22

5.9K 297 33
                                    


Selam uzun zaman olmuş bölüm atmayalı nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Şimdi diyeceksiniz o ev fotoğrafı ne alaka diye. Lütfen bölümü okuduktan sonra tekrar bakın.

Sizi seviyorum iyi okumalar <3

----------------------------------------------------------------------------


Uzun zaman sonra abimle göz göze gelmiştik. 

Değişmişti.

Göz altları yorgunluğun habercisi gibi çökmüştü.  

Sakallarını uzatmış ve vücudunu daha da geliştirmişti.

O kadar zamandan sonra nişanımda gelmesi beni şaşırtmıştı.

Bakışlarım Derin'e döndü.

Gözleri dolmuştu.

Abimin tarafına bakmıyordu ama içten içe bakmak için can attığını biliyordum.

Bu sefer bakışlarım Atahan'a döndüğünde hiçte şaşırmış gibi bakmıyordu.

Abimle Atahan tanışıyordu.

Abim ortalardan kaybolmadan önce Atahan'dan çok bahsederdi.

Kimseden çıt çıkmıyordu.

Adeta  ölüm yemini etmişiz gibi hiç birimizden  tek bir  kelime dahi çıkmadı.

En sonunda kimsenin bir şey demeyeceğini anlayan abim söze girdi.

_" Selam."

Çok  değişmişti.

Hiç sakal bırakmayan abim hafif kirli bir sakal bırakmıştı.

Yüz hatları daha da belirginleşmiş ve vücut yapmıştı.

Annem artık dayanamayıp, ağlayarak abime sarılmıştı.

Derin hızlı bir şekilde yanımdan geçerek gitti.

Erva'ya Derin'i yalnız bırakmaması için gözlerimle ifade ettim.

Hemen o da Derin'in peşinden gitti

_"Neredeydin oğlum? , uzun zaman senden ses soluk duymayınca nasıl korktuğumuzu biliyor musun sen  ha?"

Abim annemin sorularına cevaplamak yerine başını eğmişti.

_" Susmasana oğlum  bir cevap ver , Sen gittikten sonra bize , Derin'e ne oldu hiç mi merak etmiyorsun ?"

Derin'in ismi geçince abimle bakışlarımı buluşmuştu.

Verdiği sözü tutmamıştı...

Daha fazla ayakta kalamayacağımı anlayan Atahan eni kolumdan tutmuş ve arkamdan bana destek veriyordu.

_" Ah oğlum  gencecik kızın hayalleriyle oynayacak kadar ne vardı da böyle oldu?"

Olayları kaldıramayan annem en son tansiyonu düşmüştü.

Babam kucaklayarak odalarına götürmüştü.

Atahan'ın önemli bir işi çıkdığı  için aklı bende kalmasına rağmen gitmek zorunda kaldı.

Abimle baş başa kalmıştık.

_" ak-"

_ "Sus sakın bir şey söyleme. Sen hangi yüzle geri döne biliyorsun ha. Senin yüzünden Derin neler yaşadı biliyor musun . SEN ONU O DÜĞÜN MASASINDA TERK ETTİĞİNDE NE HALDE OLDUĞUNU BİLİYO MUSUN. PEKİ  ONUN GECESİNE İNTİHAR ETMEYE KALKTIĞINI BİLİYORMUSUN."

Söylediklerim karşısında tökezlemişti.

_" Şimdi gelmiş 2 yılın ardından tam Derin topladı dediğimiz anda hangi yüzle tekrar döne biliyorsun ?, Söylesene."

_" Aksel ben böyle olsun istememiştim."

-" Hah istememişmiş , Sen duyunca bile kahroldun bak , peki ya Derin ?. O bunların hepsini aynı günde yaşadı. Her 5 haziran gecesi ölmeyi diledi . Şimdi gelmişsin tekrar onu bir harabeye çevirip gideceksin dimi. Ama bu bir kere olur izin vermeyeceğim. duydun mu asla."

Hayatta başkalarının acılı hayatını duyunca canımız acır. Peki ya bizim duyduklarımız canımızı yakarken bunları yaşayanlar  ne yapsın. Hayatın gerçekleri her zaman acı verici olmuştur . Her gülene aldanmamak lazım. Bir gülüş en büyük intihardır...

----------------------------------------------------------------------------------

Bölüm nasıldı?

Her karakterim benden bir özellik almış ve bu yüzden bana daha anlamlı geliyor her şey 

Derin'den böyle bir  şey bekliyor muydunuz?

Fazla betimleme yapmış olabilirim ama yazarken sınırlamak istemedim sonradan belki düzenlerim

Hepinizi seviyorum iyi günler <3

Üsteğmen Bey |Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin