Haiii, ben geldiiim. Ehehe bölümü sevgililer gününe özel yetiştirmeye çalıştığım için epeyce hızlı yazdım. Size hediyem olsun bugün yayınladığım tüm bölümler jsjjssj Yazım yanlışlarım varsa affoluna.
Keyifli okumalar dileriiim lokumlarım! Xx
**
Bacaklarını iyice açıp bana daha iyi bir alan sunmaya çalışırken, "İyi misin?" diye sordum. "Beynimde şimşekler çakıyor, Tanrım çok güzel hissettiriyor, dev-devam et yalvarırım." dedi zevk içinde, soluk soluğa bağırarak.
Başının iki yanında yatağa sabitlediğim kollarıma abanarak ufak bir duraksamanın ardından, onun iyi olduğu kanısına varıp istediği gibi devam ettim.
Duvarlarına sürtünerek içine vuruş yapıp onu altımda sektirmeye başladığımda, ağzı kocaman açıldı. Göz bebekleri katran karasına bulanmış ve devleşmişti. Oluşturduğum ritmimle birlikte altımda beşik gibi sallanmaya başladı.
Teninde boncuk boncuk biriken terler, yüzüne yapışan saçları arasından sıyrılarak boynuna kadar süzülüyordu. O gerçek bir insana dönüşüyordu. En az benim kadar ter içinde kalıyordu, terlerimiz birbirine karışıyordu. Teninden yayılan sıcaklık ise dalga halinde bedenime işliyordu.
Ağzı kocaman açılmıştı ve inleyişlerinin ardı arkası kesilmiyordu. Elleri prangalar gibi enseme dolanmıştı. Zevk içindeydi, çok büyük zevk alıyordu. Kayganlaştırıcının etkisiyle onun duvarlarının sıcaklaşmaya ve sırılsıklam olmaya başlamasının etkisiyle bana oluşturduğu zemin inanılmaz güzel hissettiriyordu.
Bu yüzden ben de deliler gibi zevk alıyordum. Önceye nazaran hamlelerim çok daha kontrollüydü. Artık karşımda bir hayalet varmış gibi değil de insan varmış gibi davranmak zorundaydım.
Altımda çılgınlar gibi sarsılıyor olmasına rağmen kasıklarını öne iterek beni orta yolda karşılamaya başladığında çarpışmalarımız daha da hırçınlaştı. Belli ki o da haşinliğime alışmıştı ve şu anda hızım ve darbelerim yetersiz geliyordu, bu yüzden de beni orta yolda karşılama ihtiyacı duyuyordu.
"Ahhh çok çok çok güzel ahhh." Yatak başlığı her içine vuruş yaptığımda gürültüyle duvara çakılırken onun kesik kesik nefeslerine karışan ağlamaklı sesi kulaklarımda çınladı.
Ensemden tutarak beni yeterince yakınında değilmişim gibi biraz daha kendine çekip göğsümle göğsünü ezmeme sebep olup dudaklarımızı buluşturdu.
Altımda onu beşik gibi sallarken, öpüşmek zor olsa bile o güzel dudaklarını bir süreliğine bırakmaya niyetli değilcesine sertçe emdim.
Öpücüğüme karşılık verip üst dudağımı ağzının içine alarak emdiğinde gel-gitlerimi hızlandırabildiğim kadar hızlandırdım.
Bacaklarını sımsıkı kalçalarıma dolayarak kendini bana bastırıp içine köklenmemi sağladığında çığlığı boğuk bir şekilde dudaklarımızın arasından sıyrılarak duvarlara çarpıp kulaklarımda yankılandı.
"Artık gerçekten hayalet değilsin Jungkook, dikkat etmelisin." diye hırladığımda başını iki yana sallayıp hiç beklemediğim bir şekilde beni üstünden iterek yatağa yuvarlanmamı sağladı.
İçinden çıkarken, doğrulup üstüme tırmandığında eskisi kadar hızlı hareket edemediğini fark ettim. Hayalet olduğuna dair tüm güçleri artık bedenini tamamen terk etmişti. O gerçek bir insandan farksızdı şimdi.
"Kanamak çok güzel, gerçek bir insanmışım gibi hissettiriyor." dedi soluk soluğa kalçalarını yuvarlayarak beni gerisin geriye içine alırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HORNY • TAEKOOK +18 ✓
Fanfic(+18 yetişkin içerik!) thv: Bu resimdeki çocuğu bana bulana yüksek meblağda para vereceğim. İletişim için DM'den yazın. @Aa: Bu çocuğu bulan bana da haber versin jsjsjs @Minyoongi: Bu Jeon Jungkook. Ama bulamayız ki artık... ~ @thv: Bulamayız artık...