Már csak egy hét van a nyári szünetből. Az az egy hét úgy telt el hogy a snecikkel buliztam, Rafel elmentünk moziba és hát kiélveztük ezt a kis időt. Őszintén rettegek mert most kezdem a 12.évfolyamot tehát most fogok érettségizni. Eddig mindig 4-5 tanuló voltam és hát remélem hogy most is jól fogok teljesíteni és sikeresen zárom le a sulit + az érettségit jól fogom megírni. De ez még a jövő zenéje, egyenlőre maradjunk a jelenben.
-Tehát holnap iskolakezdés! Szedd össze magad Ninaaaa! - keltett fel Rafe aki teljes mértékben boldog mert ő már nem jár iskolába, ahelyett az apjának segít a cégénél.
- Pillanat.. Egy perc!
- Neeeem! Nincs egy perc! - rántotta le rólam a takaromat.
Megfogott a vállára tett és elvitt a fürdőszobába. Engedett nekem vizet majd fel kötötte a hajam levetkőztettet és bele tett a vízbe.
- Vigyázz Nina ne merülj le! Mindjárt jövök.
- Oké oké.Amikor vissza jött egy pandás maszk volt a kezében amit feltett az arcomra majd leűlt a kád mellé. A hajával játszottam ő pedig csak pihent mellettem.
A fürdés után már gyorsabban elkészültem és egész nap hiperaktív voltam. Annyira hogy ismét elmentem futni de most nem egyedül hanem Wheezie vel és Rafeel. Lehet hogy Rafe edz meg minden de eléggé puncs mert hamar elfáradt, de természetesen megvártuk őt.
Az utolsó nyári szüneti napom tehát így tellt el.Szept.1.
Rafe autójában ülök és éppen visz minket suliba( Sarah, Wheezie és én).Szerencsére röviditett órák voltak tehát gyorsan elment a nap, főleg úgy hogy 2 órára be sem mentünk mert JJ kitalálta hogy vigyünk egy hűtőt a termünkbe és szerencsénk volt mert a régit lecserélik és hát nehogy kidobják jó az nekünk! Tehát "elloptuk" a hűtőt és a termünkbe szállítottuk. Az ofőnk csak nevetett hogy első nap máris ilyet csinálunk dehát ez nálunk megszokott persze.
Suli után kint vártam Rafet,amíg pedig nem jött az egyik osztálytársammal beszélgettem kicsit aki belém van zugva már egy ideje. Amúgy jó fej meg minden de túlságosan nyálas meg nem az esetem.
- Oo baszki figyu most mennem kell mert megjött a "taxim" mutattam az autóra amiben Rafe ült.
- Aa semmi gond menj csak. Szia Ninám!
- Szia Joe !Oda futottam a kocsihoz majd be is huppantam rögtön.
- Ki volt az a srác?
- Ja csak az egyik osztálytársam. Miért?
- Ja semmi csak nézte a melled meg úgy mindenedet ha nem vetted volna észre.
- Te most féltékeny vagy? - kérdeztem elfojtott mosollyal.
- Nem! - vágta rá kapásból - Kéne?
- Lehetséges, végülis tök jól néz ki meg szeretek vele beszélgetni...
- Ez nagyszerű... Kibaszottul nagyszerű...- forgatta meg a szemét. - Most mivan mit nézel?
- Nyugi csak segítek neki Spanyolból mert iszonyat béna. - megfogtam a kezét és a szemébe néztem és rögtön elnevettem magam Rafeen.
- Mi ilyen vicces Nina?
- Semmi semmi...Haza is értünk és csak filmet néztünk. Néha még vissza kérdezett Joe-ra hogy ki ő meg mióta ismerem és ennyi történt.
!!! 𝙃𝘼𝙏𝘼𝙇𝙈𝘼𝙎 𝙄𝘿Ő 𝙆𝙄𝙃𝘼𝙂𝙔Á𝙎 𝙆Ö𝙑𝙀𝙏𝙆𝙀𝙕𝙄𝙆 !!!
Azta mindenit...le éretségiztünk és elballagtunk. Nagyon furcsa ezt kimondani, de tényleg.
Szerencsére jól sikerült minden ahogyan szerettem volna tehát mostmár csak a pihenés vár és a munka.
Nyáron dolgozni szeretnék aztán pedig elmenni fősulira. Kiarával kis korunk óta orvosok szeretnénk lenni tehát itt a közép suliba olyan szakra is jártunk természetesen. Már megvan hová megyünk tovább és hatalmas hír FELVETTEK MINKET OMGGGMunkam már van jut eszembe, a városban egy kis ruha boltban fogok dolgozni.
Vagy is már dolgozom de mindegy a lényeg hogy van munkám.Egyébként Rafel a kapcsulatunk tökéletes szerencsére és snecikkel is olyanok vagyunk már mint régen.
A régi családi házunkat eladtam és egy új szép család él benne, nagyon aranyosak egyébként.
Wardék jól megvannak,és titok de nektek elárulom hogy Wheezienek van egy barátja de csss! Ez titok! Értitek? Csss!!Tehát minden rendben van. Mindenki boldog és élvezi az életét.
Most pedig éppen készülök el menni itthonról ugyanis buliba megyünk Topperhez akivel nagyon durván joba lettem ebben az évben.
Nem hittem volna de végül így lett és nem bántam meg egy cseppet sem.- Na Rafe készen állsz a nyár megnyitó bulira?
- Még szép hogy! Te Nina készen állsz be rúgni?
- Hát kinek nézel te engem? Természetesen készen állok!!!Nos igen kissé be rúgtam, reggel egy pingpong asztalon ébredtem. De ez még semmi a többiekhez képest. Például Sarah egy kutyaházban alszik ne is kérdezzétek foggalmam sincsen hogyan került oda vagy Rafe aki a konyha pulton alszik. Nem semmi!
2022.02.14.
YOU ARE READING
Rafe and Me
Romance---BEFEJEZETT TÖRTÉNET--- Egy tinédzser nehéz élete ellenére feltámaszkodik s, megismerkedik az élet szebbik részével... Egy nehéz sorsú és egyben sneci lány és egy flúgos fiúcska szerelmi bonyodalma... Na de a végén sikerül boldogságra lelniük végü...