27

4.4K 248 31
                                    

Bir kitabım olduğunu hatırladım gghgfhg. Neyse kısa oldu zaten kitap 30da final olacak o yüzden çok bir şey kalmadı. Diğer kitabım Ruh-u Revana da beklerim. İyi okumalar<3

----------------------------------------------------------------------------------

Hayatta bazı anlar olur.

Ya sen susarsın, ya da konuşmaya bile fırsatın olmaz.

Geçmişin suskunluklarıyla yüzleşiyorduk sıradan bir kafe köşesinde, sıradan bir masada.

Kimsede ses çıkmıyordu.

Ne abimden, nede Atahan'dan.

Suskunluk her dakika arttıkça ortam geriliyordu.

En sonunda dayanamamış olacak ki Erva konuya atladı.

_" Aaaa buraya susun diye oturmadık."

Hırslı bir şekilde devam etti

_" Ya her şeyi şuan anlatın yada sonsuza dek susun ,nokta."

Abim Derin'e baksana da o asla onun tarafına bakmıyordu.

En sonunda suskunluğa dayanamayan Atahan konuşmaya girdi.

_" Artık bir şeyleri saklamanın manası yok."

_" Bence de yeter , bu sırlar yüzünden ben sevdiğim kadından uzak durmak zorunda kaldım."

Abimin dediğiyle Derin gülmeye başladı.

_" Sen şaka mısın ya, beni o nikah masasında tek bırakan sen değil miydin."

_" Söyleme böyle pişman olursun, bilmediğin şeyler var."

_" Neymiş o bilmediğim şeyler , söyle de bilelim. Bu kadar önemli ne varsa artık nikah masasından kalkıp gittin."

Derin'in imayla söylediği şeyle abim sinirlenmiş ve sesini yükseltmişti.

_" Sen kadınlara mı gittiğimi ima ediyorsun, gözünde o kadar mı güvenilmez şerefsiz bir adamım."

_" Yeter ben daha fazla dayanamıyorum, bunun olduğu yerde bundan sonra 1 dakika bile kalmam."

Bir ana ayağa kalkıp hızlıca çıkışa doğru giden Derin'le abimde yerinden kalkıp onun peşinden gitmişti.

Oturduğum yerden onları izliyordum.

Çok hiddetli bir şekilde kavga ediyorlardı.

Bir süre sonra Derin abimin göğsüne vurmaya başlamıştı.

Onları ayırmak için ayağa kalktığımda birden olaylar gelişti.

Yanlarına geldiğimde öpüşüyorlardı.

------------------------------------------------------------------------------------

Son 3 kaldı finale 

umarım beğenmişsinizdir 

Diğer kitabım Ruh-u Revana da beklerim iyi günler<3

Üsteğmen Bey |Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin