Luku 11 || Äiti mä en halua että tästä puhutaan

227 12 14
                                    

Y/n pov:
Olimme päättäneet mennä vanhempiemme luokse jouluksi. Meillä oli enemmän tavaraa mukana, koska olemme siellä viikon. Olli sanoi tulevansa meidän kyydillä joten lähdimme hakemaan häntä mukaamme minun ja Ollin sisarustalosta kyllä kutsumme Ollin kanssa taloamme sisarustaloksi koska olemme asuneet siellä yhdessä 4 vuotta ja pian olin muuttamassa pois sieltä.

Joonaksen pov:
Olin lähtenyt vanhempieni luokse jouluksi yksin ja mietin asioita minun ja Nikon kannalta esimerkiksi sitä, että kannattaako meidän jatkaa yhdessä. Olemme riidelleet todella paljon minun ihastumisesta sekä tunteista Y/n kohtaan. En vain kestäisi jos eroamme Nikon kanssa riidoissa.

Y/n pov:
Olemme saapuneet äitimme luokse Ollin ja Tommin kanssa. "Hei rakkaat lapseni." Äitimme sanoo ovelta kun olemme kävelemässä sisälle. "Hei äiti tässä mun aviomies Tommi Lalli." Esittelen Tommin vaikka hän oli häissämme. "Hei mä olen Y/n ja Ollin äiti." Äitini esittelee itsensä. "Mukava tavata!" Tommi sanoo ja pitää minua kädestä kiinni.

Ollin pov:
Joka joulu sama juttu. Mennään vanhemmille ja ollaan siellä viikko ja sen jälkeen lähdemme takaisin kotiin. Y/n rakastaa mutta saman aikaan hän vihaa joulua koska hänen exänsä pahoinpiteli hänet joten hän vietti viime joulunsa sairaalassa. "Olli? Mikä on?" Y/n kysyy minulta ja katsoo minua. "Mä...mä en ehkä pysty viettää jouluu täällä yhtään sen kauempaa." Sanon ja olen hieman paniikissa. "Miks et tai siis tajuun et mun se juttu liittyy tähän mut älä jooko mieti sitä ettei äiti ala puhumaan siitä." Y/n sanoo. "Joo anteeks et mietin sitä." Sanon ja menemme Y/n kanssa sohvalle jossa Tommi ja äitimme oli juttelemassa.

Y/n pov:
Menimme Ollin kanssa sohvalle kunnes kuulen äidin kertovan exästäni kuinka hän oli tyhmä ja ilkeä minua kohtaan. "Äiti mä en halua että tästä puhutaan!" Huudan ja juoksen huoneeseemme. "Mä meen." Tommi sanoo ja tulee perääni. Itken sängyllä. "Rakas?" Tommi tulee viereeni ja ottaa minut halaukseensa. "Tommi mä en halua puhuu mun exästä enää koskaan se tekee liian pahoja asioita mulle." Halaan Tommia tiukasti ja itken. "Ei meidän tarvii puhuu siitä." Tommi sanoo ja silittää hiuksiani.

Joelin pov:
En jaksanut mennä viettämään joulua vanhemmilleni joten päätin viettää sen yksin joka oli kivaa vaihtelua kävin ostamassa kaikille bändiläisille lahjat jotka antaisin vasta studiolla.

Joonaksen pov:
Päässäni pyörii yksi ja ainoa asia ja se on Y/n. Haluaisin vain olla hänen oma, mutta tuntuu niin tyhmältä idealta haaveilla varattua, joka on vielä bändikaverin kanssa yhessä. Ehkä minun pitäisi vain unohtaa se.

Y/n pov:
Nukahdan Tommin syliin ja äitini tulee huoneeseen.
"Nukkuuks Y/n?" Äitini kysyy Tommilta. "Joo nukkuu mut ei kauheen sikeesti joten se saattaa kuulla meidän keskustelun." Tommi sanoo. "Okei no ei mulla mitään tärkeetä ollu ajattelin vaan tulla sanomaan hyvää yötä." Äitini sanoo ja lähtee. "Öitä." Tommi sanoo ja käy nukkumaan viereeni.

Skipataas muutama viikko eteenpäin

Y/n pov:
Olen makoillut koko päivän sängyssä koska Tommi lähti studiolle ja en halunnut mennä mukaan. Okei osa kiukuttelun syyni on menkat, mutta nekin on todella kipeät enkä pysty kauheasti liikkumaan.

                   Whatsapp
                   Tommi❤️

Minä:Voiks sä tuoda kaupasta mulle jotain studion jälkeen?
Tommi❤️:Joo voin mitä sä haluat?
Minä:Ei oo välii mut kiitti rakas <3
Tommi❤️:<3

Tommin pov:
Olen väsynyt koska on ollut pitkä päivä. "No mites Tommi läheks sä meidän kans käymään yksillä?" Joel kysyy minulta. "En mä viitti kun Y/n makaa kipujen kanssa kotona ja lupasin käydä hakee kaupasta jotain pientä piristystä sille." Sanon ja katson Joelia. "Okei toivottavasti Y/n paranee pian." Joel sanoo ja jatkaa puhelimensa selaamista. "Mitä kipuja Y/n on?" Olli kysyy minulta huolissaan. "Perus menkkakipuja." Sanon ja menen pukemaan takin ja kengät. "Okei hyvä ettei sen vakavampaa." Tuo sanoo. Lähden autolle ja lähden kauppaan. Saavun kauppaan sisälle ja otan Y/n lempi suklaata ja kukkia. Maksan ostokset ja lähden kotia kohti.

Y/n pov:
Kipu oli hieman helpottanut särkylääkkeen avulla ja pian kuulen jonkun tulevan sisälle. "Mooi mä tulin nyt!" Tommi huutaa eteisestä. "Moi rakas!" Huudan takaisin ja makaan sängyllä katsomassa Netflixiä.
"Mä toin sulle sun lempi suklaata ja kukkia." Tuo sanoo ja ojentaa minulle molemmat. "Kiitos nää on todella ihanat!" Hymyilen.

——————————————————————
Tää oli tällänen lyhyt luku kun mulla ei riittänyt idea tän luvun loppuun mutta lupaan et huomisen luvun pituus on pidempi❤️

Muista antaa tähti ja kertoo mielipide <3

Sanoja 694

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Where stories live. Discover now