20

8.6K 368 36
                                    


Selam aşko kuşkolarım lütfen güzel yorumlarınızı esirgemeyin zira bu aralar ihtiyacım var.

Bölüme geçmeden sizi çok sevdiğimi bilin . Her moralim bozuk olduğunda bölüm yazıp yazasım geliyor sırf güzel yorumlarınızı alayım moralim düzelsin diye. Benim için çok kıymetlisiniz kendinize çok iyi bakmayı unutmayın.

Şimdi bölüme geçe bilirsiniz iyi okumalar.


------------------------------------------------------------------

Odaya girdiği gibi bakışlarımız kesişti. Nasıl utanmadan yüzüme baka biliyordu. Dahası nasıl yüzsüz gibi buraya gelmişti.

İçeriye doğru bir adım attı ve ardından kapıyı kapattı. Bana doğru geliyordu.

" Nasıl telaşlandığımı biliyor musun ya sana bir şey olsaydı ."

Yok bunun hafızası gitti herhalde. Otel odasındaki kadın almıştır tabi ne olacak klasik erkekler.

" Aşkım öyle bakıyorsun ki bana aynı öldürecekmiş gibi ."

Tamda doğru yere bakmak basmıştı , bu gidişle ben bu adamı öldürecektim.

" Hadi ya öldürecek gibi mi bakıyorum , ne tesadüf ama ."

" Benim bilmediğim bir şey mi oldu çok garip davranıyorsun Aksel ."

Yoo gayette bildiği bir şeydi sonuçta fan fin fono giden oydu. 

" Utanmadan halan daha buraya nasıl gele biliyorsun anlayamıyorum. Sen git keyfini sür ben kimim ki zaten ."

" Neyden bahsediyorsun anlamıyorum  ama sanırım sana bu aralar soğuk davrandığım için böylesin. Güzelim biliyorsun ki ben bir askerim ve babanda bir asker,  annenin yaşadıklarını senin de yaşamanı istemediği için benle konuştu. Bütün bir hafta bir çıkar yol arıyordum ."

" Ne ."

" Duyduğun gibi bu yüzen soğuk yapıyordum ama sen üzülme ben babanı bize karşı ikna edeceğim ."

" Peki ya otel odanda ki o kadın ?"

" Kadın mı neyden bahsediyorsun anlamıyorum ."

Numara mı yapıyor diye yüzüne baktığımda gayet ciddi olduğunu anlamıştım peki ya o kadın ne ayaktı.

Tam o sırada odaya hemşire girdi.

" Buyurun bunlar üstünüzden çıkanlar ."

Hemşirenin verdiği torbayı Atahan aldı. Hemşire torbayı verdikten  sonra hemen odadan çıktı.

Nedensizce Atahan torbanın  ağzını açtı  ve içinden bir şey çıkardı.

" Bu ne ?"

Bakışlarımı Atahan'a doğru çevirdiğimde 469 numaralı  otel odasının anahtarını elinde sarkıtarak salladığını gördüm.

" Otel odanın anahtarı ."

" Otel odamın anahtarımı? . Dur şimdi her şeyi anladım . Kadın madın dedin bunla alakalı herhalde. Bak Aksel'im bu 469 numaralı odaya ait benim odam 496 numaralı oda . Her şeyi yanlış anlamışsın ."

Ne yani her şey yanlış anlaşılmamıydı. Tüh be boş yere güzeli arabayı haşat etmiştim. Daha babam arabasını da vermezdi. 

" Ya Atahan neren bileyim ben odaların üstünde bu oda şunun bunun mu yazıyor aaa ."

" Delalım ben sana bu kadar meftunken başka kadınlarla yatmayı bırak gözümün ucunu sürermiyim hiç.  Sen benim bir tanemsin, gözünün tek bir yaşına her şeyimi feda ederim . Sen gül ben çölde su bulmuş gibi olurum gönlümün sultanı ."

Aradığınız Aksel'e şuanda ulaşılmıyor

Zira şuan kafası başka yerlerde

Kim bilir belki de başka yelerdeydi...

------------------------------------------------------------------------------------

Bölüm nasıldı ?

bu bölümde  en sevdiğiniz kelime veya cümle hangisi ?

Size geçen bölüm sonu bahsettiğim olay artık sonlandı küfürleştik dalaştık engelleştik ve bitti gfddfhh

Artık başka maçlara bakacağız fgdfhfg

Gerçekten buraya derdimi yazmayı çok sevdim . Moralim yorumlarınızla anında yerine geliyor

Tontiş yanaklarını mıncırdıklarım  kendinize iyi bakın

Seviliyorsunuz

Üsteğmen Bey |Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin