Selam bölüm geç geldiyse özür dilerim .Bu aralar hayatım biraz karışık geçiyor. Voteler çok düşüşte okuyan okuyor ne yorum yapıyor nede vote veriyor , lütfen buna dikkat edelim unutmayalım
iyi okumalar o zaman sizleri seviyorumm <3 <3
----------------------------------------
Gözlerimi açtığımda hastanenin o tuhaf kokusunun ciğerlerimden içeri girdiğini hissetmiştim.
Sol yanımda bir hemşire serumumu kontrol ediyordu.
Buraya nasıl geldiğimi hatırlamaya çalışırken o olay tekrardan zihnime üşüşmüştü.
Halan daha o görüntüyü zihnimden silemiyordum.
Sanki bütün hayatım o anda kilitli kalmış gibi hissediyordum.
Bazen insanların hiç unutamadığı aşamadığı anıları olurdu.
Her o olayı hatırlatan bir şey gördüğünde tekrardan eskiye döndüğünü hissederdi.
Bu duygudan her zaman çok korkmuşumdur Derin'in yaşadığı şeyden sonra.
Ya benimde başıma gelirse, ya gözlerimde ki parlamayı kaybedersem diye kendimi paralardım.
Sırf bu yüzden kimseye uzun zamandır o anlamda yaklaşmamıştım.
Ta ki Atahan'ı görene kadar.
Babamdan her zaman onun ismini duymuşumdur.
Ondan ya övgüyle yada gururla bahsederdi.
Daha onu tanımadan önce bile tanıyormuş gibi hissederdim.
O gün onu yemekte gördüğümde tutulmuştum duruşuna.
yemekten 5 ay sonra nihayet kızların gazına gelip yazmıştım.
O kadar kafamda senaryo kurmama rağmen gittim çok saçma şeyler yazdım.
Ona çok kısa bir zamanda aşık olmuştum.
Ne demişler herkes öldürür sevdiğini.
Bende o misal olmuştum.
-------
! Reklam arası !
Profilimen beni takip etmeyi unutmayın
buraya kadar gelmişken votelerinizide eksik etmeyin canlarım o zaman devammm
! Reklam arası bitti!
--------
Yemin ederim akıllanmaz bir mal olmuştum, hastane yatağımda bile böyleysem siz bide beni sırat köprüsünde görün.
Hemşirenin işi bittiğinde odadan çıktı hemen onun ardından Erva ve Derin'in girdiğini gördüm.
" Ah benim kuzum bacağından mı asılmış , oy benim kınalı yavrum ."
Erva yine bildiğimiz Ervalıklarını yapmaya gelmişti.
" Bu halde bile böyleysen biz öldüğümüzde mezarımızın başında ne yapacaksın ."
Derin'in söylediğiyle Erva'nın cevabını beklemeye başlamıştım. Erva'nın her zaman her şeye bir cevabı vardır.
" Ay kız ne yapacağım alacam elime kamerayı, arkadaşlarımın sırat köprüsünden gidişini izledim çok riskli oldu diye video çekeceğim ."
Kendimi tutamayıp gülmeye başladığımda ikisinin de bakışları bana döndü . Yaralı olduğum için canım acımıştı.
" Ay aşkoom sen zahmet etme ben senin yerine de gülerim ."
" Erva lütfen bir kere ciddi ol ."
" O ne yene biliyor mu? "
" Biradan ben sana yedireceğim canım arkadaşım ."
" AAAA tehdit var , kurtarın adoslar . Neyse onu bunu boş verinde az önce bir doktor stajyeri görmüşüm var ya görseniz böyle sulu sulu kol kasları , otoban gibi damarları. Ama idil kaptı ühüh . Uf aman neyse benim Berk'im bin basar ona heheyt ."
" Valla Ervacım diyecek söz bulamıyorum kız burada yatak döşek yatıyor senin derdin ne ."
" Şşş ben onu da düşündüm ." dedikten sonra kapıyı açtı ve içeri çelenk getirdi. Hem de üstünde Allah rahmet eğlesin çok iyi insandı yazılı bir çelenkti bu.
" Ehe nasıl çok beğendiniz dimi , neyse ben sizin o açık ağızlarınızdan çok mükemmel , çok güzel bir hediye getirdiğimi anladım . Siz dilinizi yormayın canlarım , ben anladım anlayacağımı ."
" En iyisi ben bunu alayım gideyim aşkım , yoksa bu kız seni diri diri mezara koyacak ."
Derin'inde dediği gibi daha ölmeden mezara sokuluyordum. Onlar çıktıktan sonra kap tıklatıldı ve içeri babam girdi.
" İyi misin güzel kızım , çok korkuttun beni ."
" Sen beni merak etme baba iyiyim , asıl annem nasıl kesin haberimi aldıktan sonra ortalığı dağıtmıştır ."
" Yok annene haber vermedik , yoksa dediğin gibi ortalığı dağıtırdı ."
Annemin haberinin olmaması iyi olmuştu. Zaten yaralıydım birde annemden hiç azar işitecek halim yoktu. Babam çıktıktan sonra hemen ardından tekrar kapı açıldı.
Gördüğüm kişiyle yaşananlar tekrardan gözlerimden aynen bir film şeridi gibi geçmişti.
Atahan
İçeri giren kişi oydu...
--------------------------------------------------------------------
Bölüm hakkını da ki düşünceniz:
Olaylar nasıl ilerliyor:
Derin mevzusunu merak ediyormusunuz:
Atahan hakkı da ki düşünceleriniz nelerdir
Çünkü bu aralar erkeklere biraz kinliyim zira önce birinin peşinden koşup sonra o kişiden yüz aldıktan sonra bacım falan demeler baya bir sinir bozucu
Ehe neyse derdimle sizi de boğmayayım
Sizleri çok seviyorum kendinize iyi bakın
♥♥♥SEVİLİYORSUNUZ ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üsteğmen Bey |Texting (Tamamlandı)
Chick-Lit0544*: O ŞİMDİ ASKER 0544*: CANI NELER İSTER 0544*: UYKUDA MEVLAM BENİ ONA GÖSTER Atahancığım: Kimsiniz?. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- !Kitabın...