30 Final

4.7K 206 36
                                    

  Selam çok uzun süre sonra üsteğmenin final bölümüyle karşınızdayım. Açıkçası bu kitaba veda etmek benim için biraz zordu. Acemiliklerimin olduğu bir kitaptı ve ilk final edebildiğim kitabım. Bu kitaptan önce bir sürü daha kitap yazma girişiminde bulundum ama max 4-7 bölüm sonra sıkıldığım için arşivledim. Bu kitaba devam etme sebebim okuyanların olduğunu görmemdi. Çokça kaldırma isteği geldi bu kitabı ama yorumlar ve geri dönüşler hep bir bahane oldu buna. İyi ki kaldırmamışım bu sayede hiç tanımadığım insanlarla ufakta olsa iletişim içine girmemi sağladı. Kitap final oldu diğer kitaplara yoğunlaşacağım eğer okumak isteyen olursa profilimden ulaşabilirler. Neyse ben sizi sıkmayayım iyi okumalar<3

------------------------------------------------------------------

Annemin milyon kere evde kalacaksın söylemlerinden sonra yakışıklı, karizmatik ve has mı has asker beyimle evleniyordum

Duvağım takılırken yan tarafta ayakkabımın altına isim yazan Erva ve onun bu yaptığını saçma bulan Derin laf dalaşındaydı 

_" Senide yazayım mı Derin bakarsın kısmetin açılır"

_" Yok istemez, aşk bir halta yaramıyor gereği yok."

Derin her zaman ki gibi aşka karşı net tavrını koruyordu. 

Ama daha fazla buna devam edemeyeceğini abimle onları öpüşürken görmüştüm.

Çok değil kısa bir süre sonra aşka ördüğü duvarları kendi elleriyle yıkacaktı.

Erva'nın isim yazmayla işi bitince ayakkabıyı bana verdi.

Her şey hazırdı sadece tek kalan damadımın beni gelip almasıydı.

Tam 1 saat sonra Atahanlar gelmişti.

_" Hazır mısınız?"

Erkeklerin geldiğini gören Erva bir anda ayağa kalktı ve kapıya koştu.

_" Enişte bu kapı kolay kolay açılmaz, ha diyorsan ki açılmasını istiyorum pamuk eller cebe."

Erva'nın isteğinin ardından Atahan'ın homurtusu duyuldu.

Hemen ardından kapının gerisinden uzatılan para ile Erva parayı kaptığı gibi söylenmeye başladı.

_" 500 liracık mı, Yakıştıramadım enişte bunu sana."

_" 500 liraya bırak kapıyı kaleminin ucunu bile açmam."

Kendimi tutamayıp güldüğümde kapının gerisinden bir miktar para daha uzatıldı.

_" Bunu da kabul etmezsen kapıyı kıracağım."

_" Yetmezdi de neyse durduk yere düğün günü papatya tarlası aramaya gerek yok.

Kapının arkasından çekilmesiyle beraber jilet gibi bir takım elbise ile müstakbel kocam gözüktü.

Yanıma geldi ve bakmaya başladı.

_" Rüyadayım sanırım, eğer rüyaysa uyandırmayın bir ömür bu rüyada kalabilirim."

_" Rüya değil ama biraz daha durursanız düğünü kaçıracağız ve düğün rüya olacak."

Her güzel anı bozan Erva filmin en güzel yerinde giren reklam gibi romantik anımızın arasına girmişti.

_" Neyse gidelim artık müstakbel karım, zaten bugünden sonra bir ömür yan yana olacağız."

Uzattığı koluna girmemle ilerlemeye başladık.

Salona girdiğimizde herkesin alkışlamasıyla masaya doğru yol aldık.

Yan yana geldiğimizde nikah memurunun mikrofonu eline almasıyla heyecanım giderek artmıştı.

_" Siz Aksel Altuntaş Atahan Balamir'i kocalığa kabul ediyor musunuz?"

Kocaman bir  nefes  aldım ve cevaplamak için mikrofona yaklaştım.

_"EVETTT!"

_"Siz Atahan Balamir Aksel Altuntaş'ı karılığa kabul ediyor musunuz?"

_" BİR ÖMÜR EVET."

Bir anda salonda yükselen alkış sesiyle kendime geldim.

Artık evliydim.

Atahan ile göz göze gelince eğildi ve anlımdan öptü.

_" Aksel ayağına bass."

Erva'nın dediği şeyle Atahan basmam için ayağını uzattı.

Gülmeye başladığımda kulağıma eğildi ve konuştu.

_" Ayağıma bassan da, basmasan da bu evliliğin söz geçireni her zaman sen olacaksın."

Ayağına basmamla beraber tüm salonda bir tebessüm oluştu.

Gecenin ger kalanı oynamayla ve eğlenceyle geçti.

Yavaş yavaş düğünün bitmesine az kalırken uykum gelmişti.

Atahan uykumun geldiğini fark etti ve kulağıma eğildi.

_"Daha uyuman için çok erken hem daha karpuz kesecektik."

Bunu demesiyle uykunun o tatlı mahmurluğunda sıyrılmıştım.

Yüzüm adeta kıpkırmızı olurken omuzuna gizlenmek için yaslandım.

_" Benim minik karım utanmış mı?"

Kafamı sallarken güldü.

Hep gülümsediğimiz yıllara sevgilim.

Hep senli yıllara.

Demet Akalın'ın da dediği gibi evli, mutlu, çocuklu.

Evli ve mutluydum.

Tek eksik çocuktu.

Ve emindim Atahan'ın çok iyi baba olacağına.

 Çünkü ben bir eşten önce, bir baba olabilecek potansiyelinde bir adam bulmuştum.

Herkesin bulma dileğiyle.

--SON--

Herkese okuduğu için teşekkür ediyorum 

Bölümü bu saatte attım kaç kişi görür bilmem ama sonunda bitti kitap

Bu kitap bitti diye dağılmayın profilimden diğer kitaplarıma da ulaşa bilirsiniz.

Diğer kitaplara uzun zamandır bölüm gelmese de artık buradayım onlara da yazmaya başlayacağım

Hepinizi seviyorum kendinize iyi bakın<3

Üsteğmen Bey |Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin