Elsem tudjátok képzelni mennyire jó végre itthon lenni! Végre Rafe karjai között aludtam el! Ez már nagyon hiányzott nekem!
Reggel amikor felébredtem mégsem volt mellettem, sőt sehol nem volt a házban. Nagyszerű... Haza jövök erre eltűnik! Fasza!Na mindegy reggelizem aztán pedig felöltöztem és elkezdtem a napot, elmentem futni aztán pedig fürödtem egyet.
Mire készen lettem Rafe is haza ért.
-Hol voltál? Azt hittem majd mellettem leszel reggel amikor felkelek.
- Bocsi szívi de muszáj volt elintéznem valamit!
- Ja jó persze megértem...
- Na gyere ide! - nyújtotta ki karjait én meg jó erősen hozzá bújtam.
- Figyu ma elmegyünk egy szép helyre tehát csípd ki magad rendben?
- Uhum.A nap további része abból állt hogy filmet néztem és néztem volna többet is de Rafe szólt hogy kezdjek el készűlni.
Elsőnek megfürödtem és hajat mostam aztán pedig egy baba rózsaszín ruhát vettem fel, a hajam pedig csak hullámosan lógott le a vállamra. A sminket nem túloztam el csak szempilla spirált tettem fel meg egy kis rúzst ami ment a ruhámhoz.
- Azta! Gyönyörű vagy!
- Köszönöm! Te is jól nézel ki!
- Köszi! Na gyere kint vár már az autó!
- Oké megyek!Foggalmam sem volt hogy hová visz, végül egy kis tóhoz értünk ami ki volt világítva és a stéghez kellett sétálnom. Rafe éltünt kis időre én pedig nem foglalkoztam vele csak néztem a vizet és gondolkodtam mi a fenéért hozott ez a gyerek ide?
- Jövök Nina! Bocsánat hogy várnod kellett!
- Semmi gond! De most már el mondanád miért vagyunk itt?
- Csak figyelj! - fütyült egyet és megjelentek a többiek, mind szépen fel voltak öltözve de én semmit sem értettem továbbra sem.
- Rafe mi ezaz egész? - Csak mutatott egy likeot Toppernek aki elő vette a telefonját és valami kis romantikus zenét tett be rajta.Letérdelt Rafe majd így szólt:
Khm. Tehát, Nina Parker elfogadnád tőlem ezt a gyűrűt és megtisztelnél engem azzal hogy a feleségem leszel?
- Igen!
- Igen?
- Igen!
Felállt megcsókólt majd megölelt és az újjamra húzta a gyűrűmet...
Egész éjszaka a tónál voltunk és ünnepelt a kis családom, természetesen nem a Cameron családra gondolok első sorban hanem mindenkire Popera, JohnBre,JJre,Kiarára és mindenki másra.
Az este csodálatosan telt és tökéletesen éreztem magamat a többekkel együtt.!!! 2 𝙝ó𝙣𝙖𝙥𝙥𝙖𝙡 𝙠é𝙨ő𝙗𝙗!!!
Ma van a nagy nap! Úristen nagyon izgulok! Már készen vagyok és fél órán belül le kell sétálnom az oltárhoz Rafehez. Úristen nagyon izgulok!
- Nina minden rendben?
- Persze Sarah csak izgulok!
- Azt elhiszem, de ha az megnyugtat akkor nem leszel egyedül ott leszünk egy jó páran veled!
- Igen tudom! Köszönöm!
- Semmiség! Na nézd át magad aztán lassan menni kéne!
- Tudom tudom! Hát szerintem amúgy készen állok!
-Biztos?
-Igen!
- Rendben akkor lemegyek szólók a többieknek hogy készen állsz!
- uhum.Hát igen pár percen belül már lent voltam és egy ajtó választott el az oltárhoz vezető utamhoz. Huh na menjünk!
Ward kísért az oltárhoz majd helyet foglalt a többiek mellett.- Khm a vendégek üljenek le kérem. Mr. Cameron és Mrs. Parker hát eljött az önök napjuk!
Rafe Cameron fogadja-e hogy egész életében szeretni, gondoskodni és vigyázni fog Nina Parkerra gazdagságban,szegénységben?
- Fogadom!
- Rendben, Nina Parker fogadja-e hogy egész életében kitart, óvja és szeretni fogja Rafe Cameront egészségben,betegségben?
- Fogadom!
- Rendben, Rafe Cameron arra kérem önt hogy forduljon kedvese felé, nézzen a szemébe majd mondja utánam: Szeretni foglak életem végéig mint nap a holdat Nina Parker.
- Szeretni foglak életem végéig mint nap a holdat Nina Parker!
- Nina ön következik, forduljon Mr.Cameron felé kérem majd ismételje utánam: Ha a nap és a hold szerelme véget ér,én azután is szeretni foglak Rafe Cameron.
- Ha a nap és a hold szerelme véget ér,én azután is szeretni foglak Rafe Cameron.
- Rendben. Nos kérem húzzák fel a gyűrűket egymás ujjára,ifjú gerlepár innentől fogva magukat házassá nyilvánítom! Kérem Mr.Cameron csókólja meg az arát!Őszintén kijelnethetem hogy ez volt életem legszebb napja, van egy csodaszép családom és egy férjem akiért sosem tudnék eléggé hálás lenni...
Másnap már utaztunk is el a nászutunkra Hawaiira, 2 hetet töltöttünk ott el és hát a napjaink töbsége azzal telt hogy hát na szexeltünk. Ne kövezzetek meg! Biztos minden fiatal pár ezt csinálja, nem? Na mindegy.
Nagyon jól éreztük magunkat, otthon pedig elkezdtünk házakat nézni mert eldöntöttük hogy ideje lenne elköltözni, ugyan úgy Outer Banksba maradunk csak pár utcával arrébb megyünk. Már egyébként jó párat meg is néztünk,hát kijelenthetem hogy megvan az álomházunk!!!
Eltelt egy hónap a menszeszem sehol és hát van egy ötletem hogy miért késik....
Vettem egy tesztet és megcsináltam, az eredmény pedig szerencsére negatív lett. Most még nem lenne jó ötlet a baba. Majd egy kicsit később. Hagy élvezzük csak kettőnket még egy jó darabig. Főleg úgy hogy megyek egyetemre ami +4 év tehát majd utána szóba jöhet a családalapítás. Szerintem mostmég nem is állnénk készen a szűlők feladatára.!!! 4 É𝙑𝙑𝙀𝙇 𝙆É𝙎Ő𝘽𝘽!!!
Na ja megint egy jó hosszú idő telt el. Megküzdöttem az egyetemmel és hát hivatalosan is Dr. Nina Cameron lettem. Nem hittem volna hogy eddig eljutok valaha is!
Hatalmas de tényleg hatalmas segítséget és támaszt nyújtott nekem Rafe.Apropó Rafe, megalapította a saját konditermét két évvel ezelőtt azóta pedig annyit fejlődött hogy már 5db. saját konditerme van amit csakis ő alapított, ezek mellett még az apjánál dolgozik néha pluszba hogy lefoglalja magát.
Most viszont hogy teljes mértékben készen vagyok a tanulmányaimmal és rengeteg időm van sokat szoktam besegíteni neki.Nemsokára töltöm a 26. születésnapomat és hát a legeslegjobb ajándékot kaptuk fél évvel ezelőtt. KISBABÁNK LESZ!! Már csak 3 hónap és elkezdjük teljes mértékben élni a kis családi életünket a fiunkkal.
A többek amúgy tökéletesen vannak róluk se feledkezzünk meg! Pope és Kiara házasok, JJ és a Győnyörűszép barátnője éppen Barcelonában vannak, JohnB és Sarah is össze házasodott nemrég. Wheezie elkezdte az egyetemet nagyon erős és szép nő lett belőle.
Topper Rómában van egy jóideje de lassan majd elvileg haza tér. Ward és Rose pedig várják a kisunokájukat. Végül egyébként a Félix Cameron név mellett döntöttünk.Tehát minden a legnagyobb rendben van az életünkben. Sosem hittem volna hogy a szerecsétlen, bonyolult életem után egy ilyen meseszép életem lesz! Hihetetlenül hálás vagyok a családomnak hogy mindvégig kitartottak mellettem a nehéz időkben is!
Hát remélem tetszett nektek a mi kis történetünk, köszönöm hogy velünk tartottatok mindvégig és hogy átsegítettetek a nehéz időszakokon!!!
Puszi Nina és Rafe!𝚂𝚣𝚒𝚊𝚜𝚣𝚝𝚘𝚔!
𝙺ö𝚜𝚣ö𝚗ö𝚖 𝚜𝚣é𝚙𝚎𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗𝚔𝚒𝚗𝚎𝚔 𝚊𝚔𝚒 𝚟𝚎𝚕𝚎𝚖 𝚝𝚊𝚛𝚝𝚘𝚝𝚝 𝚊𝚣 𝚎𝚕𝚜ő 𝚔ö𝚗𝚢𝚟𝚎𝚖 𝚖𝚎𝚐í𝚛á𝚜𝚊 𝚊𝚕𝚊𝚝𝚝!
𝙽𝚊𝚐𝚢𝚘𝚗 𝚒𝚐𝚢𝚎𝚔𝚎𝚣𝚝𝚎𝚖 ,𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚓ó 𝚕𝚎𝚐𝚢𝚎𝚗 é𝚜 𝚝𝚎𝚝𝚜𝚣𝚎𝚗 𝚗𝚎𝚔𝚝𝚎𝚔!
𝚁𝚎𝚖é𝚕𝚎𝚖 𝚊𝚣é𝚛𝚝 𝚗𝚎𝚖 𝚕𝚎𝚝𝚝 𝚎𝚐𝚢 𝚔𝚊𝚝𝚊𝚜𝚣𝚝𝚛ó𝚏𝚊 𝚊𝚣 𝚎𝚐é𝚜𝚣! :𝙳
𝙼𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚓ó𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗𝚎𝚔! É𝚜 𝚔ö𝚜𝚣ö𝚗ö𝚔 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗𝚝!
𝙿𝚞𝚜𝚣𝚒!
𝙱𝚢: 𝙲𝚜𝚟𝚒𝚔𝚒𝚒
❤2022.03.06.
ESTÁS LEYENDO
Rafe and Me
Romance---BEFEJEZETT TÖRTÉNET--- Egy tinédzser nehéz élete ellenére feltámaszkodik s, megismerkedik az élet szebbik részével... Egy nehéz sorsú és egyben sneci lány és egy flúgos fiúcska szerelmi bonyodalma... Na de a végén sikerül boldogságra lelniük végü...