16.

596 16 2
                                    

Nem hallottam hangján hogy megcsuklott volna miközben kimondta,csak is határozottságot hallottam. Mélyen szemébe néztem és megcsókóltam.
Ezután nem történt egy röpke hétig semmi érdekes. Otthon voltunk vagy a pusztán vagy éppen Toppernél lógtunk. Gyorsan elrepült az idő. Közben Ward is haza érkezett akin látszott hogy boldog mert megszerezte az aranyat. Sarah is otthon volt végig, amikor elment akkor csak a boltba ment. Fura talán össze veszett a snecikkel? Na mindegy nem is az én dolgom. Jut eszembe velük a templom óta nem beszéltem. Csakis azért hívtak fel akkor is hogy csalogassam el onnan Rafet.

- Fiatalok segítségre lenne szükségem. - szólt oda hozzánk Ward. Nem szólaltunk meg csak rá néztünk és hallgattuk mit mond.
- Szóval megvan az arany de a kereszt nincs.Van már pár ötletem hogy hol lehet. Össze szedtem mindent amit tudunk róla és egy helyre visznek a nyomok.... - folytatta tovább mondanivalóját mi meg figyeltünk rá hogy minden kis részletet megtudjuk jegyezni.

- Jó szóval ennyi. Na menjünk és keressük meg JohnB mert ők vitték el csak ki kell deríteni hová! - szófogadóan bólogattunk neki.
- Apa... - jött oda Sarah is.
- Miaz kincsen?
- JohnB már nincs itt, se ő se a kereszt. Elment de nem tudom hová esküszöm! Velük voltam de egy héttel ezelőtt amikor haza jöttem azért jöttem mert ott hagytak egyedül és azóta semmitsem tudok felőlük. Gyertek megmutatom hol volt...

Elvitt a templomhoz ahol már jártunk és mutatni kezdett felfelé a tetőhöz.
- Ott volt apa keresztbe elfordítva és úgy fért be.
- Kincsem hisz ez lehetetlen... Egy nehéz aranyból és gyémántokkal teli keresztről beszélünk amit nem bír el egy ilyen rozoga fa építmény, főleg ha már ilyen idős.
- De apa esküszöm hogy ott volt! Pope szedte le és majdnem rá is esett!! - jelentette ki határozottan és láttam rajta hogy nem hazudik.
- Én hiszek neki! Minek hazudna? Meg ha azt nézzük simán befért! Oké érdekesen tarthatta meg ez a fa építmény de ha azt nézzük pont közepén volt és mivel ott a súlypont és a legtöbb tartó oszlop is ezért simán lehetséges. Ez így már logikusan hangzik szerintem.
- Hmmm. De várj Nina! Akkor is honnan tudta Pope hogy pont ott van?
- Apa onnan hogy felmászott a fán és elkezdte kopogtatni. És ahol nem volt üreges ott volt a kereszt!

Itt elkezdődött egy kis vita. A fiúk bele álltak Sarahba én meg védtem őt. Rafet felpofoztam közben mert le kurvázta a húgát.
- Rafe kifele! - ordítottam rá mert ha csak mondtam volna nem figyelt volna rám.
- Kifele! Nyomás!
- Mi van már Nina?!
- Hogy beszélsz a hugoddal? Hm? Normális vagy?! Segíteni jött te meg rögtön belé kötsz! Térj már észhez!
- Úgy beszélek vele ahogyan akarok! És ha mégegyszer megütsz akkor eltöröm a kezedet! - fenyegetett meg.
- Te most fenyegetsz Rafe Cameron? Hm? Így állunk?
- Igen Nina Parker így! És rohadtul elegem van már a hiszijeidből! Úgyhogy vedd mostmár észre magad mert már az idegeimre mész!
- Eleged van igen? És én mit mondjak? Hm? Random düh kitöréseid vannak! És ne tagadd tudom hogy ugyan úgy drogozol még mindig! Nem vagyok hülye!
- Nincsenek düh kitöréseim!!!!- itt már úgy hisztizett és ordibállt mint egy kisgyerek, de komolyan.
Fogtam és felpofoztam.
- Mostmár elég! Rafe nyugodj le! - nem mondott semmit sem csak nézett rám dühösen. Fogta magát arrébb ment,nem csinált semmit sem csak ide oda sétált.
Egyébként ezt az egészet végig nézte Ward és Sarah de egy szót sem mondtak.
- Szóval hol is tartottunk. - mentem oda hozzájuk mosolyogva.
- Senki sem tudott hatni Rafe düh kitörésere eddig Nina. - mondta nekem meglepődve Ward.
- Oké na most ne ezzel foglalkozzunk kérlek titeket, így is felhúzta az agyamat. - oda jött hozzám Sarah és megölelt.
- Köszönöm Nina hogy ki álltál értem!
- Sarah ez természetes!

Ezután még agyaltunk és elmentünk JohnB házához. Kicsit kutakodtunk nála de nem találtunk semmit.
- Sarah kérsz sört?
- Igennn
- Fúj ez de szar! - bele ittam és köptem már is ki mert borzalmas volt az íze. Nem keserű volt hanem sós! Értitek sós! Hogy hogyan lett ilyen foggalmam sincs.
- Egyém is szar! Ez sós Nina! Ez undorító! Fúj!!! .
- Mit isztok lányok? Adj Sarah egy kortyot! Fujj! Ahhwuabejsn undorító! - kezdett el mindenféle hangot kiadni Ward miután bele kortyolt a sörbe. - szerintem mennyünk haza nincs itt semmi se.

Haza mentünk és az út alatt Saraht tökre megkedveltem.
- Van kedved át jönni a szobámba és kicsit inni? - kérdezte egy kis mosollyal az arcán.
- Persze hogy van kedvem!

Felmentünk a szobályába de előtte amíg Ward elment telefonálni be lopóztunk az irodájába és loptunk egy üveg vodkát.
- Ez jó lesz Nina?
- Uhumm!
- Van kedved felelsz vagy merszezni úgy hogy ha valamit nem csinálsz meg innod kell? Tetszik az ötlet?
- Naná hogy tetszik Sarah!
- Jó akkor kezdek! Felelsz v mersz?
- Umm felelek.
- Kivel vesztetted el?
- A báttyáddal.
- Micsodaaaa? Fujjjj. Miért pont vele? Annyi jó pali vam erre vele? Ouu te.
- Hát igen vele. Na és te felelsz v mersz?
- Merek!
- Jó akkor mondjuk menj át Rafe szobájába és lopj el valami olyat amit mindig használ és majd tuti rajtunk fogja keresni.
- De haragudni fog nem?
- Nemm! Megérdemli! Vedd el a füvet. Azt szereti a legjobban.
- Igazz!!! De hol tartja?
- Az ágya alatt. Megyek veled nehogy lebukj.
- Nézd Nina megvan! Itt tök sok van!! Elviszem az egészet hahaha!
- Nagyon joo gyere gyorsan mert valaki jön!! - vissza szaladtunk és eldultuk a betétek között mert oda nem nyúl.
- Nina felelsz v mersz?
- Merek.
- Szív fel egy csíkot.
Fel is szívtam. Tök jó volt amúgy. Nem éreztem semmit sem csak nyugalmat.
- Felelsz v mersz?
- felelek
- Topperrel csináltátok már?
- Nem még sosem, akarta de nem engedtem. Főleg úgy hogy már JohnB vel vagyok.
- Értem. Én is felelek most.

Itt eljátszadoztunk egy kicsit és a vodka felét elittuk de nem azért mert nem csináltuk meg amit kellett hanem csak úgy. Már folyt a vérünkben a pia és a drog. Elkesztünk táncolni csak úgy.

- Lányok mit csináltok? - jött be Ward.
- Csak táncolunk apa.
- Jólvan de le ne essetek az ágyról! - kiment becsukta az ajtót és úgy nevettünk hogy én le estem az ágyról,aztán még jobban elkeztünk nevetni. Még jó hogy azt mondta Ward le ne essünk nem? Na mindegy.

- Hol a drog? Hm? Hová tettétek????- bejött Rafe és megzavarta a kis csajos esténket.
- Rafe miről beszélsz? - oda mentem hozzá és szemébe néztem majd kezem a mellkasára tettem.
- Te ittál?
- Egy kicsit.
- De te sose iszol, velem sem ittál sosem.
- Mert nem volt kedvem azért inni hogy megdughass. Nem vagyok hülye. Topper úgy mosolygott hogy észre vettem mit akartál elérni. Piásan az ember könnyen lebukik.
- De ez nem igaz Nina.
- Én meg egy gyík vagyok.
- Mivan?
- Jaj semmi csak azt hittem hazudozósat játszunk.
- Marha vicces Nina, marha vicces! - fogta magát és ránk csapta az ajtót.

Elkezdtük ismét nevetni majd beszélgetni kezdtünk. Nagyon sok mindent megtudtunk egymásról. Mivel már az egész életünket elmondtuk egymásnak ezért elkezdtük filmet nézni, a Titanicot.
- De nem hiszem el! Mért kellett meghalnia Jacknek!! Aahahaaaa- sírta el magát Sarah.
- Nem tudooom! Pedig olyan jól nézett kii! - sírtam már én is.

Végig néztük majd lementünk mert éhesek voltunk. Pizzát rendeltünk amit lent megvártunk és addig is bújócskáztunk. Végülis pont le szartuk hogy hülyének néznek minket a többiek. De a végén Ward is beszállt hozzánk.
Megjött a kaja benyomtuk, letusoltunk és már mentünk is aludni. Sarahnál aludtam mert nem volt kedvem Rafenél aludni főleg úgy hogy átjött közben Topper is...

Sziasztok!
Új a borítókép amit Ninuuusz készített!
Innen is köszönöm szépen! ❤

2021.12.27.

Rafe and MeWhere stories live. Discover now