Rafel fel mentünk a szobánkba.
- Rafe ülj ide kérlek. - mutattam az ágyra, szófogadóan le is ült.
- Mit szeretnél Nina? - nem mondtam semmit sem csak leültem mögé és szépen lassan levettem róla a pólóját.
- Nina mit csinálsz?
- Sss! Csak lazulj el! - elkezdtem simogatni hátát majd maszírozni.- Ez jó ez nagyon jó!
- Reméltem is! Mostanában nagyon gond viseltnek látlak tehát gondoltam kedvezek neked egy kicsit. - elkezdtem puszilgatni nyakát és tarkóját majd folytattam a maszírozást.
- Figyelj tegnap amikor egyedül voltam itthon valaki járt a kertben.
- Tessék? Miért most szólsz? Nina bajod eshetett volna!
- De nem lett semmi sem! Na gyere ülj vissza és nyugodj meg, kérlek!
- Jó! De holnap eljössz velem edzeni és megtanítalak megvédeni magadat! - csak bólogattam és mivel nem ült le fogtam és lenyomtam a vállanál.Láttam hogy álmosodik tehát abba hagytam a tevékenységemet.
- Rafe menj fürdeni és aludj. Ki vagy merűlve.
- Már megyek is.Amíg elment fürdeni én gyorsan átöltöztem. Egy hosszú póló volt rajtam,hozzá illő bugyit vettem fel majd bújtam is be a takaró alá.
Megjött Rafe és befeküdt mellém. Háttal feküdt az ágyon és nézte a plafont. Láttam hogy még mindig feszült tehát kicsit eltereltem a figyelmét. Oldalasan rá feküdtem és combomat rá raktam majd kezét megfogtam és a pólom alá becsúztattam. Erősen belém markolt de nem érdekelt,hagy csinálja.
Gyorsan elaludt így, jó volt hallgattni szuszogását. Majd én is álomba merültem.Másnap már amikor felkelltem Rafe állt a szekrény előtt és a cuccaim között keresett valamit.
- Mit keresel Rafe?
- Edző ruhát.
- Azt kereshetsz nem találsz.
- Azt látom. Adok egy pólót meg egy nadrágot ami nekem buzisan áll mert lábra simulós, gondolom nem baj ha olyan.
- Dehogy baj,főleg nem neked ha kiemeli a fenekemet.
- Ezt eltaláltad!Gyorsan elkészültem és már indultunk is. Egy közeli kis pusztára mentünk.
- Gyere Nina itt is vagyunk! Itt fogunk gyakorolni! - egy pár ütést és rúgást mutattot meg amit nekem utánoznom kellett.
- Ezaz egyre jobban megy! Csak feljebb a láb és egyenes legyen közbe! - folyamatosan leckékkel látott el én pedig hallgattam.A végére annyira elfáradtam hogy amikor a hátam mögött állt rá hajtottam fejem és úgy vettem levegőt. Egyszerűen a fejemet is nehéz volt tartani.
- Mára végeztünk! Gyere megyünk fürdeni! - elsétáltunk egy kis ösvényhez és egy tóhoz érkeztünk.
- Rafe a legutóbbi tó is jég hideg volt. Megfogunk fázni.
- Nyugi nem maradunk sokat bennt.Elkezdett vetközni. Amikor már nem volt rajta ruha hátra nézett hogy én hogyan állok. Én még teljesen felvoltam öltözve ezért oda sétált hozzám és elkezdett ő levetkőztetni. Láttam arcán hogy megvan elégedve magával hogy ő vetkőztethet le, engedtem neki. A barátom tehát miért ne? Amikor végzett megütötte fenekem majd hátamnál átkarolt és úgy mentünk be a tóba. Nem volt egyálltalán hideg a víz, meglepő. Amikor már jobban be mentünk és el lepett a víz akkor oda jött hozzám magáhiz húzott és megcsókólt.
- Büszke vagyok rád! Nem hittem hogy bírni fogod! - nem mondtam semmit csak arcára tettem kezem és számra illesztettem ajkát.
Fürödtünk egy kicsit majd kimentünk.
Nem volt nálunk törölköző se semmi tehát csak leültünk a stégre és élveztük egymás társaságát. Egyszercsak Rafe hátra döntött és fejem egyik majd másik oldalára tette karjait,ott támaszkodott felettem.
Nem volt semmi csak hevesen csókolózni kezdtünk. Fura volt,sosem csinált ilyet de attól még élveztem.
- Nina megengeded hogy...Majd elkezdett egyik kezével combom közé nyúlni. Értettem a célzást tehát megengedtem neki. Végülis a barátom akit szeretek és akiben megbízom.
Csak viszonozni akarta a kényeztetést és amikor utoljára csináltuk akkor látta hogy egészen élvezem tehát igen, kinyalt ismét.
A kezemet vagy a hajába tettem vagy csak simán az arcát simogattam amikor felnézett rám.Miután végzett csak mellém feküdt és melkasára tettem fejem. Miután kipihentük magunkat felöltöztünk és mentünk is haza.
- Min mosolyogsz ennyire Nina?
- Rajtad.
- Rajtam?
- Igen
- De miért? Mit csináltam?
- Semmit csak van hogy eszembe jut amikor megkérdezted hogy leszek e a barátnőd vagy amikor mi lenne ha... -t játszottunk és megkérdezted mi lenne ha megkérnéd a kezem. Csak a közös pillanatainkon elszoktam mosolyogni. - magához húzott és átölelt majd valamit a fülembe suttogott.- Szeretlek Nina Parker!
أنت تقرأ
Rafe and Me
عاطفية---BEFEJEZETT TÖRTÉNET--- Egy tinédzser nehéz élete ellenére feltámaszkodik s, megismerkedik az élet szebbik részével... Egy nehéz sorsú és egyben sneci lány és egy flúgos fiúcska szerelmi bonyodalma... Na de a végén sikerül boldogságra lelniük végü...