප්තියෙන්ම ගිනි කුමාරයෙක්...මම හිතන්නේ...එයා ගොලු..හැගීම් දැනීම් නැති කෙනෙක්..

"එහෙනම් එන්න අපි ඔක්කොම යානයට යමු...ඉදිරි වැඩ ගැන කතා කරන්නත් ඕන නේ.."

(චරිත ගොඩක් ඉන්න නිසා පවර්ස් වල පාටින් ඉමෝජි යූස් කරනවා
💛 හංක්
🖤 ශීරෝ
💙 ලාන්ස්
❤️ කීත්
💚 පීච්
🌐 කුරාන්
☖අරෝරා )

අපි ලොකු යානයකට නැග්ගා...ඒක නිකම් පාවෙන ගෙයක් වගේ..

☖  අද ඉදන් ඔයාලාගේ ගෙදර තමයි මේක...ඒ වගේම ඔයාලාගේ බලයන්ට වෙන් උන සිංහයෝ පස් දෙනෙක් ඉන්නවා...ඔයාලාට ආවේනික තාක්ශනික ඇදුමක් තියනවා..මොකද සාකාන් කියන්නේ තාක්ශනයෙන් තමන්ගේ බලය පෙන්නන කෙනෙක්..

🌐 ශීරෝ ඔයා කලු සිංහයා
හංක් කහ සිංහයා
ලාන්ස් නිල් සිංහයා
කීත් රතු සිංහයා
අපේ චූටි කොලු පැටියා කොල සිංහයා...ඔයාලාගේ යුනිෆෝමුත් ඒ පාට...ඔයාලාගේ හැකියාවන්ට ගැලපෙන්න සිංහයන් හදලා තියෙන්නේ...

☖ කුරාන්....දැන් මෙයාලාට මහන්සි ඇති...කාමර පෙන්නන්නකෝ...

ඇත්තටම මේක ටීම් එකක් නෙමේ...පවුලක් කියලයි මට දැනුනේ...මට කිසිම නුපුරුදු හැගීමක් දැනුනේ නෑ...මෙතන පොඩි එකා විදිහට මට ලොකු ආදරයක් ලැබුනා...









🤗 ඉස්සරහට පීච්ට මොන වගේ දේවල් වලට මුහුන දෙන්න වෙයිද...

🤗 ඉස්සරහට පීච්ට මොන වගේ දේවල් වලට මුහුන දෙන්න වෙයිද

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Galaxy Love✔️✔️Where stories live. Discover now