Haiii, ben geldiiim. Ehehe yeni yılın 2. gününden herkese selamlar olsun, yeni yılın ilk bölümünü getirdim sizlere.<333
Yazım yanlışlarım varsa affoluna, hızlı yazdım çünkü bayağı. Keyifli okumalar diliyorum lokumlarım! Xx
**
O sırada zihnime sesi doldu bir kez daha. "Gözlerini yoldan ayırma ve dikkatli sür Taehyung."
"Lanet olsun Jungkook." dedim hırıltılı bir sesle inleyerek. Islak ve buz gibi olan diliyle aletimin etrafını yalayıp bana ağız işi vermeye başladı.
Salyalarıyla ıslattığı aletimi takip edemeyeceğim kadar hızlı bir şekilde ağzına alıp geri çekiyordu. Buz gibi dili sertleşen aletime hışımla sürtünüyordu. Ve bu beni çıldırtacak kadar yoğundu.
Her geçen saniye daha da hızlanıyor gibi hissediyordum ve özellikle araç kullanırken bana ağız işi veriyor olması müthiş tehlikeliydi. Ah sikeyim ama çok iyiydi!
Nefeslerim düzensizleşmişti ve vücudum kaskatı kesilmişti. "Ahh lütfen ka-kaza ahh."
Aletimi yalayarak bitirmek ister gibi hunharca emerken dişlerinin baskısını da hissedince cümle dahi kuramadım. Saç diplerim terlemeye başlamıştı, beni iştahla yalıyor, genzine çarptırına dek ağzının içine alıyor ve geri çekiyordu. Başının bu hızlı hamleleri nedeniyle oturduğum şoför koltuğunda hafif sarsılmalar yaşıyordum. Oh Tanrım...
Bana verdiği zevkin üstüne bir de, hızlanan ağız işi beraberinde kulaklarımda uğuldayan ıslak ses hakimiyet sürmeye başlamıştı. Yine hayatımda bir ilki yaşıyordum. Araç kullanırken bana sakso çekiyordu. Tanrı aşkına...
Durmak istiyordum ama siktiğimin yolu bir türlü genişlememişti. Arkamdan gelen araç neredeyse dibime kadar girmişti.
Bir dondurma yalarcasına, beni yiyip bitirmeye çalışıyor gibi sömürerek ağız işi veriyor olması, araç sürerken beni mahvetmişti. Kontrolümü kaybetmek üzereydim ve ellerim titriyordu. Ah siktir!
"Jungkook- lütfen..." Gözlerim zevkten kaymaya başlarken, kirpiklerimi titreştirerek ayağımı iyice gazdan çektim. Hızımı yavaşlatmıştım ve arkamdaki araba deli gibi korna bağırtmaya başlamıştı.
Önümde ilerleyen araba ile aramıza neredeyse üç dört araçlık mesafe girmişti. Ama hız yaparsam kaza yapacağımı biliyordum. Şu anda feci durumda kapana kısılmış gibi hissediyordum. Kaşlarım ve gözlerim birbirine oranla seğiriyordu.
Hızlanmam için arkamdan gelen aracın şoförü selektör yakarak gözlerimi uyuşturduğunda inleyerek küfrettim. Direksiyonu tutan ellerim terliyordu.
Dikiz aynasından aracı kontrol ederken gözlerimi kırpıştırarak yeniden bakışlarımı yola sabitledim. Ancak selektör ışığı gözümü kör etmişti.
Bana bu kadar zevk verirken araç sürmek... Çok feci kıstırmıştı beni. Ağzı benim aletimle dolu olduğu halde keyifli kıkırtısı kulaklarımı doldurdu. Şu anda içerisinde bulunduğum durum onun hoşuna gidiyordu. Kasıldıkça kasılıyordum.
Arkamdaki araç bir sağa bir sola direksiyonu çevirerek arka kaputuma biraz daha yaklaştı.
Tam o sırada önümdeki aracın yavaşlayıp sonrasında durduğunu fark ettim. Bir kaç saniye sonrasında da bir polis aracı gözüme çarptı.
Yol genişlediği evrede pusuya yatmıştı. Ve öndeki aracın durmasını sağlamıştı. Bu sayede ben de yavaşça frene basarak öndeki araca çarpmadan durmayı başardım.
Soluk soluğa ve ter içerisinde kalmıştım. Kalbim ağzımda atıyordu. Aletimi ağzına aldıkça daha da kabarıyordum mümkünmüş gibi. Ama durması gerekti. Acilen durması gerekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HORNY • TAEKOOK +18 ✓
Fanfiction(+18 yetişkin içerik!) thv: Bu resimdeki çocuğu bana bulana yüksek meblağda para vereceğim. İletişim için DM'den yazın. @Aa: Bu çocuğu bulan bana da haber versin jsjsjs @Minyoongi: Bu Jeon Jungkook. Ama bulamayız ki artık... ~ @thv: Bulamayız artık...