7

21.1K 1.7K 2.1K
                                    

Haiii, ben geldiiim. Nasılsınız bakeem? :') Ailemiz büyüyor ve ben çok mutluyum. Teşekkür ederim destekleyen herkese, seviyorum sizi<3

Yazım yanlışlarım varsa affoluna, bol bol oy ve yorum isterim. Keyifli okumalar lokumlarım Xx

**

İçine şiddetli bir giriş yaptığımda, yüzü ve göğsü sertçe fayansa çarptı. Bacaklarımla bacaklarını kafesleyerek onu neredeyse fayansın içine sokmak istercesine içine saplandım.

Ellerimin arasındaki ince bileklerini kurtarıp geriye doğru uzanarak parmaklarını belime sarmaladı.

"Duydun mu beni Jungkook?" dedim soluk soluğa içine sert bir vuruş daha yaparken. Islanan bedenlerimiz nedeniyle, kasıklarım poposuna her çarptığında ıslak ses kulaklarımda uğulduyordu.

"Ahh duydum." dedi zevk içerisinde iniltileri arasından. Kulağının arkasına dişlerimi saplayarak tenini hırçınca emdim.

Baldırlarım, dün ki performansın arkasından oldukça yorgundu. Buna rağmen onu haşin bir şekilde becermeye devam ettim.

Belimi dün iyileştirmese şu anda sanırım kıpırdayamayacak kadar kötü halde olabilirdim. Müthiş bir hızla, yapışıp kaldığı fayansta dönerek, reflekslerimden bile daha hızlı bir dönüş yaptı.

Dönmesinin etkisiyle göğsü yerine fayansla sırtı buluştuğunda, bu ani hamlesi nedeniyle içinden çıkmak zorunda kaldım.

Dudaklarımın esir aldığı kulağı da ağzımın arasından kayıp gitmişti. Yükselmeye başladığım için kalçalarından yakaladığım gibi onu kucağıma alıp sertleşen aletimin başını girişine dayadım.

Bacaklarını hızlıca belime dolamış ve ayak tabanlarıyla popomu okşarken, içine sertçe köklendim. "Ohhhhh."

Ellerim sıkıca bacaklarının iç kısmını sarmalamış bir şekilde onu kucağımda sektirmeye başladım.

Sırtı gürültüyle fayansa çullanırken başını öne atarak aralık dudaklarıma yapıştı. Düzensizleşen nefeslerime rağmen dudaklarını parçalamak istercesine hırçın bir şekilde öptüm onu. Deliler gibi hunharca öpüşmemiz bile hırsla içine vurduğum darbeleri sekteye uğratmadı.

Ayak tabanlarıyla popomu okşayarak, topuğuyla her içine vurduğumda sarsılarak bacaklarının arasına çarpan hayalarımı dürttüğünde zevk içinde haykırdım.

Alt dudağını koparmak istercesine ısırıp dişlerimin arasına kıstırıp çekiştirirken, başını geriye atarak düşürmesiyle birlikte dudaklarımız ıslak bir sesle ayrıldı.

Islak saçları geriye doğru savrulmuş ve fayansa beceriksizce saçılmıştı. "Hiç çıkma, hep orada kal." diye fısıldadı yaslandığı noktadan kıpırdamadan. Gözleri kısık bakışları baygındı.

Ben soluk soluğaydım, ancak o benim aksime gayet düzgün nefes alıyordu. Aletim sızladığı için yüzümü buruşturdum. "Siktir-ahh." dedim hırıltılı bir sesle, içine köklendiğim sırada.

Kendimi geri çekerken, aletimin başının derisi soyulmuş gibi sızlamıştı. "Lütfen durma..." diye yalvardığında alt dudağını sımsıkı ısırdım.

Erekte olduğum halde, acı müthiş bir hızla bedenimi ele geçirirken, başımı iki yana salladım.

İçinden çıkmak için kendimi geriye çektim.

Başımı indirip suya karışan kırmızı sıvıyı gördüğümde küfrettim. "Hasiktir!" O kadar fazla içine girmiştim ki, derim soyulmuş ve kanamaya başlamıştı. Siktir, bildiğin kanıyordum!

HORNY • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin