Luku 7 || Syntymäpäivä

254 15 11
                                    

Y/n pov:
Heräsin aamulla poikien oksentamiseen ja menin katsomaan miten he voivat. "Hyi vittu mikä olo." Joonas ja Joel valittaa. "Tais mennä eilen aika lujaa." Nauran ja muistan orava jutun. "Mitä sä naurat eikai me tehty mitää tyhmää?" Joonas kysyy minulta. "No te olitte aika hurmoksessa ja sit ku te kaks näitte oravan niin te halusitte sen." Nauran ja katson noiden reaktion. "Ei vittuuh ihan kauheeta!" Joel sanoo ja peittää kasvonsa käsiinsä. "Hei ei se mitää." Sanoin ja laitoin aamupalan pöytään.

Aleksin pov:
Heräsin Ollin vierestä ja päätän tehdä tarkistuksen. Hyvä mulla on kaikki vaatteet päällä toivottavasti muut ei oo hereillä. Nappaan särkylääkkeen pöydältä ja hörppään sen veden kanssa alas suuntaan keittiöön, jossa Joel, Joonas ja Y/n olikin. Istun ruokapöydän ääreen ja painan pääni käsiini pöytää vasten. "Otaks sä Ale aamupalaa?" Y/n kysyy. "En mä viel on ihan kauhee darra." Valitan. "Et oo ainoo eiköhän meillä kaikilla oo." Joel sanoo. "Niin paitsi Tommilla ja Y/n ei oo darraa." Joonas tokaisee.

Tommin pov:
Olen herännyt enkä huomaa Y/n vieressäni lähden seikkailemaan ympäri kotiani kunnes löydän tuon ulkoa. "Rakas?" Sanon tuolle. "Mm?" Tuo kääntyy minuun päin. "Ooks sä kunnossa?" Kysyn tuolta ja kyyristyn tuon eteen. "Joo mua vaan vähän ahistaa." Tuo sanoo ja kääntää katseensa minuun. "Mikä sua ahistaa?" Kysyn tuolta. "Mun exä jos se tulee tänne ja hakkaa mut uudelleen tai viiltää kaulan auki." Tuo kertoo ja panikoi. "Mä pidän huolen ettei se tuu tänne ja satuta sua." Sanon päättäväisesti. Tuo saa pienen hymyn ja otan tuon syliini.

6 runkkaria ja Tommin prinsessa
Joonas🤩:Kaikki tänään studiolle myös Tommi ja Y/n
Joel:Niin just bändi palaveri tänään klo 14:00
Niko🤘🏻:Mä tuon meille jotain kevyttä syötävää
Olli Veli💗:Mä voin tuoda jotain raikasta juotavaa
Minä:Onkos meillä vaatekoodi palaveriin?
Aleksi🥺:Rennot ja mukavat vaatteet
Tommi❤️:Okei!

Y/n pov:
Lähdin etsimään sopivia vaatteita palaveria varten, laitoin hiuksiani kiharalle ja meikkasin kevyesti. Pian Tommi tulee halimaan minua takaapäin. "Me näytetään niin hyvältä parilta tässä peilin edessä." Tommi sanoo ja suukottaa minua kaulaan. "Niin näytetään sä oot niin komee." Sanon tuolle. "Ja sä oot niin kaunis!" Tuo sanoo.

Nikon pov:
Olimme koristelemassa studiota kaikilla ilmapalloilla ja pöydässä oli lasit, lautaset ja lusikat. Pian Joonas tulee taakseni ja alkaa kutittamaan minua. "JOONAS ET SÄ VOI TEHDÄ NOIN!" Huudan ja nauran.
"Voinpas mulla on oikeus tehdä näin." Joonas sanoo ja jatkaa kutittamista. Pian Olli tulee paikalle kakun ja muiden juomien kanssa. "Mooi! Hei voitteks auttaa mua laittaa nää pöytään Y/n tulee rakastamaan näitä syntymäpäiviä." Olli sanoo ja riisuu kengät pois ja vie kakut pöytään. "Tottakai voidaan." Sanon ja irroitan käteni Joonaksesta.

Y/n pov:
Lähdemme Tommin kanssa studiolle . Pian olemme perillä ja astumme ovesta sisälle, studiolla ei ole valoja, Tommi laittaa valot ja samalla sekunnilla pojat hyppää piilosta ja alkaa laulamaan "Paljon Onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Y/n, paljon onnea vaan." Itken onnesta ja menen halaamaan kaikkia. "Kiitos te ootte ihania! Te muistitte mun syntymäpäivät!" Sanon ja hymyilen.
"Tottakai me muistetaan sun syntymäpäivät." Joonas sanoo ja ojentaa lahjan kaikilta. Avaan lahjan ja sieltä paljastuu upea mekko. "Apua mitää!? Tää on ihan super ihana!" Sanon ja katson poikia. "Me ajateltiin et toi sopis sulle sillä me ollaa lähdössä muutaman viikon päästä mökkeilemään." Aleksi sanoo.

Skipataas muutaman viikon päähän.

Tommin pov:
Olemme lähdössä porukalla mökille. Y/n pakkasi lämpimiä sekä viileitä vaatteita mukaansa. Minä tein samoin ja lähdin etsimään tavaroitani vessasta.
"Tompsu voiks tuoda samalla mun tavaroita sieltä?" Tuo huutaa minulle. "Joo voin tuoda." Huudan takaisin.

Joelin pov:
Olen saanut pakattua tarvittavat vaatteet ja tavarat mukaani. Etsin kitarani ja soitan sillä hetken kunnes joku soittaa ovikelloani. Menen ovelle ja huomaan siellä Joonaksen. "Joonas mitä sä täällä teet?" Kysyn tuolta. "Missä Niko se ei ollu mun luona!" Joonas huutaa ja on paniikissa. "Ei se kyl täälläkään oo." Sanon ja vedän Joonaksen haliini. "Mua pelottaa et sille on tapahtunut jotain kauheeta." Joonas sanoo ja tärisee. "Ei sille oo sattunu mitään ihan rauhassa." Sanon ja silitän tuon selkää.

Joonaksen pov:
Itken Joelia vasten ja pelkään kuollakseni, että Nikolle on sattunut jotain. En saanut sanojani suusta ja päässäni pyöri kaikkea ahdistavaa. Pian puhelimeni soi ja huomaan Nikon soittavan. "Niko! Missä sä oot? Oon ollu todella huolissani susta." Sanon ja panikoin. "Mä kävin kotona hakemassa Rommin kun en mä sitä voi jättää yksin." Niko sanoo. "Miks sä et jättänyt mitään lappuu tai viestii mihin menit!?" Sanon todella napakasti. "Heii rauhotu mä unohdin." Niko selittää puhelimeen. "Seuraavan kerran sit laitat viestin jos karkaat jonnekki!" Sanon ja mökötän. "Joo." Niko vastaa.

———————————————————————
Tästä tuli erilainen luku ajattelin et olisin pistäny tähän jotain draamaa mut en jaksanu joten tää saa kelvata😊
Muistakaa laittaa tähti ja kertoo vaikka kaverille.
Hyvää uutta vuotta ja jatketaan ensvuonna uus luku tulee 3.1.2022
Sanoja 785

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz