Hűha csak úgy elrepült a nyár ismét. Most indulunk a fősulira Kiarával, nagyon izgulunk hogy milyen lesz ott minden.
Most épp a bőröndökbe pakolok be és olyan furcsa hogy üres a szekrényem, a megszokott kis helyet elhagyom hosszú időre.- Nina hogy állsz? Fél óra és indulnunk kell!! - kiabált fel hozzám Rafe.
- 5perc és készen vagyok!! Igazából már készen voltam csak írtam neki egy kis rejtett üzenetet amit majd akkor lát meg ha befekszik az ágyába. - Egyedül nem tudom le vinni a bőröndöket! Segíts már légyszi!
- Megyek!Bepakoltunk a kocsiba aztán pedig kezdődött a búcsú, nem Rafetől hanem a többiektől. Hiányzni fog a megszokott veszekedés, egymáson keresett dolgok meg úgy minden.
Elindultunk nagy nehezen és mentünk Kiaráért. Ő is egy jópár bőröndöt töltött meg, csoda hogy elfért minden a csomagtartóba.Egy hosszú út állt előttünk, az út ami az új ismeretekhez és emberekhez sodor.Nagyon sok utazás után megérkeztünk a városba, elsőnek körbe néztünk itt-ott és vacsoráztunk egyett közben.
A vacsora után a fősulihoz mentünk és onnan pedig külön a szobákhoz, direkt úgy kértük hogy egy szobába rakjanak minket és szerencsére úgy is osztottak be. Bepakoltunk aztán pedig lefeküdtünk aludni.Reggel Rafe indult is haza tehát búcsút vettünk és hosszú időre most láttam utoljára. Nem lesz könnyű hogy ekkora távolság van köztük de valahogyan majd megoldjuk ezt is.
Ma volt az első napunk. Minden rendben volt, megismerkedtünk a professzorokkal és a tanulótársainkkal és eddig mind nagyon pozitív benyomást keltettek.
Furcsa volt hogy már nem a szokványos kis környezetben vagyunk , és persze nem a megszokott kis baráti körünkben.
Nagyon hiányoznak a többiek, főleg Refe...Képzeljétek ma hívott Rafe a kis üzenetem miatt amit indulás előtt tettem bele az ágyába.
- Helo, na milyen volt az első napod?
- Sziia nagyon jó! Mindenki nagyon kedves és segítőkész! Otthon minden rendben van?
- Persze minden a legnagyobb rendben! Képzled Nina amikor lefeküdtem volna picit pihenni akkor egy kis levelet találtam az ágyamban. Nemtudod esetleg hogyan került oda?
- Nem miért?
- Ja csak azért mert egy kis kedves üzenet volt benne a te kézírásoddal.
-Hmm.. Tényleg? Akkor szerencséd van hogy olyan jó fej barátnőd van aki messziről is gondol rád!
- Igen! Mázlim van! Na megyek hagylak felkészülni a holnapra ! Jó éjt Nina!
- Jó éjt Rafe, szeretlek!Hát igen! Ez lett volna az első napunk, ha érdekel titeket mi van Kiaraval annyit tudok mondani hogy alszik, eléggé kimerült volt ezért miután haza értünk rögtön kidőlt.
!!!!𝙃𝙊𝙎𝙎𝙕Ú 𝙄𝘿Ő 𝙆𝙄𝙃𝘼𝙂𝙔Á𝙎 𝙆Ö𝙑𝙀𝙏𝙆𝙀𝙕𝙄𝙆!!!
Hát hello! Nos vége, megcsináltunk a fősulit! Még nincs vége a tanulmányainknak mert megyünk Egyetemre és akkor már teljes mértékben megvalósítjuk az álmunkat Kiarával hogy orvosok leszünk ! Nem sima egyszerű orsvosok, sebészek! Nem semmi!!
Most viszont várjuk a taxit ami haza visz minket hosszú idő után. Mielőtt azt hinnétek hogy egyáltalán nem mentünk haza tévedtek! A hosszú szüneteket otthon töltöttuk nyugiba.
Rafefel minden oké erősebb a kapcsulatunk mindennél, kitartott mellettem és bíztatott hogy ne adjam fel már nincsen sok hátra. Nagyon nagy erőt adott nekem amit soha sem fogok tudni neki eléggé meghálálni.
Most viszont majd otthon jelentkezem mert itt a taxi!!!Azta kurva! Úgy elzsibbadt a hátsóm mint még soha! Ahhuu! Na mindegy a lényeg hogy végre otthon vagyunk. A diplomata kiosztó majd később lesz ezért is jöttünk ma haza.
Őszintén semmi sem változott, kivéve hogy Wheezie sokkal nagyobb lett és van egy barátja akivel már egy éve együtt vannak, izgi!Most így 22 éves fejjel kicsit sem bántam meg hogy megismerkedtem Rafel. És boldog vagyok vele,boldogabb már nem is lehetnék szerintem!....
Na megyek mert Rose fincsi ebéddel várt itthon, nehogy kihüljön itt nekem amíg nektek mesélek! Jó étvágyat nekem!2022.03.05.
YOU ARE READING
Rafe and Me
Romance---BEFEJEZETT TÖRTÉNET--- Egy tinédzser nehéz élete ellenére feltámaszkodik s, megismerkedik az élet szebbik részével... Egy nehéz sorsú és egyben sneci lány és egy flúgos fiúcska szerelmi bonyodalma... Na de a végén sikerül boldogságra lelniük végü...