1 hafta sonra
Pazartesi
17:30Gökcan
"Nerdesin sen be adam ha?!" Sabahtan beri arıyordum, ama ulaşamıyordum. Meraktan delirecektim artık.
"Off, Baler, off. Neden cevap vermiyorsun ki?" Behnan da açmıyordu telefonunu. Acaba bunlar bir şeyler mi çeviriyorlardı? Ereme sorsam mı? Arayayım en iyisi... Eremi aradığımda ikinci çalışta açmıştı.
"Alo, Erem, nasılsın?"
"İyi, sen peki?"
"İyiyim ben de, minik ninjam. Sana bir şey soracağım da."
"Bir şey mi oldu?"
"Yav yok. Behnanla konuştun mu hiç bu gün?"
"Evet, neden sordun?"
"Yahu ben sabahtan beri Balere ulaşamıyorum. Behnanı arayayım dedim o da açmadı telefonu. Bir şey falan mı olmuş acaba? Çok endişeleniyorum ama..."
"Dur dur sakin ol. Ben şimdi arayıp sana haber vereceğim."
"Tamam, bekliyorum." Telefonu kapatıp beklemeye başladım.
Yaklaşık 15 dakika sonra Erem beni yeniden aramıştı. Söyledikleriyle üstüme doğru dürüst bir şey almadan evden çıkmıştım. Bir taksiye binip şoföre adresi söyleyip endişeyle beklemeye başladım.
Ne mi olmuştu? Nasıl olmuşsa Baler iş yerinde kaza geçirmiş. Ve bana hiç kimse haber vermek zahmetine girmemişti. Endişeden ve korkudan gözlerim dolmuştu. Zaten kaza lafını duyunca Eremi de doğru düzgün dinlememiştim. Sadece hastanenin adresini alıp evden aceleyle çıkmıştım.
Sonunda hastaneye varmıştım. Koşarak içeri girip resepsiyona yaklaştım.
"Merhaba, Baler Yıldız isimli hasta hangi odada acaba?"
"Merhaba, normal odaya alınmış. Oda numarası 239. İkinci katta." Koşarak nerdivenlere gitmiş ve yukarıya çıkmaya başlamıştım. Köşeyi döndüğümde Behnan'ın sandalyelerin birinde oturduğunu görmüştüm.
"Behnan!" Diye seslendiğimde irkilmişti.
"Gökcan? Senin ne işin var burda?"
"Nasıl ne işim var ya? Erem öğrenmeseydi bana bir şey söylemeyecek miydiniz?"
"Ya üzgünüm, Baler seni endişelendirmek istemedi..."
"Ne yani telefonlarıma cevap vermeyince endişelenmemiş mi oluyorum? Mal mısınız siz?"
"Galiba biraz..."
"İyi en azından kendinizi biliyorsunuz. Nasıl durumu?"
"İyi, bir şeyi yok, sadece kolu alçıya alındı."
"Hmm dimi 2 güne iyleşecek bir şey o?" Behnana baktığımda onun da üzgün olduğunu görmüştüm.
"Behnan, sen benim kusuruma bakma. Endişelendim diye böyle çıkışıyorum."
"Yok, önemli değil. Anlıyorum seni. Ben olsam aynı tepkiyi verirdim muhtemelen."
"Teşekkür ederim. Ee nasıl olmuş bu kaza?"
"Anlattığına göre birine yardım etmek isterken olmuş. Nasıl olmuşsa artık bilmiyorum nerdivenlerden düşmüş. Doktor çatlak olduğunu söyledi. Bedeninin bazı bölgelerinde de ezikler var."
"Anladım. Sen mi getirdin Baleri?"
"Alçinle beraber getirdik, o şimdi kahve almaya indi aşağıya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALER(GAY)Tamamlandı
Historia Corta'TAMAMLANDI' "Olaya bak ya. Evleneceğin zaman kısmetin açılıyor." Diyerek gülmeye başlamıştı. Durumun garipliği beni de güldürmüştü pek tabii. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sessiz-sakin bir hikayedir. Tabii arada parlamalar ola bilir. Homofobik sevm...