Luku 18 || Y/n on pyörtynyt

198 11 13
                                    

Tommin pov:
Olen juuri menossa takaisin kotiin kunnes saan puhelun. "Moi Olli! Onks Y/n kaikki hyvin?" Kysyn ja ajan bussipysäkille. "Y/n on aika huonossa hapessa." Olli sanoo. "Antakaa Y/n vettä ja koittakaa syöttää sille jotain." Sanon. "Joo koitetaan." Olli sanoo.

Y/n pov:
Koitan pysyä tajuissani. "Hei ota vettä ja tässä sulle leipä." Aleksi sanoo. "E-En m-mä o-ota." Sanon. "Y/n sun pitää syödä." Aleksi sanoo ja Olli istuu viereeni.
"E-En m-mä h-haluu s-syödä!" Sanon ja huudan.
"Sun pitää syödä ettet sä kuole tohon." Aleksi sanoo. "Mulle se on ihan sama kuolenko mä vai en mutta mä en syö yhtäkään murusta tota leipää!" Huudan niin kovaa kun lähtee. "Y/n oo kiltti." Olli sanoo. "Tajuutteks te et jos mä syön niin mä lihon!" Sanon ja alan itkeä. "Sä joudut sairaalaan tota menoo." Olli sanoo ja koittaa lohduttaa minua. "Ihan sama mua ei kiinnosta! Ja mä en haluu syödä!" Sanon.

Tommin pov:
Tulen kotiin ja menen Y/n luokse. "Heii rakas ooks sä syöny?" Kysyn huolissani. "No en ole syönyt enkä aijo syödä vaikka te pakotatte!" Y/n sanoo ja on nousemassa kunnes tuo pyörtyy. "Olli soita ambulanssi ja Aleksi anna toi tyyny." Sanon. Pian Aleksi ojentaa tyynyn. "Ambulanssi on tulossa." Olli sanoo ja menee polvilleen Y/n viereen. "Hyvä mä nostan Y/n jalat nyt ilmaan." Sanon ja nostan tuon jalat ylös. "Mikä sillä on?" Aleksi kysyy. "Y/n on pyörtynyt." Sanon ja huokaan raskaasti.

Joonaksen pov:
Olin kävelyllä kunnes huomaan ambulanssin ajavan pillit päällä. Päätin pysähtyä ja soittaa Joelille. "No kerro?" Joel sanoo väsyneenä. "Moi voinko tulla sinne?" Kysyn ja kävelen hitaasti eteenpäin. "Joo tuu vaan." Joel sanoo. "Hyvä nähää kohta!" Sanon ja lopetan.

Joelin pov:
Kuulen kun oveen koputetaan. Menen avaamaan.
"Moi!" Sanon ja suljen oven Joonaksen päästyä sisälle. "Moi!" Tuo sanoo ja riisuu takkinsa ja kengät. "Ottasiks sä jotain?" Kysyn tuolta kunnes puhelimeni soi. "Moi Tommi!" Sanon ja laitan kaijuttimelle. "Tulkaa sairaalaan Y/n pyörty se on tutkimuksissa." Tommi selittää paniikissa. "Me tullaan heti!" Sanon ja suljen puhelun. "Nyt Joonas tule!" Sanon ja vedän tuon mukaani eteiseen.

Tommin nk:
Olemme sairaalassa Ollin ja Aleksin kanssa pian Joonas ja Joel tulee luoksemme. "Mikä Y/n tilanne on?" Joel kysyy. "N-Ne epäilee syömishäiriötä." Sanon ja meinaan itkeä.
Pian lääkäri tulee luoksemme. "Hei oletteko Y/n omaisia?" Lääkäri kysyy. "Joo mä oon Y/n aviomies." Sanon. "Mä oon Y/n veli." Olli sanoo. "Meillä on ikäviä uutisia." Lääkäri sanoo ja katsoo meitä. "Onks Y/n?" Kysyn lääkäriltä. "Y/n on vakava syömishäiriö joka voi johtaa jossain vaiheessa kuolemaan jos Y/n ei ala syömään." Lääkäri selittää. "Päästääks me kattoo Y/n?" Aleksi kysyy. "Pääsette." Lääkäri sanoo ja ohjaa meidät huoneeseen jossa Y/n on.

Y/n pov:
Makaan sairaalassa ja koitan heräillä. "Rakas koittaisit avata silmät." Tommi sanoo. Herään ja katson ympärilleni. "M-Mis-Missä mä oon?" Kysyn.
"Sä oot rakas sairaalassa me tultiin poikien kans kattoo sua." Tommi sanoo minulle ja silittää hiuksiani. "Niko on tulossa mä laitoin just sille viestin." Joel sanoo. "T-Tommi m-mä h-haluun p-pois t-täältä!" Sanon paniikissa. "Rakas sun pitää nyt olla täällä muutama kuukaus." Tuo sanoo ja muut pojat nyökkää. "M-Mut m-miks?" Hengitykseni kiihtyy.
"Rakas sä oot kuoleman sairas sulla on vakava syömishäiriö." Tommi sanoo ja rauhoittelee minua.

Nikon pov:
Joel soitti minulle ja pyysi sairaalalle, lähden ajamaan sairaalalle. Pääsen sairaalalle ja etsin Y/n huonetta. "Hei anteeks missä Y/n Lallin huone on?" Kysyn lääkäriltä. "Mä voin saattaa sut sinne." Tuo sanoo ja saattaa minut huoneeseen. "Kiitos!" Sanon ja astun huoneeseen. Y/n kääntää katseensa minuun. "Niko mitä sä täällä teet?" Tuo kysyy. "Mä tulin kattomaan sua miten sä voit?" Kysyn ja istun alas. "Mä oon kuoleman sairas mulla on vakava syömishäiriö." Y/n sanoo ja alkaa itkeä. "Hei sä selviät tästä me tuetaan sua." Sanon ja katson poikia. "Rakas mä käyn kotona niin pojat jää tänne sun seuraks ainaki hetkeks vielä." Tommi sanoo ja suutelee Y/n. "Millanen olo sulla on?" Joel kysyy.
"Heikottaa ja pyörryttää." Tuo sanoo. "Haluuks sä et mä käyn jotain?" Joonas kysyy. "En mä kiitti ota mitään." Y/n sanoo.

Joonaksen pov:
Katsoin tuota kaunista naista ja mietin tulenko enää koskaan näkemään tuota. "Joonas mitä sä teet?" Y/n kysyy ja katsoo minua. Nyt Joonas älä punastu. "Tota en mitään." Sanon ja käännän katseeni lattiaan. "Hei mä ja Ale lähetään kotiin niin koita pärjää." Olli sanoo ja halaa Y/n. "Joo moikka!" Y/n sanoo. Jäimme Y/n kanssa kahdestaan hetkeksi istun tuon sängyn viereen ja otan tuota kädestä. "J-Joonas?" Tuo sanoo hieman paniikissa. "No?" Katson tuota.
"Miks sä pidät mua kädestä kiinni?" Y/n sanoo ja katsoo minua. "Koska mä pidän susta edelleen ja haluun että et kuole tohon koska mä pelkään etten nää sua enää koskaan." Sanon ja katson Y/n. "Tota Joonas nii mäki pidän susta mut mä oon Tommin kanssa ja mä en kuole." Tuo sanoo.

———————————————————————
Tässä teille tällänen luku tää oli enemmän sairaala luku ja niin tulee olemaan 3 muutakin.

Muistakaa kertoo mielipide tästä luvusta ja antaa tähti💗

Sanoja 845

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum