Luku 36 || Mulla oli ikävä sua

129 9 5
                                    

(Oon tehnyt tähän tarinaan nyt aika hypyn. Eli on mennyt vuosi ja Aurora on tässä 1 vuoden ikäinen ja pojat on lähtenyt kiertueelle josta he palaavat tässä luvussa)

Y/n pov:
Herään ja nousen ylös. "Aurora rakas jaksaisiks sä nousta ylös?" Kyyristyn tuon sängyn viereen. Aurora nousee istumaan sängylle ja hieroo silmiään.
"Huomenta muru mennäänks me syömään aamupalaa?" Nostan Auroran syliini. Pian oveen koputetaan ja menen avaamaan oven Auroran kanssa. "Moi Y/n." Isäni seisoo oven takana ja hämmästyn. "I-Isä!!" Hymyilen ja itken onnesta. "Hei, miten sulla menee?" Tuo kysyy. "Paremmin kun sä tulit!" Halaan isääni Aurora sylissä. Isäni hymyilee ja katsoo Auroraa. "Isä tässä on mun tyttö Aurora Elena." Sanon ja hymyilen. "Tuliko Aurorasta Matela vai Lalli?" Isäni kysyy. "Siitä tuli Lalli." Katson Auroraa.

Ollin pov:
Olemme lentokentällä odottamassa lentoa takaisin Suomeen. "Millon meidän lento lähtee?" Niko kysyy minulta. "Noin parin tunnin päästä." Tommi sanoo ja haukottelee. "Mitenhän Y/n ja Auroralla menee?" Aleksi miettii ääneen. "Hyvin." Tommi sanoo ja katsoo maahan. "Tommi onko kaikki hyvin." Kysyn tuolta ja menen istumaan Tommin viereen. "Joo tota Olli mun pitäs kertoo sulle yks juttu Y/n." Tuo sanoo.
"Mikä onks sille sattunu jotain entä Auroralle?" Panikoin ja katson Tommia. "Y/n juoks vessaan ristiäisten jälkeen ja se esti mua tulemasta vessaan ja pelkään et se viiltelee edelleen." Tuo sanoo ja huokaa. Silitän tuon selkää.

Joonaksen pov:
Makasin lentokentällä Joelin reisien päällä ja tuijotan tuota. "Mitä sä tuijotat onks mun hiukset solmussa?" Joel kysyy ja naurahtaa. "Ei, mut sun silmät on taivaallisen ihanat!" Katson Joelin silmiä. "Okei, niin on sunkin silmät." Tuo hymyilee ja painaa huulensa minun huuliin ja suutelee minua. Vastaan suudelmaan ja huokaan onnellisesti.

Tommin pov:
Olemme päässeet takaisin Suomeen ja suuntaan kotiin. Avaan oven ja astun sisään ja riisun ulkovaatteet. "Kato laitetaaks me ne tälleen?" Y/n sanoo Auroralle. "Taata." Aurora sanoo ja katsoo minua. Y/n kääntää katseensa minuun ja tulee halaamaan minua. "Rakas sä tulit takas!" Tuo sanoo.
"Tottakai mä tulin koska mulla oli ihan kamala ikävä sua!" Sanon ja suutelen Y/n. Y/n vastaa suudelmaani ja hymyilee sen jälkeen. "Mulla oli ikävä sua." Y/n sanoo ja halaa minua.

Aleksin pov:
Lösähdän meidän sängylle ja nukahdan. "Ale mites meidän matkalaukut?" Olli kysyy mutta huomaa minun nukahtaneen. Menen Aleksin viereen nukkumaan ja otan tuon lähelleni.

Tommin pov:
"Kuules Aurora pitäskö meidän mennä ulkoilemaan?" Kysyn meidän pieneltä tytöltä. "Taatata." Aurora sanoo ja katsoo silmiäni todella keskittyneesti. Puen Auroralle ulkovaatteet ja nostan tuon vaunuihin.
"Noni mennääs sitten." Y/n sanoo ja hymyilee.

Joelin pov:
Menen suihkuun ja laulan. "Jolluu voinks mä tulla sun kans suihkuun?" Joonas kysyy. "Et koska sun on pakko tulla mun kaa suihkuun." Nauran ja vedän tuon perässäni. Joonas alkaa nauramaan ja menen tuon perässä.

Y/n pov:
Menemme puistoon ja nostan Auroran vauva kiikkuun. "Kiikutaaks me vähän?" Kysyn tuolta.
"Tatata." Aurora sanoo ja hymyilee. "Kato Tommi Aurora hymyilee samalla tavalla kun sä!" Sanon ja halaan Tommia. "Se näyttää ihan sulta kun se hymyilee." Tommi sanoo. "Eikä näytä!" Sanon ja hihitän.

Ollin pov:
Heräämme Aleksin kanssa muutama tunti myöhemmin. Venyttelen ja haukottelen. Pian Aleksi alkaa heräillä ja kääntyy katsomaan minua. "Moi rakas!" Sanon tuolle ja suutelen tuota. "Moi ihana!" Aleksi sanoo ja vastaa suudelmaani. Alan kutitella Aleksia. "Ollii et kutita!!" Aleksi huutaa ja nauraa.
"Kyllä kutitan." Sanon ja nauran. "Eiii en haluu hikkaa sun takia." Tuo nauraa ja kiemurtelee.

Joonaksen pov:
Menen makaamaan suihkun jälkeen sohvalle ja selaan puhelintani. "Ai vittu, helvetin perse!" Joel huutaa. "Mitä sä rakas huudat siellä?" Kysyn ja menen tuon luokse. "No toi tuoli oli edessä!" Joel huutaa. "Laita kylmää siihen varpaasees." Sanon ja naurahdan. "No en varmana laita tää on tyylii murtunu tai jotain." Joel istuu keittiön lattialla.
——————————————————————
Anteeks että tää oli näin lyhyt luku koitin saada luvun valmiiks että kerkeen julkasta ennen 00:00.

Muista antaa tähti ja kertoo mielipide <3

Sanoja 634

Another Sun || Y/n X Tommi Lalli [VALMIS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora