Haiii, ben geldiiim <33 Giriş bölüme verdiğiniz oy ve yorumlar için çok teşekkür ederim çok mesut oldum cidden. Hemencecik o heyecanla bir sonraki bölümü yazayım dedim. Şimdi bitirdim ve yarına atmak yerine şimdicik paylaşıyorum, durunamadım çünkü neden olmasın sjjsjsjs
Bol bol oy ve yorum isterim, yazım yanlışlarım varsa affoluna, hızlı yazdım çünkü^^
Keyifli okumalar lokumlarım! Xx
**
thv:
Yanlış kişiyi gömmüş olma ihtimaliniz var mı?
Yani aslında Jeon Jungkook ölmemiştir, ama öldü zannetmiş olabilirsiniz? Bu şekilde kimlikler karıştırılabiliyor, yani binde bir de olsa böyle olaylar da yaşanabiliyor.
Minyoongi:
Hayır, çok fazla başı darbe almış ve kafatası parçalanmıştı ama... Oydu. Savcılar kimliğini tespit etti, zaten kimliği de üzerindeydi. Telefonu da... Ayrıca araçta ona aitti.
Kafatasının parçalandığını gördüm, kendi gözlerimle gördüm. Ölmemiş olması imkansız. Kafayı yemek üzereyim şu anda. Bu bir kabus gibi... Yaşıyor olması... İmkansız anlıyor musun? Mucize olmuş olması gerekiyor...
thv:
Yemin ediyorum kendimi şu anda Sherlock Holmes gibi hissettim. Seni de anlıyorum, hak veriyorum da. Ama benim gözlerimin de gördüğü bu çocuktu, ispatlı bir şekilde resimlerini paylaştım. O olup olmadığını algılayabilmek için onun görüntüsünü sana anlattım ve sen de onayladın.
Off, ciddi anlamda çok kafa karıştırıcı ama benim gördüğüm çocuk buydu ve sen de öldüğünü söylüyorsun. Bense eğer ki aynı kişilerse -ki sen de Jungkook ile tamamen aynı olduğunu söyledin- dün gece gördüğüme eminim diyorum.
Bak ne soracağım, telefon numarasına ulaşmaya çalıştın mı?
Minyoongi:
Telefonunun ekranı tamamen parçalanmıştı ama çalışıyor olduğu için polis delil olarak aldı ve bildiğim kadarıyla ailesine de geri vermediler telefonunu. Yani aslında kazanın kasti yapılıp yapılmadığını, tır şoförünün Jungkook ile herhangi bir problemi olup olmadığını araştırmaya çalışmışlardı.
thv:
Peki ona çarpan adam? O yaşıyor mu?
Minyoongi:
O kazadan sağ çıktı. Sadece ufak bir kırıkla atlattı... O kadar hızlı süren kendisiydi, ama Jungkook'un arabasını ezdi geçti... Onun canını aldı ama kendisi sağ çıktı.
thv:
Tutuklandı mı?
Minyoongi:
Elbette. Şu anda adam öldürmekten ceza evinde. Kasti değil ama yine de ihmalkârlığı yüzünden masum bir canı aldı...
thv:
Adamı tanıyor musunuz? Düşmanı falan mıydı?
Minyoongi:
Hayır, Jungkook'un kimseye zararı olmazdı, kendi halinde bir çocuktu. Kimseye bulaşmazdı. Sorguda adam kesinlikle Jungkook'u tanımadığını söylemişti. Kasti olarak yapılmadığı kanısına varılsa da adam cinayetten içeriye tıkıldı. Buna sevinemedim bile, çünkü kardeşim dediğim kişiyi aldı benden o pislik adam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HORNY • TAEKOOK +18 ✓
Fiksi Penggemar(+18 yetişkin içerik!) thv: Bu resimdeki çocuğu bana bulana yüksek meblağda para vereceğim. İletişim için DM'den yazın. @Aa: Bu çocuğu bulan bana da haber versin jsjsjs @Minyoongi: Bu Jeon Jungkook. Ama bulamayız ki artık... ~ @thv: Bulamayız artık...