Luku 19 || Y/n sydän pysähty!

198 12 8
                                    

Tommin pov:
Jäin yöksi sairaalaan Y/n seuraksi. Silittelin tuon hiuksia. Pian Y/n pyörtyy ja koneet alkaa piippaamaan. Lääkärit juoksee huoneeseen ja laittaa minut aulaan. Päätin soittaa Ollille Y/n tilanteen.
"Olli! Sun pitää tulla sairaalaan heti Y/n sydän pysähty!" Itken ja istun maahan. "Mä tuun heti ja soitan äidille samalla." Olli sanoo ja lopettaa puhelun.

Ollin pov:
Soitan äidilleni. "Äiti nyt sun on paras tulla sairaalaan tää liittyy Y/n sen..." Alan itkeä. "Olli rakas kerro mitä on tapahtunut miks Y/n on sairaalassa." Äiti sanoo. "Kerron myöhemmin tuu nyt vaan sinne sairaalaan." Sanon ja lopetan puhelun. Suuntaan sairaalaan ja menen Tommin luokse. "Onks Y/n kuulunu mitään?" Kysyn itkuisena. Tommi pyörittää päätään. Pian lääkäri tulee luoksemme.
"Oletteko te Y/n läheisiä?" Lääkäri kysyy. "Joo ollaan." Sanon. "Y/n on tajuissaan ja pian me siirretään Y/n osastolle ja koitetaan Y/n saamaan syömään." Lääkäri sanoo. "Entä se sydämen pysähdys?" Tommi kysyy. "Y/n sai pahan paniikkikohtauksen ja siitä se johtu." Lääkäri selittää.

Y/n pov:
Hoitaja vie minut osastolle ja antaa minulle ruokaa pian otan lusikan käteeni ja syön vähän puuroa sekä mehua. "Hyvä sitkun sä oot saanu lautasen tyhjäks niin saat mennä lepäämään." Hoitaja sanoo. "Okei." Sanon ja katson lautastani. Päätän kuitenkin syödä sen tyhjäksi ja juoda mehun. "Hienoa tästä se alkaa lähteä." Hoitaja sanoo ja vie minut huoneeseeni.
"Missä Tommi?" Kysyn hoitajalta. "Mä voin käydä hakemassa hänet." Hoitaja sanoo ja menee hakemaan Tommin.

Tommin pov:
Hoitaja tulee hakemaan minut, Ollin ja heidän äitinsä. Pääsemme Y/n huoneeseen. "Rakas!" Tuo sanoo ja alkaa itkeä. Menen tuon luokse ja suutelen Y/n. "Saiks sä syötyy?" Olli kysyy. Nyökkään onnellisesti. "Ihanaa!!" Äiti huudahtaa. "Hei oottakaa Aleksi soittaa." Olli sanoo ja kävelee kauemmas.
"Voi rakas milloin sä pääset pois?" Kysyn tuolta.
"Ensviikolla jos kaikki menee hyvin." Y/n sanoo ja pian äitini ja Olli halaa minua.

Skipataas ensviikkoon

Y/n pov:
Lääkäri tulee luokseni ja mittaa painoni. "Sun paino on hienosti noussut." Tuo sanoo minulle. Hymyilen ja huokaan onnellisesti. "Hyvää loppuelämää!" Lääkäri sanoo hymyillen. "Kiitos." Sanon ja astelen odotustilaan jossa Tommi on. "Muru!" Menen tuon luokse ja suutelen tuota pitkään. "Moi!" Tuo sanoo ja vastaa suudelmaan. "Mä pääsen kotiin tänään!" Sanon ja otan tuon kädestä kiinni. "Ihanaa!" Tommi sanoo.

Tommin pov:
Pääsemme kotiin Y/n kanssa. Pian tuo kiitää keittiöön. "Tompsuu!!! Tuu tänne." Tuo huutaa minulle keittiöstä. "Tulossa!" Sanon ja suuntaan keittiöön tuon luokse.

Y/n pov:
Pyysin Tommin keittiöön ja pian hän tulee luokseni. Otan tuon käsivarsista kiinni ja suutelen tuota. Tuo vastaa suudelmaani ja nostaa minut syliinsä. "Oot ihana!" Tommi sanoo. "Niin säki!" Hymyilen ja pidän tuosta kiinni. "Mitäs mun prinsessa haluaa tehdä?" Tuo kysyy minulta. "No ekaks me voitas syödä jotain koska sairaalaruoka oli todella pahaa." Sanon ja katson tuon ihanan lumoavia silmiä. "Mitäs kattelet?" Tommi kysyy. "Yht Tommi Lallii on kuulema aika hyvännäköinen ja söpö." Hihitän.
"On varmaan aika hyvännäköinen." Tommi sanoo ja naurahtaa. "Onhan se." Sanon ja pusuttelen Tommia.

Ollin pov:
Makasimme Aleksin kanssa studion sohvalla ja koitimme keksiä biisiin jonkunlaisia sointuja. "Alee mul ei riitä järki enää." Valitan tuolle. "Sama Joel, Niko, Joonas ja Tommi tulee rakastaa meitä kun ei keksitä mitään biisiin liittyvää." Aleksi sanoo ja katsoo minua. "Niinpä." Sanon ja katson Aleksia.
"Mitä jos mentäs käymään Y/n ja Tommin luona?" Aleksi kysyy. "Joo miks ei mennään yllätys visiitille." Sanon ja naurahdan. Nousemme Aleksin kanssa ylös ja menemme eteiseen.

Nikon pov:
Hengailimme Joonaksen ja Joelin kanssa kolmestaan kotonani ja katsottiin Titanic. "Nikooo en mä haluu kattoo enää ikinä tätä!!" Joonas sanoo. "Joonaas älä aina valita!!" Joel sanoo. "Nonii jätkät lähetääs studiolle tekee vähä musaa pyydetään loputki." Sanon ja soitan Tommille. "Moro!" Tommi vastaa.
"Hei tuutteko studiolle tekee biisii?" Kysyn. "Joo voidaan me tulla." Tuo vastaa. "Hyvä nähääks vaik 1h päästä?" Katson Joonasta ja Joelia jotka yrittää naurattaa minua. "Joo kyl se sopii nähää sillo moi!" Tommi sanoo ja lopettaa puhelun. "Vittu teidän kaa!" Sanon ja naurahdan.

Joelin pov:
Menimme studiolle ja odotimme Tommia ja Y/n sekä Ollia ja Aleksia. Niko soitti pianoa, minä koitin laulaa jotain sanoja biisiin jota Niko soitti ja Joonas soitti kitaraa. Pian Olli, Aleksi, Tommi ja Y/n tuli paikalle. "Y/N SÄ PÄÄSIT POIS!!" Niko juoksee tuon luo ja halaa.
———————————————————————
Anteeks tää oli vähän dramaattinen luku, mutta ei hätää tällästä ei tuu pitkään aikaa enää💗

Kertokaa mielipide ja muistakaa antaa tähti🥺

Sanoja 719

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora