18. Üzlet

521 18 0
                                    

Nem más volt mint JJ Maybank .
- Mi a fasz JJ?
- Csss Nina! - kezét szorosan a számra helyezte hogy csendben maradjak.
- Elmagyarázok mindent ígérem! De innen elkell mennünk előtte! Túl veszélyes itt, lebukhatok!
- Bárhová is mész követni foglak JJ, mégegyszer nem veszíthetlek el! -az utolsó szót sírva mondtam el neki egy ölelés közepette.

Mielőtt félre értenétek JJ a legelső és egyben a legjobb barátom. Kicsi korunkban ismertük meg egymást amikor apám elvitt egy telepre és ott dolgozott JJ apja és ő is ott volt vele, már akkor is nagy bajkeverő volt. Meg van egy közös titkunk amit senki sem tudhat meg, nem véletlenül...

- Na gyere gyorsan! - fogta meg kezem és elfutottunk a buliból,JohnB házához mentünk.
- Figyelj Nina most nagyon, volt itt egy térkép és valaki elvitte. Tudnom kell kivolt mert JohnB től ellopták a keresztet és elvileg oda szállították. Pope és Kiara meg persze JohnB most a Bahamákon van mert ismernek ott embereket akik oda tudják őket vinni a szigethez. De ahoz hogy segítséget tudjanak kérni ahoz kell a térkép. És tudjuk ki lopta el,egy sérült szőke nőcike meg az öccse.
- Tudom kikről beszélsz. A térkép meg tudom hol van... Én vittem el. - vallottam be.
- És hol van most Nina?
- Wardnál... Azt hittem hogy mind elmentetek! Semmi hír nem volt rólatok! Érted? Szerinted mik kavarogtak a fejemben? Hm? Vajon éltek, vagy már a hullámok sodorják a testteteket?
- Jó Nina nyugi. Nem baj csak vissza kell szerezni.
- Nem fogjuk tudni. A legjobb ha felnőttek módjára beszélnénk Warddal. Érteni fogja. ( remélem)
- Jó oké. Akkor menjünk?
- Uhum.

Fogtuk magunkat és elindultunk haza. Az út közben felhívtam Sarah-t hogy rosszul lettem ezért léptem le.

- Ward, Halo?
- Nina! Szia!
- Nem egyedül vagyok...- ekkor behúztam az ajtón JJ-t.
- Mit keres itt?
- Szép estét Mr.Cameron a kereszt miatt jöttem,tudom hol van. Tudnánk esetleg róla beszélni?
- Persze, gyertek fel.
- Nina a cipőt le vegyem?
- Én mindig leveszem, vedd le saras a talpa.
- Gyertek már ne bénázzatok!
- Gyere már JJ!

- Na szóval. Mond.
- Megtaláltuk a keresztet és egy nő ellopta tőlünk,sérült, szőke hajú. JohnB utánuk ment Pope és Kiarával, most épp a Bahamákon vannak és ahoz hogy tudjuk hova viszik a tárgyat kell a térkép.
- Minek? Nincs is ott egy sziget sem.
- De van. Csak a tükörképét kell nézni. És beszéltem a többiekkel és benne lenne- e egy üzletben?
- Hallgatlak fiam, csupa fül vagyok.
- Annyiról szól hogy segít megszerezni a keresztet és beváltjuk jó pénzért és a pénz ¼%-a magáé lenne. Lehet így kevésnek tűnik de nem az,sokat ér nagyon és a többit pedig mi magunk között osztanánk szét mert szükségünk van a pénzre.
Mit gondol erről?
- Hmm várj egy kicsit.... Benne vagyok ha nem vertek át!
- Esküszöm tisztességesek leszünk!
- Akkor kezet rá!
- Köszönöm és a többiek nevében is köszönöm hogy meghallgatott uram!
- Nehéz időkben van hogy szükséges. Na menj. - Bólintott egyet majd kikísértem az ajtón.
- Most hova mész JJ?
- Foggalmam sincsen. - válaszolt letörten.
- Van egy ötletem, várj meg itt! 10p és jövök!

Vissza mentem Wardhoz és elkéreckedtem hogy hagyj menjek el 3 napra JJ vel mert sok mindent kell megbeszélnünk. Bele egyezett tehát gyorsan össze szedtem pár ruhát írtam Rafenek egy levelet : " Három nap és jövök, vigyázz magadra! Nina "
- Nina mit csinálsz?
- Veled megyek és tudom is hogy hová!

Utunk JohnB-hoz vezetett. Kitakarítottuk a házat,mindent a helyére tettünk és elfoglaltuk a nappalit.
- Nina van egy fantasztikus ötletem!
- Na?
- Mi lenne ha felállítanánk a jacuzzit?
- Istenem de okos vagy! Mire vársz gyere!!

Gyorsan elmentem boltba addig JJ felállította majd gyorsan átöltöztünk és mentünk is bele.
- Ez kurva jó JJ!
- Az Nina, kurva jó!

Beszélgetni kezdtünk és közben folyamatosan ittunk tehát nem maradtunk sokáig józanok.
Na és most jött el a magyarázatom ideje.
Hallgassatok végig, kérlek.
Volt egy rész ahol említettem hogy JJ látott már ruha nélkül... Nem véletlen volt.
Egyszer nagyon bepiálltunk és mivel mindenkinek volt párja csak nekünk nem ezért egyedül maradtunk magányosan mire JJ felállított és elmentünk a tengerpartra. Ott folytattuk az ivást és egymásnak estünk. És ekkor eljött a pillanat mind a ketten meztelenek voltunk és hát megtörtént ami megtörtént. Egymással elvesztettük. Tudom nem szép és most gondolhatjátok hogy egy kurva vagyok de egyikőnk élete sem volt könnyű. Muszáj volt valami kikapcsolódás,két tinédzser voltunk akik agyon itták magukat. Az este utáni reggelen esküt tettünk, meg szekhetetlen vér esküt hogy senkinek nem beszéltünk róla.

- JJ szerintem elég a piából, ne ismételjük meg a múltat...
- Emlékszel amikor 8 évesek voltunk és elvettelek feleségül? Megígértük egymásnak hogy örökre jóban leszünk bármi is legyen.
- Elkészem, sosem tudnám elfelejteni.
- Nekem még megvan a gyűrű. - mutatni kezdett nyakláncára amire fel volt húzva.
- JJ ez az a gyűrű?
- Igen Nina, az gyűrű.
Fogtam magamat és oda bújtam hozzá és átöleltem.
- "Bármi legyen is mi mindíg jóban maradunk..."

Idéztem elő fogadalmunkat.
Kis idő múlva be mentünk mert meguntuk a vizet, gyorsan megszárítkoztunk és mentünk aludni.



Hali!
Tudom fura most ezt megtudni Nináról de szerintem belefér ez a kis titok tudván hogy sosem volt könnyű élete. Ja és ne felejtsük el hogy két tinédzserről van szó akik hibáznak ugyan úgy mint a felnőttek!!!
Mindjárt vége a szünetnek 😢💔
2021.12.30.

Rafe and MeWhere stories live. Discover now