28

4.4K 219 12
                                    


Selam bölüm geç geldi biliyorum. Taşınmaydı eve internet bağlatılmasını beklemeydi sınavlardı anca kısada olsa yaza bildim. Neyse umarım beğenirsiniz iyi okumalar

---------------------------------------------------------------------------

Elimde mısır kovası ayağımda tavşanlı panduflarım kızlarla film gecesi yapıyorduk.

Her ne kadar Erva'nın  bitmek bilmeyen sorularından filmi anlamasam da.

Sürekli Derin'e onu çıldırtacak şeyler söylüyor onla dalga geçiyordu.

Daha fazla sorulara katlanamayan Derin en sonunda patlamıştı.

_" O KADARDA ABARTMA ERVA O ÖPTÜYSE BENDE ONA ATTIĞIM TOKATLA GÜZEL BİR CEVAP VERDİM."

Erva bir anda kahkaha krizine girmişti.

Derin'le Erva'ya bakmaya devam ederken sonunda durulmuştu.

_" İyi misin, delirdin mi kızım."

_"Aşk olsun  Akselcim sen bana delimi demek istiyorsun?, haklısın zaten öyleyim."

Bu kız gerçekten iyi değil.

*******

Biz dedikoduya dalmışken bir ses duyuldu.

_" DeRiN"

_" Sussana oğlum milleti ayağa kaldıracaksın."

_" O DeRiN bUrAya geLeCek."

_" Tamam sen sakin ol, bak gelecek."

Üçümüzde merakla cama çıkmışken sarhoş olmuş abim ve onu tutmaya çalışan Atahan ve Berk göründü.

_" Anlaşılan eniştem cevabını beğenmemiş olmalı ki kapıya dadandı."

_"ERVAAA"

Erva gülerek içeri geçtiğinde Derin hülyalı hülyalı bakmaya devam ediyordu.

_" Noldu sanki yumuşamış gibisin?"

_" Ne yumuşayacağım aaa, Sadece hava soğuk üşümüştür en iyisi ona bir şey götüreyim."

Aceleyle eline ne geldiyse alıp giden Derin'le  baka kalmıştım.

Ne olursa olsun, ne yaşanırsa yaşansın iki insan birbirini sevip, bekledikten sonra hiç bir şey onların önünde duramaz.

Onlarda birbirlerinden vaz geçmemişlerdi.

Sadece Derin yaşadığı olayın etkisiyle tepkisini koymuştu.

Ama atladığı bir şey vardı aşk engel tanımazdı...

---------------------------------------------------------------------

Finale son 2

Yavaş yavaş bebeğim olan kitaba veda ediyorum

Bundan sonra başka bir kitap yazacam aklıda bir kurgu var

Ruh-u Revan'ı kaldırmayı düşünüyorum onun yerine başka bir kurgu gelecek beklemede kalın

Üsteğmen Bey |Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin