Luku 40 || Hyvästi Y/n

196 12 16
                                    

Tommin pov:
Seisomme Y/n haudalla kaikki yhdessä. "Hyvästi Y/n oot ollu mulle aina rakas sisko ja tuut aina olemaan tärkee ja rakas." Olli sanoo ja itkee. Halaan Auroraa joka katsoo poikia. "Mun pitää nyt mennä moikka ja voimia Tommi sä oot vahva." Y/n äiti sanoo ja halaa meitä kaikkia. Kävelemme porukassa omiin koteihin.
"Tommi soita jos tarviit jotain." Joonas sanoo. "Joo kiitos mut mä pärjään kyllä." Sanon ja jatkan matkaani. Pääsemme Auroran kanssa kotiin.

Ollin pov:
Tuijotan seinää ja olen hiljaa. "Rakas koittasit syödä jotain." Aleksi sanoo minulle ja tulee viereeni. "En!" Sanon ja työnnän Aleksia varovasti kauemmas.
"Olli?" Aleksi katsoo minua surullisena. "Ale oo kiltti mä haluun olla hetken yksin mee vaik Rillan kaa ulos tai leiki sen kaa." Sanon ja nyyhkäisen. "Okei rakas." Tuo katsoo minua ja nousee ylös.

Nikon pov:
Menin Joelille ja Joonakselle yöks. "Ottasiks sä jotain ruokaa?" Joonas kysyy minulta. "Joo voin mä ottaa." Sanon ja istun pöydän ääreen. "Me tehtiin tällästä pasta bolognesea." Joel sanoo. "Kiitos näyttää todella hyvältä." Hymyilen ja nojaan käteeni.

Aleksin pov:
Nukumme Ollin kanssa useamman tunnin. Pian kuulen huutoa vieressäni. "ET TUU LÄHEMMÄS Y/N MUA PELOTTAA!!" Olli huutaa ja itkee. "Olli rakas herää jooko?" Sanon ja koitan herättää tuota. "Y/n?" Olli kysyy. "Eikun Aleksi tässä." Katson Ollia ja silitän tuon hiuksia. "Ale?" Olli katsoo minua. "Kerro." Jatkan tuon hiuksien silittämistä. "Mulla on ikävä Y/n mä haluun sen takas!! En selvii ilman sitä!" Olli sanoo ja nyyhkyttää. "Rakas muista et Y/n on ylpee susta aina teit sä sit ihan mitä vaan." Sanon ja pussaan tuota hiuksien sekaan. "Mä en jaksa enää haluun Y/n luokse!" Tuo huutaa ja itkee. "Älä sano noin mä autan sua selviimään tästä." Katson Ollia itkukurkussa.

              Whatsapp
               Little man
Minä:Moi! Miten Olli voi?
Little man:Se ei oo voinu nukkuu se näkee painajaisia ja äsken se sano et haluu Y/n luokse ja että ei jaksa enää.
Minä:Tarviiks sä apua?
Little man:Jos voisitte tulla meille ja voitteko pyytää vaik Nikon Tommin luona käymään kattomassa miten se pärjää Auroran kanssa.
Minä:Tottakai pyydän me tullaan sinne Joonaksen kans heti.
Little man:Kiitos Joel

Nikon pov:
Joel ja Joonas lähtivät Ollin ja Aleksin luokse ja minä puolestani menin Tommin luokse katsomaan miten hän pärjää. Saavun ovelle ja koputan oveen. "Moi Tommi heii miten sä voit?" Kysyn huolissani. "Niko mä en tiedä. Aurora itkee joka yö Y/n ja mä oon kauheen väsyny." Tommi selittää itkuisena. "Voi sua anna mä autan sua." Sanon ja astelen sisälle.
"Kiitos kun autat." Tuo sanoo ja menee makaamaan sängylle. "Tommi nuku sä nyt vaan niin mä hoidan Auroran ja siivoon tän talon." Sanon ja katson tuota joka tuhisee jo.

Tommin pov:
Herään ja päätän huutaa Nikolle keittiöön pian Niko tulee luokseni. "Ai sä oot heränny mitä sä huudat täällä?" Niko kysyy ja istuu viereeni. "Kato." Sanon ja nostan muistolaatikon sängyn alta päätän avata sen huomaan päällimmäisenä kirjeen jossa luki "Tommi❤️" laitan laatikon sängylle ja otan kirjeen käteeni. Avaan kirjeen ja siellä on lappu jossa luki:

"Rakas Tommi! <3 en tiedä miten tämä olisi järkeä aloittaa sillä olen iteskkin šhokissa kun kirjoitan tätä kirjettä. En voi sille mitään että olen kuollut olisin halunnut elää kanssasi loppu elämään asti mutta se ei ole mahdollista.

Kirjoitin tämän kirjeen silloin kun olitte poissa. Uskon että olet tällä hetkellä todella poissaolevassa tilassa, mutta tää on tarkoitettu just tälläsisiä hetkiä varten jolloin mietit minua.

Opetit mulle todella paljon asioita ja näkemään itseni uudessa valossa.

Oon kiitollinen sulle että sain sun kanssa myös ihanan lapsen, toivottavasti sulla on kaikki hyvin.

Olisin halunnut myös että olisimme kertoneet koko maailmalle meistä, mutta se ei koskaan tapahtunut sillä pelkäsin joka hetki eroamme. Kaduttaa näin jälki käteen että petin sua sun parhaan kaverin kanssa.

Olen nyt vain tähti, joka katselee teitä taivaalta. Toivottavasti kerrot myöhemmin Auroralle miksi en ole enää elämässänne. Rakastan teitä kaikkia todella paljon. Toivon että ette jää suremaan kuolemaani sillä haluan että jatkatte elämää eteenpäin.

Rakkaudella Y/n."
——————————————————————
Kiitos että ootte lukenut tänne asti tän kirjan!

Muistakaa kertoo mielipide ja antaa tähti

Kiitos kirjoitus tulee 6.3. Siinä tulee infoa tulevaisuudesta ja uudesta kirjasta jonka alotan tässä piakkoin tän kirjan jälkeen.

Sanoja 690

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora