22.Bölüm

246 17 0
                                    

Cumartesi
13:40

Baler

Geride kalan bu 3 gün biraz olaylı geçti. Alçinle konuştuk. Evlenmeyecek olmamıza o da sevinmişti tabii. Benim açımdan her şey iyiydi. Alçin içinse işler daha karışıktı. Ailesi baya sorun çıkarmıştı. Ablası da işin içine karışınca Alçin evden ayrılmıştı. Şu anlık bizde kalıyordu, daha sonra bir arkadaşıyla yaşamaya başlayacaktı.

Açıkcası Alçin'in o evden kurtulmasına seviniyordum. Gerçekten çok geri kafalı insanlardı. Kadınların okumasını, çalışmasını doğru bulmuyorlardı. Onların gözünde kadınlar sadece yemek pişirip, çocuk bakmalıydı.

Alçinse onların düşüncelerinin aksine okudu, çalıştı, kendi ayaklarının üzerinde durmayı başardı. Ailesinin o kıt düşüncelerini çok değiştirmeye çalıştı. Ama olmayınca olmuyor işte. O da artık pes etti. Umarım bundan sonra hep mutlu olur.

Bense oturmuş, Gökcanı düşünüyordum. Ona daha söylememiştim evlilik olmayacağını. Öğrenince çok mutlu olacak. Geçen 3 günde çok konuşamamıştık. Sadece babasıyla arasını düzeltdiğini biliyordum. Şu an evine gitmeyi düşünüyordum. Ne yapsam acaba? Direk dudaklarına mı yapışsam? Yok, birden öyle bir şey yaparsam kalbine iner. En iyisi alıştıra-alıştıra söylemek.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WhatsApp

Baler: Pişşt.

Baler: Ne yapıyorsun?

Gökcan: Pişt ne be...

Gökcan: Hiç öyle oturuyorum.

Baler: Müsait misin?

Gökcan: Evett. Neden sordun?

Baler: 15 dakikaya sendeyim.

Baler: Sana çokk sevineceğin bir haberim var.

Gökcan: Aa buraya mı geliyorsun?

Gökcan: Ne haberiii?

Baler: Sabr et biraz daha geliyorum, yavrum.

Gökcan: Tamamm, beklemedeyimmm.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gökcan

Meraklandırdı şimdi beni ya. Ne söyleyecek ki acaba? Bu aralar canım sıkkındı. Babamla aramızı düzeltmiştik, ama sanki tam olarak barışmamıştı benimle. Off yaa...

Beni düşüncelerimden kurtaran çalan kapı olmuştu. Asık suratımla kapıyı açtığımda 32 diş gülerek bana bakan bir Balerle karşılaştım. Benim yüzümün asık olduğunu görünce konuştu.

"Bebeğim, ne oldu? Neden yüzün asık?"

"Bilmem... Canım sıkkın..."

"Hmmm... O zaman şimdi söyleyeceğim şeyler keyfini açar umarım."

"Hadiii söylee... Merak ediyorum deminden beri zaten." Bana yaklaşıp ellerimi kavrayıp sıkıca tuttu.

"Sıkı dur. Öhm... Gökcan, evlilik olmayacak." Bir kaç dakika söylediğini algılamak için şans tanıdıktan sonra gpzlerimi irice açarak suratına bakmaya başladım.

"NE? Nasııl? Anlamadım... Ne diyorsun Baler?" Ellerimden tutub çekti ve beni kanepeye oturttu. Kendisi de yanıma oturmuştu.

"Bak şimdi anlatacağım tüm olanları."

~anlatıyor~

"Gerçekten çok üzücü bir hikaye bu."

"Evet öyle. Babam için atlatması zor olmuştur. Sanki hala arkadaşını bekliyormuş gibi."

BALER(GAY)TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin