12.Bölüm

444 22 1
                                    

Pazartesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pazartesi

Baler

Yarım saattir kiyafet deniyordum. Sabahtan beri kaç tane kiyafet değiştirmiştim. Bir türlü içime sinmiyordu. Bu günün güzel geçmesini istiyordum. Ama daha doğru-dürüst bir kiyafet bulamadım ya. İlk buluşmamdı benim o yüzden bu kadar telaşa kapılmam.

Belki bir az hızlı gelişti olaylar. Fakat kendim için ilk çabalayışım. Bu sefer kendi hayatımı,kendi mutluluğumu düşünmek istiyordum. İnanıyordum bu sefer. Her şeyin güzel olacağına inanıyordum. Gökcanla güzel bir aile ola biliriz. Yavaş-yavaş kapılıyordum ona. Çok çabuk inanmıştım belki de. Ama bu sefer her şeyi akışına bırakmıştım. Düşüncelerimden Behnan'ın sesiyle ayrıldım.

"Baler,al bunları giy. Bence gayet güzeller." Gösterdiği kiyafetlere baktım. Fena değillerdi.

"Tamam. Ver şunları da, giyeyim. Böyle gitse hiç bir şey beğenmeyeceğim."

Üstümü değiştikten sonra aynanın karşısına geçmiştim. Güzel olmuştum. Behnana döndüğümde beni beğeniyle süzüyordu.

"Mükemmel oldun kardeşim. Ama sanki bir şey eksik gibi. Ahaa buldum. Dur şimdi." Masanın üzerinden inci kolyeyi alıp boynuma takmıştı.

"Hah şimdi oldu."

"Tamam. O zaman ben çıkıyorum. Şans dile."

"İyi şanslar,kardeşim."

Telefonumu,cüzdanımı ve anahtarları alıp evden çıkmıştım. Gökcana yolda olduğumla bağlı mesaj atmıştım. Bu günün çok güzel geçeceğini umuyordum.
Arabaya binip Gökcanın attığı konuma doğru sürmeye başlamıştım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gökcan

Dolabımın altını üstüne getirdikten sonra sonunda giyecek güzel şeyler bulmuştum. Havalar bu aralar serin olfuğu için siyah deri ceketimi de giymiştim. Saçıma da şekil verdikten sonra aynadan kendimi süzmüştüm. Güzel olmuştum haa. Baler gelene kadar bir az oyun oynayayım ben de o zaman.

Daha oyuna girememiştim ki telefonum çaldı. Arayan en yakın arkadaşımdı. Gıcık olsun diye bir az geç açacaktım. Eheheh. Bir kaç kere çaldıktan sonra açmaya karar verdim.

"Aloo. Naberrr kankamm."

"Bilerek geç açtın değil mi?"

"Hayır tabii ki telefonum uzaktaydı."

"Hııı ben de inandım. Seni sinsi şeytan. Hem de en sarısından."

"Sensin sinsi. Hem de en miniğinden."

"Bu minik seni evire çevire döver biliyorsun değil mi?"

"Bilmem mi? Sen benim minik ninjamsın."

BALER(GAY)TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin