Selam çook kısa oldu ara bölüm olmasını istedim . Hepinize hayırlı bayramlar dilerim <3
-------------------------------------------------------------------------
Derin'den
Bunca zaman sonra onun yüzünü görmek, kokusunu akciğerlerimde hissetmek acı vericiydi.
Hayatım hep keşkelerle doluydu ama en büyük acı veren keşkem oydu.
Ne kadar şey olmuşsa olsun o mutlu anlar için tekrardan gözümü kırpmadan bunları yaşardım.
Oysa bana söz vermişti...
O gece hazmedememiştim sevdiğim adam tarafında en mutlu günümde terk edilmeyi.
Kaç defa bileklerimden yaşam aktı bilmiyordum.
Bildiğim tek şey 5 sayısından nefret ettiğimdi.
Oysa ki 5 bizim için en özel sayıydı...
5 TEMMUZ
-" Sevgilim ne zaman açacaksın gözlerimi sıkıldım."
-" Ee tabi benim yakışıklı yüzümü göremeyince sıkılırsın."
-" Vay bakıyorum da yine egonuz tavan Cihangir bey."
-" Yanımda dünya güzeli olunca normaldir."
_" Şımartıyorsun beni."
_" Şımartılmayı hak ediyorsun."
Halen daha yürüyorduk ilerledikçe dalga sesleri kulağıma geliyor ve soğuk hava yüzümü okşuyordu.
_" Geldik açabilirsin gözlerini ."
Gözlerimi açtığımda led ışıklarla birlikte gözlerim kamaştı.
"Benimle evlenir misin" yazan led ışıklı tabelayı görünce adeta tutulum.
Cihangir bana bakıyor ben olayın şokundan halen daha tabelaya bakıyordum.
_" Bir şey söylemeyecek misin?, yoksa daha da bakmaya devam mı edeceksin."
_" Ben çok şaşkınım , hiç beklemiyordum ama- ."
_" Ama mı , Derin hazır değilsen anlarım, seni beklerim , neyse hiç yaşanmamış gibi-."
Daha fazla konuşmasına izin vermeyip dudaklarına yapıştım.
_" Tabi ki seninle evlenirim şapşal, seninle bir ömür mutluluğa ."
Kim bilebilirdi ki bir ömür mutluluk dilerken sayılı günleri kaldığını...
----------------------------------------------------------------------------
Kitabı ben yazmasam Cihangir'e çok sövmüştüm gfddyrt
Kısa ama bu bölümü uzun döşenmemiştim ara bölüm olduğundan
neyse tekrardan bayramını kutlu olsun
SEVİLİYORSUNUZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üsteğmen Bey |Texting (Tamamlandı)
Genç Kız Edebiyatı0544*: O ŞİMDİ ASKER 0544*: CANI NELER İSTER 0544*: UYKUDA MEVLAM BENİ ONA GÖSTER Atahancığım: Kimsiniz?. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- !Kitabın...