Hello nasılsınız iyi misiniz bölüme bol bol vote ve yorum bekliyorum . Bir kaç bölümdür votele düşüşte.
Ailemize yeni katılanlar sizlerde hoş geldiniz lütfen profilden takip etmeyi unutmayın
İyi okumalar
.......................................................................
Atahan'ın ağzından
Piknik günü
"Daha ister misin bebeğim."
" Yok sağ ol doydum Atahan ."
Her şey mükemmel gidiyordu. Sevdiğim kadın yanımda , arkadaşlarım yanımda, huzur yanımda. Daha ne isteye bilirdim ki.
Ta ki o telefona kadar.
Ertan komutanım acilen beni karargaha çağırmıştı . Nedense içimde bir huzursuzluk vardı.
Her şeyi topladıktan sonra herkes arabalara binmişti. Aksel benim arabaya binmişti. Yol boyunca arabada garip bir sessizlik vardı. Aksel'de bir şeyler olduğunu anlamıştı ama ses etmemişti. Onu da evine bıraktıktan sonra apar topar karargaha gitmiştim.
Ertan komutanın toplantı odasında olduğunu öğrendiğimde adımlarımı oraya doğru yönlendirdim.
Toplantı odasının önüne geldiğimde tıklatıp içeriye girdim.
Kapıyı araladığımda Ertan komutanın şüpheyle bakan yüzüyle karşılaştım.
" Buyurun komutanım beni ne için buraya çağırdınız ."
" Geç otur şuraya Atahan." diyerek bana sandalyeyi gösterdi. Nedensizce bu koca cüssemle tedirgin olmuştum.
" Öncelikle konuya nereden girsem bilemiyorum. Ama şunu bil ki Aksel benim için çok değerlidir. Saçının bir teline zarar gelse içim gider , kahrolurum. Umarım anlatmak istediğimi anladın."
Aksel'le ilgili bunları demesine şaşırmıştım. Yoksa Aksel'le bizi biliyor muydu.
" Evet anlıyorum da- ." diyerek söze girdim
" Düşünüyorsundur tabi şuan konu neden Aksel." tamda merak ettiği şeye parmak basmıştı Ertan komutan.
" Yani biraz öyle."
" Geçen tesadüfen Aksel'i kontrol etmek için odasına gittiğimde senin ismini kullandığını duydum. Belki yanlış duymuşumdur diye ilk başta kestirip attım . Ama sonradan sizi baş başa gördüm . Bak Atahan seni bilirim iyi çocuksundur ama olmaz. Benim kızım her gece başını yastığa tek başına koyamaz . Bir birinizden soğursunuz. Bak bende bir askerim ve eşimin ve ailemin en mutlu günlerinde yanında bile olamadım . Kızımın da aynı kaderi yaşamasını istemiyorum."
"Sizi anlıyorum fak-"
" Lütfen dediklerimi düşün , eğer kızımı gerçekten seviyorsan onun iyiliğini düşünürsün."
Son sözlerini söyleyerek odadan çıktı ve ben odada dımdızlak kalmışçasına çakılmıştım...
Kaza Günü
Bir kaç günden beri o konuşmadan sonra Aksel'e biraz soğuk davranıyordum. Her hangi bir şekilde Ertan komutana bizi alıştırmalıydım ve bu konuda rahatlatmalıydım.
Tabi bu süreçte Aksel'e biraz limoni olduk. Mesajlarına iki üç kelime yazmaktan başka herhangi bir sevgi sözcüğü kullanmıyordum. Bir süreliğine Ertan komutan bizi ayrıldığımızı sanmalıydı.
Sıkıcı bir toplantıdan sonra otele doğru arabayı sürmeye başladım. Yolda giderken gözüme kenardaki topluluk çarptı. Sanırım kaza olmuştu. İnşallah kazayı yapan kişi de bir şey yoktur , orada ki bir teyzenin dediğine göre daha gençmiş yaralanan kişi.
Yoluma devam ettim. Otele vardığımda arabayı bir yere park edip indim. Otelin asansörüne geldiğimde odamın olduğu kata bastım . 496 numaralı odanın kapısına geldiğimde kartımı çıkarıp içeri girmeye hazırlanıyordum ki telefonum çaldı.
Aksel arıyordu. Doğum günümü unutmadığını biliyordum , bu yüzden kesin ağzımı yoklamak için aramıştı. Eee madem bu yüzden aradı bende onun istediğini verecektim.
" Efendim Aksel."
" Merhaba beyefendi sizi .... hastanesinden arıyorum. Aksel hanım şuan hastanemizde acilen gelmelisiniz."
" Ne , durumu nasıl peki."
" Maalesef durumu ağır , kafasından darbe almış . Tahmin ettiğimize göre kaza esnasında büyük bir sarsıntıyla kafasını direksiyona çarpmış."
" Hemen geliyorum ." Kadının diyeceğini beklemeden telefonu suratına kapattım ve arkama bile bakmadan hızlıca otelden çıktım.
Hastaneye vardığımda direk acil bölümüne koştum. Gördüğüm kişiyle duraksadım.
Ertan komutan...
............................................................................
Hissediyorum Ertan komutana linç geliyor fgdsgdhg
şşş arkadaşlar sonra hep birlikte parmaklıkları boylarız
Atahan'nın neden öyle olduğunu öğrendiğimize göre sıra Ertan komutan problemi var
Bu olaylar çözüldükten sonrada Derinciğimize sıra gelecek onu unuttum sanmayın
Favori karakteriniz?
En gıcık olduğunuz?
Sizi en çok güldüren?
Kendinize en çok yakın hissettiğiniz?
Sizce kitabın olay akışı nasıl yorumlarınız benim için çok değerli
Seviliyorsunuz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üsteğmen Bey |Texting (Tamamlandı)
ChickLit0544*: O ŞİMDİ ASKER 0544*: CANI NELER İSTER 0544*: UYKUDA MEVLAM BENİ ONA GÖSTER Atahancığım: Kimsiniz?. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- !Kitabın...