Egy csodás reggelre ébredtünk ma is, csiripelnek a madarak és hét ágra süt a nap. Jajj bocsi ez nem az a történet. Pont hogy borzalmas az idő már tegnap óta szakad az eső pedig nyár van és olyan szívesen mennék ide oda a barátaimmal de így nem mehetek mert kedves édesapám nem enged! Fuu már az agyamra megy! De illetlen vagyok elnézest be sem mutatkoztam! A nevem Nina Parker és vérbeli sneci vagyok aki 17 éves. Valószínűleg sok mindent elmond rólam a sneci szó. De hallgass végig én más vagyok( egy kicsit).
Nem cigizem,drogozom és próbálok nem bele keveredni a barátaim hülyeségeikbe. De az utóbbi nem mindig sikerül. Sejteni merem már tudjátok kik a barátaim. Jj, Kiara, JohnB, Pope és Sarah.
Na igen. Mindenem ők. Családom helyett családom ez a pár ember. Majd meg tudjátok miért.
Nos kezdjük el a mai napot elég a meséből mára!-NINAAA! - szólított fel apám
- Tessék? - van pénzed? - nincs- válaszoltam kicsit flegmán.
- Az apád vagyok te kölyök mindent nekem köszönhetsz tehát add meg a tiszteletet! - üvöltözött velem.
- Mi mindent? Hm? Hogy a tartozásod miatt 14 éves korom óta dolgozom és miattad ölték meg a hugomat??!- igen jól hallottátok majd elmesélem. Kicsit bonyolult helyzet.
- Na takarodj a házamból és vissza se gyere! Maximum ha pénzt hozol te büdös kölyök!! - Héhé mi ez a hangoskodás? - lépett be a házba anyukám.
Egy angyal a nő. Csak hát rossz emberhez ment férjhez.
- Nem kell elküldened boldogon távozom magamtól is!!!- vágtam vissza.
Anya már hozzá szokott az ilyen veszekedésekhez tehát csak ment csinálni a dolgát de előtte nyomott kettő puszit az arcomra és már ment is.
Becsapva az ajtót elhagytam a házat. Szombat volt tehát ma van a nagy nap megyek egy állásinterjúra ami nagyon fontos lenne mert sokat fizetnének szóval össze kell szednem magam gyorsan!
Elmentem előtte Kiaraékhoz jóban vagyok nagyon a szüleivel tehát nem volt baj hogy ott náluk készűltem el.
Már 14:30- volt amikor elindultam volna és ki is mentem erre Kirara anyukája kiáltott utánam hogy a füzetemet otthagytam.
Szeretek jegyzetelni ezért hordozok magammal mindenhová füzetet.
Bele írom a gondolataimat, tanácsokat és minden mást is.
- Egyszer a fejedet hagyod el te lány! - mondta Kirara Anyukája majd megölelt és már mentem is.
De tényleg elindultam nagy nehezen.Sziasztok!
Remélem eddig tetszik a könyv, ígérem izgalmas lesz.
14+ ajánlom mert csunya szavak is előfordulhatnak.
Köszönöm a figyelmet!❤
2021.12.21.
YOU ARE READING
Rafe and Me
Romance---BEFEJEZETT TÖRTÉNET--- Egy tinédzser nehéz élete ellenére feltámaszkodik s, megismerkedik az élet szebbik részével... Egy nehéz sorsú és egyben sneci lány és egy flúgos fiúcska szerelmi bonyodalma... Na de a végén sikerül boldogságra lelniük végü...