Selam bölüm geç geldi bilgisayarım bozulduğundan kusura bakmayın. Caps nasıl bgfhghhhtt. Keyifli okumalar
...........................................................................................
Çatlağım: Neredesin aşkım
Atahancığım: Karargaha geldim toplantı olacakmış
Çatlağım: Çıktığında beni ara
Atahancığım: Tamam ararım
Son günlerde Atahan bana soğuk davranıyordu nedense . Acaba bir şey mi yaptım diye düşünüyordum ama aklıma gelmiyordu . Her şey o kadar iyi gidiyordu ki bir anda böyle olunca garipsemiştim. Kesin bir yerde hata yaptım . Onu üzecek veya kıracak bir harekette bulundum kesin . yoksa başka bir açıklaması olamazdı.
Piknik yaptığımız gün beni eve bırakacaktı sonra telefonu çaldı ve beni hemen bırakıp aceleyle çekip gitti. Uf ya kendimi durduramayıp onun sandviçini de yedim diye kesin oldu , ayı tarafımı gördü . Bir türlü boğazımı tutamıyordum , adamda bir yerde haklı aslında onun şeylerini de ben yemiştim .
O günden sonra o bana hiç yazmamış sürekli ben yazmıştım . Cevap olarak da iki üç kelime yazmaktan öteye gitmiyordu. Bugün Berk'ten öğrendiğime göre Atahan'ın doğum günüydü . Bu günü birlikte geçirmek için bütün her şeyi iptal etmiştim .
-" Anne ben çıkıyorum." diye bağırdıktan sonra anahtarlarımı ve çantamı alıp çıktım. Binanın garajına girdim ve arabanın anahtarını çantamdan çıkardıktan sonra arabayı açtım . Şşşş babamdan izinsiz onun arabasını çalmıştı , inşallah sağ salim arabayı yerine koya bilirdim
Önce alışveriş merkezine hediye almaya gidecektim. Sonrada sipariş ettiğim pastayı alıp Atahan'ın kaldığı otele gidip sürpriz yapacaktım.
Telefonum çaldığında Erva'nın aradığını gördüm ve tuşu basarak açtım.
-" Efendim Erva ."
-" Ben şişko muyum ." sorduğu soruyla afallamıştım . Kesin yine regl ayındaydı . Her ay olan maraton başlıyordu tekrar , bakalım bu ay nelerle başımızın etini yiyecek . Geçen ay ben neden kelebek eğilim diye ağlayıp oyuncak kanat takmıştı. Eğer biz durdurmasaydık camdan atlayıp uçmayı planlıyordu.
-" Ne alakası var sen filinta gibi kızsın ." diyerek suyuna gitmeyi denedim.
-" Yalan söylüyorsun , tombul oldum diye sevme beni ." Yine Hürrem sultan havalarına girdi haydi hayırlısı.
-" Canım benim sen çok güzelsin , hem sen Afrodit Erva'sın kendine gel ."
-" Ay doğru söylüyorsun , neyse aşko ben birazda gidip Berk'e trip atayı." Eyvah Berk yandı. Erva ile konuştuktan sonra arabayı otogara park edip içeri girdim. Bir erkeğe ne alınırdı hiç bilmiyorum ki
Babama doğum günün de lahmacun desenli çorap almıştım acaba Atahan'a da döner desenli don mu alsaydım.
Yönümü oyuncak dükkanına çeviriştim , sonunda ne alacağımı bulmuştum. Direk peluş oyuncak reyonuna giriştim. Neredeyse benim boyutumda bir ayıcık almıştım , elinde ki kalpte seni seviyorum yazan. Aldıktan sonra parasını ödeyip terziye geçmiştim. Seni seviyorum yazan yerin altına birde üsteğmenim yazdırtmıştım . Bence hediyemi asla unutamayacaktı . Ayıcığın yazımı bittikten sonra ayıcığı kucakladım ve arabaya koydum. Sıra pastaya gelmişti . Bu saatlerde biter demişlerdi .
Pastaneye vardığımda içeri girdim ve fişimi gösterdim. Pasta tam da dedikleri gibi bitmişti . Kutuyu açıp bir baktım . Pastanın üstünde " Bir Atahan Balamir Kolay Yetişmiyor" yazıyordu. İstediğim gibi olmuştu pastayı alıp arabaya bindim.
Otelin garajına arabayı park edip indim. Resepsiyonun oradan geçit asansöre nihayet binmiştim. Yapacağım sürpriz için çok heyecanlıydım , inşallah sevgilim beğenirdi. Odanın olduğu kata gelince asansörün kapısı açıldı ve indim. 469 numaralı odaya gelince gelince durdum. Şimdi ben odaya nasıl girecektim anahtarda yoktu. O sırada odalar temizleyen hizmetliyi buldum ve ona birazcık yalan söyleyerek odanın kartını aldım. Kapıyı açtığımda su sesi duydum . Yoksa Atahan'ın toplantısı erken mi bitmişti . Odaya girdiğimde odada bornozlu bir kadın gördüm. Göz göze geldik kadınla. Gözlerime inanamıyordum , düşündüğü şey olmasın lütfen . Aldatılmaya dayanamam. Pasta elimden kayıp yere düştü tüm şeylerle birlikte. Hızlıca odadan çıktım . Otelden nasıl çıktım arabaya nasıl bindim bilmiyorum her şey o kadar hızlı gelişmişti ki .
Arabayı çalıştırdım ve gaza bastım her şeyi unutmak istiyormuş gibi . Habersizce göz yaşlarım akıyordu , gözlerim dolmaya başladı. Artık önümü göremez duruma gelmiştim. Ne zaman karşıdan araba geldi ,ne zaman arabanın direksiyonunu sağa kırdım bilmiyorum. Sağa kırmamla beraber ağaca tosladım. Kafamı direksiyona vurmuştum . Bacaklarımı hissetmiyordum...
.............................................................
Bölüm nasıldı?
lütfen vote ve yorum atmayı unutayın
Takip ederseniz de sevinirim
Yeni gelenlere hoş geldin demek istiyorum kitap nasıl?
Seviliyorsunuz♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üsteğmen Bey |Texting (Tamamlandı)
ChickLit0544*: O ŞİMDİ ASKER 0544*: CANI NELER İSTER 0544*: UYKUDA MEVLAM BENİ ONA GÖSTER Atahancığım: Kimsiniz?. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- !Kitabın...