11

19.4K 672 214
                                    

Selam uzun bir bölümle geldim vote ve yorumları bekliyorum . Birde profilimden takip ederseniz sevinirim . Bu bölümü Atahan'ın ağzından okuyacaksınız hem de o yemek gecesini bakalım beğenecek misiniz .İyi okumalar ♥

........................................................................................................

  ♥ Yemek gecesi ♥

      Atahan'dan

Bir elimde içecek kadehi diğer elimde telefon   mekanın terasının demirine yaslanmış bir şeylerle ilgileniyordum. Sabahtan beri gözüme bir kız  takılmıştı sürekli ona bakma isteğiyle doluyordu içim. Daha öncede asker aileleriyle yemekler düzenlenmişti ama daha önce böyle bir kızı gördüğümü hatırlamıyordum.  

Gözüm tekrardan ona takıldığında çaktırmadan fotoğrafımı çektiğini gördüm .

Madem gizlice çekiyor poz vermek için  içecek kadehini dudaklarıma yaklaştırdım. 

Tam o sırda flaşı açık unutmuş ve birden flaş patladı.

Aceleyle telefonu sakladı ve hiç bir şey olmamış gibi bakınmaya başladı.

_" Ne yapıyorsun burada abi ? " dedi meraklı bir şekilde İdil . 

_" Öyle bakınıyorum ortalığa güzellik ." Yanağından makas aldığımda sırıtmaya başladı

Çaktırmadan gözüm içeriye kayınca kızın suratı düşmüştü . Sanırım yanlış anlamıştı .

_" Nerelere dalıyor gözünüz abicim ayıptır sorması ."

_" Ayıpsa neden soruyorsun ."

_" Uf abi bir kerede düzgün cevap versen yeminle çiğköfteden vaz geçeceğim bak o kadar söylüyorum ."

_" Yani düzgün cevap versem vaz geçeceksin öylemi ."

_" Abi sen benim dediklerimi ne takıyorsun . Benim dediklerimin  dokuzu yalan biri şüpheli yani"

Hiç soluklanmadan  bir eyler sıraladıktan sonra devam etti

_" Hem çiğköfteden bahsediyoruz . Onu sevmeyen ölsün yani o kadar ."

( Çiğköfte sevmeyip çiğköfte seven karakter yazan ben  alkışşş )

_" Abi sen nereye bakıp duruyorsun daldın gittin gerçekten ."

İdil de benim baktığım yere bakmaya başladı yakalanmasak iyiydi.

_" Oha sen Aksel'e mi bakıyorsun ."

_" Aksel mi sen o kızı tanıyor musun ? ."

_" Evet Aksel Ertan komutanın kızı . Hani şu Fransa da okuyan , iki ay önce gelmiş ."

_" Ertan komutanın Fransa da okuyan bir kızı olduğundan haberim vardı  ama geldiğinden haberim yoktu ." 

_" Bakıyorum da sanki ondan etkilenmiş gibisin abi ."

_" Saçmalama İdil ."

_" Neyse sen bilirsin . Bende madem etkilendin numarasını vereyim diyecektim de boş ver istemiyormuşsun sonuçta ."

_" Sende numarası mı var ."

_" Ne oldu abi çok heveslendin bir anda sanki ."

_" Hiç öylesine yani ."

_" Tamam tamam ben seni anladım. Attım numarasını sana haydi hayrımı bil , Uf ya bugünde mükemmelim ." Diyerek yanımdan uzaklaştı ve Aksel denilen kızın yanına gitti.

Üsteğmen Bey |Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin