A konyhában Rafe állt és reggelit készített.
Egy ing volt rajta és egy szokványos rövid nadrág.
- Á jó reggeld álomszuszék! Jobban vagy?- mosolygott rám.
- Jó reggelt igen jobban vagyok köszönöm.
- Kérsz palacsintát? - fordult felém majd észre vettem hogy nem volt össze gombolva az ingje.
Tehát egy szép kis betekintést láttam felső testére.
- Na kérsz? - Persze! - gyorsan válaszoltam majd a melkasáról gyorsan a szemére kaptam a figyelmem.
- Rafe. Tegnap nem ebben a ruhában voltam...
- Jaj igen tudom. - egy kis mosoly volt a srác arcán.
- Te öltöztettél át? - ilyedtem meg. Sosem látott még egy fiú sem póló meg ilyenek nélkül.
Csak Pope, JJ és JohnB. Velük lógók tehát ők láttak már fürdőruhában de más még sosem. Na meg volt hogy JJ teljesen ruha nélkül is de csak fogadásból semmi más miatt!
- Tán baj? - kérdezte érdeklődően.
- Hát... Ha van akkor kérnék lekvárt a palacsintámra. - gyorsan tereltem el a témát és vigyorogtam rá.
- Elvileg van. Amúgy kényelmes a pólóm és a nadrágom? - vigyorgott mint egy kisgyerek.
- Hahaha nagyon vicces vagy amúgy meg igen.- forgattam szemeimet rá.
- Nyugi nem láttam sokat.Jó fiú vagyok. - mosolygott még mindig.
Erre felálltam oda mentem mert észre vettem a lekvárt. Ott volt mögötte a polcon tehát oda álltam a háta mögé. Erre gyorsan letette a serpenyőt majd hozzám fordult.
- Bocsánat a tegnapiért. Nem akartalak bántani. Téged sosem... - suttogta fülembe majd arcomból eltűrt egy hajtincset a fülem mögé. Fülemnél megállt majd simogatni kezdte azt. Fura. Ilyen a drogelvonástól?
- Raf - sss - csítított el majd felvett az ölébe és kezébe vette a tányéron lévő palacsintákat is.
- Kapaszkodj mert le esel!
- Oké! Kapaszkodom.
Megreggeliztünk majd megszólalt a nagy csendet megszakítva.
- Láttam hogy reggel a hasam és a mellkasomat nézted. Kissé észrevehető volt.- mosolygott kissé gúnyosan rám.
- Erre csak kinyújtottam a nyelvem és megforgattam szemeimet.
- Na gyere tegyünk rendet. Aztán irány fürdeni! -jelentette ki határozottan majd felpattant.
- Oké.
Elpakoltunk aztán pedig rendet tettünk.
- Gyere - hívott fel a szobályába.- melyik poló kell mára? Válassz nyugodtan. - erre oda mutatott a szekrényre és leült mögém.
Csak ácsrogtam ott. Majd kis idő után ki nyitottam a szekrényt. Kettő kék pólót vettem ki és az egyiket oda dobtam neki. Amit ő kapott az egy trikó volt. Erre felállt majd elment. Nem értem. Mikor vissza jött piros női fehérnemű volt a kezében.
- Gyere ide. Hozd azokat is. - mutatott a ruhákra.
Hozzám mérte a fehérneműt.
- Ezek jók lesznek. Fürdés után vedd fel.
Jut eszembe reggel hívott apa csak jövő héten tudnak haza jönni. Tehát ha nem unsz maradhatsz nyugodtan.
- Majd még átgondolom. -feleltem majd kivettem kezei közül a ruhákat és elindultam a fürdőszoba felé. Észre vettem hogy követ tehát megálltam.
- Miért követsz? - Nem követlek. Csak te mászkálsz előttem ide oda. - jól van.
Feleltem gyorsan majd mikor a fürdőszobához értem csuktam volna be de egy láb megakadályozta azt.
- Jöhetnek én is? - Nem - Miért nem? - Mert nem. Szia. - Ne aggódj tegnap már láttalak nemvagy már titok. - Rohadj meg!
Mondatom után kicsapta az ajtót kivette a kezemből a ruhát és nyakamnál fogva a falhoz vezetett.
- Mit mondtál? - Azt hogy roha - végig mondani már nem tudtam mert befogta a számat.
Olyan közel volt már hogy meleg lehelletét már érezni kezdtem magamon. Ujjával húzott egy vonalat a melleim között. Őszíntén kirázott a hideg tőle. Nem tudom miért és hogy de azt érzem hogy vonzódom hozzá. Szabadna egyáltalán? Hisz én sneci vagyok ő meg flúgos. És egy magamfajta sose kellene egy ő fajtának. A gondolataim hamar elszálltak amikor lerántotta rólam a pólót majd le húzta rólam a nadrágot. Csak ott álltam előtte ledermedve.
- Nyugalom. Nem bántalak. - teljesen nyugodt hanggal suttogta fülembe.
- jó oké. - mondtam hallkan majd hátat fordított nekem. A kád felé vette az irányt és engedni kezdte a vizet.
Vetkőzni kezdett majd mikor le vette a pólóját a tükörbe nézett amin keresztül látta hogy őt bámulom. Nem viccelek tényleg bámultam. Elég gyorsan észre is vette tehát megfordult és szemezni kezdtünk.
- Lenne kedved velem fürdeni? - kérdezte egy kis mosollyal az arcán.
- Van más választásom? - Nem nagyon. - vigyorgott. - elzárta a vizet majd nyújtani kezdte felém a kezét. Megfogtam a kezét és odasétáltam hozzá. Segített be lépni a kádba majd leültem. Ő addig le vette nadrágját de nem néztem rá. A plafont figyeltem mert eléggé kívos volt már a szituáció így is.
Beszált ő is és figyelni kezdett.
- Miért nem nézel a szemembe? - erre oda kaptam fejem és láttam szemében a kisfiút akinek csak szeretetre lenne szüksége.
- Oda mehetek hozzád? - kérdezte alig hallhatóan. - Persze gyere. - majd oda jött velem szembe és átölelt. Éreztem hogy remeg és nincsen jól.
- Hé mi a baj? - őszintén érdekelt mi a baja tehát faggatni kezdtem. Kb. 5 percen át kérdezgettem majd végre elárulta.
- Csak egyedül érzem magam... - hangján hallottam hogy a sírás kerülgeti. Ekkor vissza öleltem és magamhoz húztam. Simogatni kezdtem hátát.
- Itt vagyok. Nem vagy egyedül. - ekkor abba hagyta a remegést.
- Bocsánat tudod van hogy rám jön a szorongás... - Hé hé nyugi mostmár itt vagyok.
- Ekkor a szemembe nézett abbahagyta az ölelést és a számra vetette magát...Sziasztok Fontos!!
Kövi részben lesz 18+ jelenet!
❤
YOU ARE READING
Rafe and Me
Romance---BEFEJEZETT TÖRTÉNET--- Egy tinédzser nehéz élete ellenére feltámaszkodik s, megismerkedik az élet szebbik részével... Egy nehéz sorsú és egyben sneci lány és egy flúgos fiúcska szerelmi bonyodalma... Na de a végén sikerül boldogságra lelniük végü...