Luku 15 || Me ei erota koskaan

232 14 6
                                    

Y/n pov:
Herään aamulla Tommin vierestä. "Huomenta!" Tuo sanoo ja silittää hiuksiani. "Huomenta" Sanon ja hymyilen Tommille. "Mitä sä haluaisit tänään tehä?" Tuo kysyy. "Sopiiko jos katottas jotain sarjaa?" Ehdotan ja painan pääni Tommin rinnalle.

Janeten pov:
Soitin Y/n koska minulla oli tärkeää asiaa tuolle. Pian Y/n vastaa. "Moi! Mikä hätänä?" Y/n kysyy minulta. "Y/n...mä...mä...oon raskaana!" Itken ja panikoin. "Hei muru ihan rauhassa kuka sen isä on?" Tuo kysyy. "Yks Juuso mut sil on toinen mimmi ja mä en tätä lasta oo kasvattamassa yksin Y/n mä tarviin sun tukee voinks tulla sun ja Tommin luo." Kysyn tuolta. "Tottakai voit!" Y/n sanoo. "Kiitos muru nähdään kohta." Sanon ja lopetan puhelun.

Y/n pov:
"Tommi rakas onko se ok et Janette tulee tänne hetkeks kun sil on aika surkee elämä just nyt." Kysyn tuolta joka makaa sängyllä vieressäni. "On se." Tuo ihana halinalle sanoo. "Kiitos rakas oot paras." Sanon ja nousen ylös pukemaan päälleni. Tommi astelee suihkuun ja viipyy siellä ainakin 30min. "Rakaas päästä mut vessaan!!" Huudan oven takana niinkuin joku kissa. "Oota!" Tommi sanoo ja avaa oven. "Miks sul kesti noin kauan?" Kysyn. "No tota siis mul taitaa seistä" (Ok anteeks😭) Tommi sanoo. "Pitäskö toi hoitaa ennen kun Janette tulee?" Sanon ja vedän Tommin perässäni sänkyyn. "E-Eikun tää menee ihan kohta ohi." Tommi sanoo. "Eikä mee anna mä hoidan tän." Sanon.

⚠️Jos et kestä hieman rajumpaa smuuttia niin suosittelen jatkaa matkaa tässä luvussa ja ei tää ei tuu olemaan smuuttia koko kirja⚠️

Tommin pov:
Y/n työntää minut sängylle ja alkaa tekemään rauhallisia vetoja. Minä puolestani huokailen kovaa nautinnon ääneksi. Pian tuo nopeuttaa tahtia ja puristan lakanoista rystyset valkoisina ja pian tulen. "Noin nyt se on hoidettu." Y/n sanoo ja menee pesemään kädet. Jään sängylle tasaamaan hengitystäni ja laitan vaatteet päälle.

Y/n pov:
Kuulen jonkun koputtavan oveen menen avaamaan ja huomaan Janeten siellä. "Moi mitä tulin nyt." Janette sanoo itkien. "Hei tuu sisälle ottasiks sä jotain?" Kysyn tuolta. "En mä pysty syömään enkä juomaan mitään Y/n mitä mä teen?" Janette kysyy.
"No haluuks sä pitää lapsen?" Kysyn tuolta.
"Joo mutta enhän mä tätä yksin pysty kasvattaa."Janette sanoo. "Heii sun vanhemmat ja minä ja Tommi autetaan vai mitä Tommi?" Sanon ja pian tunnen Tommin vahvat mutta hellät kädet kiertyvän ympärilleni. "Joo me autetaan." Tuo sanoo. "Mä en oo kertonut ees äidille että oon raskaana." Janette sanoo. "Kerro sille ajan kanssa kyllä se ymmärtää." Katson Janettea ja sanon tuolle.

Joelin pov:
Tänään meillä olisi treenit studiolla. Meidän pitäisi treenata paria biisiä Nikon kanssa joten pyysin kaikki studiolle. Puen päälleni hupparin ja mustat farkut sekä laitoin sukat jalkaan ja nutturan. Lähdin kävelemään studiolle koska se ei ollut kaukana kotiani. Katselen maisemia samalla kun kävelen ja otan kuvia matkalta itsestäni. Pian näen Y/n ja Tommin kävelevän. "Hei oottakaa! Moi ootteks te menossa studiolle?" Kysyn noilta. "Mä oon tulossa mut Y/n menee sen kaverin seuraks meille." Tommi sanoo. "Miks se ei tuu studiolle meidän kaa?" Katson Tommia. "No sil on aika vaikee päätös sen elämässä joten Y/n tukee sitä." Tuo sanoo. "Moikka rakas nähään illalla." Tommi sanoo Y/n ja suutelee tuota.
"Älä herätä kun tuut." Y/n sanoo ja vastaa Tommi suudelmaan. "Nonii Tommi nyt tulet!" Sanon ja vedän tuota perässäni studiolle.

Y/n pov:
Saavun takaisin kotiin ja en näe Janettea missään.
"Janette missä sä oot!?" Huutelen mutta en näe tuota. "Janette!" Huudan ja huomaan tuon maassa pyörtyneenä. "Herää!" Nostan tuon jalat ilmaan. Pian Janette alkaa herätä. "Y/n!" Tuo sanoo ja nousee istumaan. "Miks sä pyörryit?" Kysyn tuolta huolissani. "Raskaana ollessa verensokeri laskee ja siks on hyvä pitää nesteytyksestä huolta." Janette sanoo.

Joonaksen pov:
Hyppään Tommin selkään. "Moi Tommi! Miten menee?" Sanon ja nauran. "Moi! Ja ihan hyvin menee." Tommi sanoo ja laskee minut alas. "Mites sulla menee sun vaimon kanssa?" Kysyn Tommilta.
"Todella mahtavasti meillä on just nyt kaikki hyvin." Tommi sanoo ja suuntaa rummuilleen. "Wadaap!" Olli sanoo ja ottaa bassonsa. "Mitäs me tänään treenataan?" Aleksi kysyy. "Varmaan vois ainaki soittaa Dark Siden ja sit ehkä myös Balboan." Joel sanoo. "Joo näillä me selvitään tänään." Niko sanoo ja etsii mikrofonit Joelille sekä itselleen. Otan kitarani ja katselen muita. "No alotetaaks?" Tommi kysyy ja antaa lähtölaskennan. Soitimme biisit pari kertaa läpi ja olimme tyytyväisiä suoritukseemme.
"Täähän meni todella hyvin." Joel sanoo ja laittaa mikrofoonin takasin paikalleen. "Niin meni." Aleksi sanoo.

Tommin pov:
Saavuin treenien jälkeen kotiin ja menin suoraan sänkyyn nukkumaan Y/n viereen. Otin tuon ihanan ja rakkaan vaimoni kainalooni ja nukahdan. Kuulen kuinka Y/n mumisee unissaan jotain todella söpöä josta saan hymyn huulilleni. "Me ei erota koskaan." Kuiskaan Y/n korvaan. "Ei erota!" Y/n vastaa ja tuhisee.
———————————————————————
Anteeks kaikille jotka sai traumat tosta smuuttikohdasta😩

Tää oli vähän lyhyempi kun en jaksanu kirjottaa pitempää mutta ens luku tulee olemaan pitempi😊

Muistakaa laittaa tähti ja kertoo mielipide tästä luvusta💗

Sanoja 808

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant