Haiii, ben geldiiiim. Bu fic canımın ciğeri cidden jsjsjs Farklı şeyler yazmaya çalışıyorum umarım kıymeti bilinir bu ficin eheheh.
-*-
Hiç kıpırdamadığım halde, o tuttuğum kalçalarını oynatarak beni içine aldığında dipsiz bir derinliğe dalmışım gibi hissettim. Ah siktir çok garip bir şekilde daracık olmasına rağmen içinde rahatça hareket edebiliyordum. Ben yanıyordum, o donuyordu. Ben ateştim, o ise buzdu. Ben sıcaktım, o çok soğuktu. Çok...
"Ahhh tükenene kadar becer beni Taehyung!" diye haykırdı zevk içerisinde. Bu beni daha da tetiklerken, parmaklarımın sıkıca kavradığı kalçalarını kendime doğru çekerek, buna eş zamanla içine hırçınca vuruş yapmaya başladım.
İçi bir deniz gibi sırılsıklamdı ve ben şu anda belki de tehlikeli sularda yüzüyor olsam bile, bu gram umrumda değildi. Sikmişim, çok iyiydi!
Dirseklerinden destek alarak ben onu kendime hırsla çekip içine saplarken, beni orta yolda karşılayacak şekilde hamlelerime karşılık veriyordu.
Gel-gitlerim onun da katkısı sayesinde mümkünmüş gibi daha da hızlanırken, genzimden derin bir inilti fırlayarak onun zevk dolu haykırışlarına bulandı.
Onu sertçe yasladığım yatak, ona her çarparak içine köklendiğimde sarsılan yatak başlığı duvara çarpıyor ve bu tok ses kulaklarımda uğulduyordu.
Tek elimle ensesindeki saçlarından yakalayıp onu kendime doğru çekerken, kamburumu çıkaracak şekilde ona eğilip yaklaşabildiğim ölçüde yaklaştım.
Dizlerim onun bacaklarını iki yandan kafeslemiş, diz kapaklarım doğrudan yatağın uç kısmına yaslanmış, oradan desteğini alıyordu.
Dudaklarımı kaymak gibi parlayan o pürüzsüz tenine ulaştırabilmek için biraz daha eğilmiştim, ancak buna rağmen hızımı bir anlığına bile sekteye uğratmamıştı bu girişimim.
Ensesindeki saçlarını sıkıca avuçlamış bir şekilde başını geriye doğru çekmiş konumda sabit durmasını sağlarken dudaklarımı omzuna gömdüm. Burnum köprücük kemiğine değerken, teninden sızan vanilya kokusu beynimden vurulmuşa dönmemi sağladı.
Omzundaki dudaklarımı boynuna doğru sürüklediğimde, başını geriye atarak bana daha geniş bir alan tanımaya çalıştı. Bulunduğu konumda bu biraz zor olsa bile o bunu başardı.
Boynunu deliler gibi sömürürken, ellerimi yataktan hafifçe ayrılan göğsü ile kasıkları arasında dolaştırdım.
Pürüzsüz tenini okşayarak içinden çıkmadan onu kendimle beraber geri çekip yataktan kaldırdım. Ellerimi sımsıkı kasıklarına doladığım için onu beraberimde içinden çıkmadan kaldırmam kolay olmuştu.
Dudaklarımı ıslak bir sesle dişlediğim boynundan çekip başımı kaldırdığım anda, sırtını tamamen göğsüme yaslayarak ensesini omzuma dayayacak şekilde başını bana doğru çevirdi.
Burun buruna gelmemizi sağlarken içine vuruş yapmaya devam ettim. Deliler gibi onu kucağımda sektirmek istiyordum. Tanrım!
"Bacakların tutmayana, boşalmaktan tükenene dek becer beni." diye fısıldadı soluk soluğa dudaklarımın üzerine ıslak ıslak.
"Ah siktir, durmam için yalvaracaksın." diye hırladığımda kıkırdayarak uzanıp çenemi ısırdığında göz bebeklerim titreşti. Hasiktir.
"Asıl durmaman için yalvarabilirim. Benim canım acımaz. Çünkü ben bir hayaletim Taehyung." dediğinde kaşlarım çatıldı.
"Hiç bir şekilde canın acımıyor mu senin?" İçinden sertçe çıkıp kendimi ona müthiş bir hızla ittiğimde, yüzünü bile buruşturmadı. Siktir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HORNY • TAEKOOK +18 ✓
Fanfic(+18 yetişkin içerik!) thv: Bu resimdeki çocuğu bana bulana yüksek meblağda para vereceğim. İletişim için DM'den yazın. @Aa: Bu çocuğu bulan bana da haber versin jsjsjs @Minyoongi: Bu Jeon Jungkook. Ama bulamayız ki artık... ~ @thv: Bulamayız artık...